Beste forumgebruikers,
Ik heb een probleem met de gts, wanneer ik doortrek en tussen de 4500 en 5500 toeren kom ergens dan schokt hij een keer net of ie zich verslikt zeg maar, eerst altijd rond hetzelfde toerental. Nu begon hij op 3 cilinders te lopen ook ging storingsmelding voor de motor aan, uitgelezen cilinder 3 uitgevallen monteur dacht aan bobine omdat bougies allemaal goed zijn, met nieuwe deed ie het toch weer en opgegeven moment kon ik niet eens meer gas geven, dus motor uit en weer starten motor liep weer en kon weer normaal op 4 cilinders rijden maar storingsmelding stond er nog dus weer uitgelezen nu was cilinder 4 uitgevallen dus ligt niet aan bobine oude weer terug en maar eens brandstofreiniger erin gedaan ook dit helpt niets en valt toch gewoon weer uit je voelt dat ie soms begint te stoteren en dan weet ik weer genoeg motor uit weer starten en hij doet het weer en dan maar zorgen dat ik niet boven bepaalde toeren kom en niet boven de 120 langdurig! Wie kan mij vertellen wat ik na moet kijken of wat het probleem is? Alvast bedankt! Zeer vervelend probleem dit