Vectra GTS Emma wedstrijd install, Filmpje db Meting online

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Vectra GTS Emma wedstrijd install, Filmpje db Meting online

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 76 tot 87 (van in totaal 87)
  • Auteur
    Berichten
  • #17751744
    jeroen88
      Lid sinds:
      10 August 2009

      :thumbup

      #17751746
      bpr
        Lid sinds:
        24 July 2010

        netjes gedaan man!!!!!! :thumb :thumb

        #17751736
        tommy1982
          Lid sinds:
          25 September 2011

          Netjes gedaan en proper ingebouwd :thumb Toch weer iemand met een off topicvraagje hier ;) : Met de voorste speakers, was het mogelijk om de originele roosters in de deur te laten zitten zodat ze “onzichtbaar” blijven? En hoe dik is de metalen ring die je gebruikt? Ga het ook proberen maar in het hout …

          #17751747
          Vec Station
            Lid sinds:
            23 December 2007

            @tommy1982 wrote:

            Netjes gedaan en proper ingebouwd :thumb Toch weer iemand met een off topicvraagje hier ;) : Met de voorste speakers, was het mogelijk om de originele roosters in de deur te laten zitten zodat ze “onzichtbaar” blijven? En hoe dik is de metalen ring die je gebruikt? Ga het ook proberen maar in het hout …

            Er zit genoeg ruimte in de portieren, dus bij iets minder dikke ringen blijft de voorkant gelijk aan de originele speaker, dan passen de roosters er gewoon goed op.

            #17751749
            daveee
              Lid sinds:
              18 June 2012

              hallo,

              ik heb ongeveer 3 maanden geleden een vectra 3.2 v6 gekocht nu wil ook ik iets beetere speakertjes
              in mijn vec zetten dus ik ben is gaan kijken hoe ik het portier open ken schroeven maar ik kan alleen maar 3 schroeven aan de onderkant vinden
              en daar mee komt hij niet los.

              hoe haal ik mijn portier eruit??

              #17751750
              ronnie opel boy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 August 2009

                mooi set nice
                wat is dat voor kenwood

                mvg ronnie

                #17751751
                2000
                Moderator
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Ben benieuwd hoe het in het klinkt :thumbup
                  Hou er wel rekening mee dat de dakplaat vast zit met kit :D

                  #17751752
                  Vec Station
                    Lid sinds:
                    23 December 2007

                    @daveee wrote:

                    hallo,

                    ik heb ongeveer 3 maanden geleden een vectra 3.2 v6 gekocht nu wil ook ik iets beetere speakertjes
                    in mijn vec zetten dus ik ben is gaan kijken hoe ik het portier open ken schroeven maar ik kan alleen maar 3 schroeven aan de onderkant vinden
                    en daar mee komt hij niet los.

                    hoe haal ik mijn portier eruit??

                    Inderdaad de 3 schroeven onderaan het portier, verder kan je het tweeterdriehoekje losklikken, hierachter zit nog een schroef, en het handvat bestaat uit 2 delen, de voorkant van het handvat kan je eraf klikken, hier zitten nog 2 schroeven achter.

                    @ronnie opel boy wrote:

                    mooi set nice
                    wat is dat voor kenwood

                    mvg ronnie

                    Dit is een Kenwood kdc-w808, de laatste mask radio die kenwood gemaakt heeft.

                    @2000 wrote:

                    Ben benieuwd hoe het in het klinkt :thumbup
                    Hou er wel rekening mee dat de dakplaat vast zit met kit :D

                    Klinkt leuk ;) kom maar is luisteren op sevenum oid.
                    Tot nu toe heb ik nog geen cabrio, dus opel zal goede kit gebruikt hebben
                    king:

                    #17751753
                    Seth
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 September 2009

                      Heb het mogen aanhoren in 7um en ik moet zeggen: :wors Daar ik naar huis reed voelde ik geen bass meer met mijn 250ertje :(

                      Ga je raad opvolgen en 2 gel’s kopen en mijn condensator eruit flikkeren! :thumb

                      Mooi bezig man! :thumb

                      Grtz Seth

                      #17751754
                      Harder
                        Lid sinds:
                        20 December 2011

                        Nice build log ;) Veel te lang niet gezien, jou en je wagen! 23september in zeeland aanwezig? :P

                        #17751755
                        Vec Station
                          Lid sinds:
                          23 December 2007

                          @Harder wrote:

                          Nice build log ;) Veel te lang niet gezien, jou en je wagen! 23september in zeeland aanwezig? :P

                          Ja idd lang niet gezien, weinig emma dit jaar tot nu toe, zeeland hoorde ik pas vorige week, kon nix meer regelen helaas.
                          Even afwachten of er nog meer nederlandse emma wedstrijden komen.

                          #17751748
                          Harder
                            Lid sinds:
                            20 December 2011

                            Morgen is het NK en die is open dit jaar dus je kan nog meedoen ;-)

                          12 berichten aan het bekijken - 76 tot 87 (van in totaal 87)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.