Hoi,
ik ben de gelukkige eigenaar van een Vectra GTS uit 2005 (c1). Aangezien ik in al mijn Opels altijd Led verlichting heb gebruikt wou ik dit ook weer graag hierin bouwen, maar stuit op een probleem!
Allereerst heb ik de stadslichten vervangen met Led-canbus T10 steeklampjes, deze doen het gewoon en krijg geen storingsmelding in het dashboard, maar zodra ik de auto afsluit blijven deze leds enkele malen knipperen, soms tegelijk en soms onafhankelijk van elkaar. Dit gebeurd ook bij mijn kenteken verlichting.
Ook besloten om LED dimlichten te gaan inbouwen ipv Xenon, ook deze lampen zijn met warning cancellers en doen het ook als ik de dim verlichting aanzet, alleen dan krijg ik wel een melding in het dashboard dat mijn parkeerlicht (stadslicht) links het niet doet en deze is dan ook uitgevallen
Voor de binnenverlichting ook een probleem wat zich voordoet. Ik had de plafond unit achterin eruit gehaald en hier ook Ledjes in gedaan, duw het stekkertje weer terug en mijn dashboard verlichting valt uit/ knippert. Vervang ik de lampjes weer naar de oude en het is meteen weg, ook brand er geen zekering of iets dergelijks door.
Wie kan mij hierin uitleggen waardoor het komt en wat de oplossingen zijn want ik heb ook nog een Astra H uit 2004 staan en daar ook ledjes ingedaan en helemaal geen problemen.
bedankt alvast!