VECTRA GTS

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Florian
    Deelnemer

@THE VEC wrote:

@Florian wrote:

Ha, nog een GTS! Nice one, ben benieuwd wat je er van gaat maken :thumb !

wat een verschil met die cdx zeg,dit rijdt super. :D
      wil hem gewoon netjes houden,irmscher lip voor,verlagen,irmscher gril,xenon en eens kijken voor 19 inch. audio heb ik al liggen,versterkers van kenwood en speakers van mtx.
      moet eigenlijk zo worden dat het lijkt alsof het er allemaal op hoort te zitten,geen enge polyester bak.

Weet niet hoe het met de drempels gesteld is bij jou in de buurt? Irmscher lip steekt nl behoorlijk uit aan de voorkant, ik kan zelfs zonder verlaging sommige drempels nauwelijks nemen. Is voor mij ook de reden geweest om geen verlaging te nemen, wilde nl wel mn lip behouden.

THE VEC
      Deelnemer

@Florian wrote:

@THE VEC wrote:

@Florian wrote:

Ha, nog een GTS! Nice one, ben benieuwd wat je er van gaat maken :thumb !

wat een verschil met die cdx zeg,dit rijdt super. :D
        wil hem gewoon netjes houden,irmscher lip voor,verlagen,irmscher gril,xenon en eens kijken voor 19 inch. audio heb ik al liggen,versterkers van kenwood en speakers van mtx.
        moet eigenlijk zo worden dat het lijkt alsof het er allemaal op hoort te zitten,geen enge polyester bak.

Weet niet hoe het met de drempels gesteld is bij jou in de buurt? Irmscher lip steekt nl behoorlijk uit aan de voorkant, ik kan zelfs zonder verlaging sommige drempels nauwelijks nemen. Is voor mij ook de reden geweest om geen verlaging te nemen, wilde nl wel mn lip behouden.

drempels vallen hier gelukkig mee,gaat me er eigenlijk meer om dat de auto recht staat.
        de auto hoeft niet aan de grond,staat leuk maar dat gaat hem niet worden .
        weet zo gauw ook niet of er een andere lip te koop is die niet te dik is zeg maar.

Florian
        Deelnemer

Er was er wel eentje die niet uitsteekt, hij staat ook in deze folder: http://www.irmscher.de/pdf/files/vectra_c_uk.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;. Kan m alleen op de website van irmscher.de niet meer terug vinden, alleen degene die ik heb:

En die steekt dus wel uit :jerry

THE VEC
          Deelnemer

ok,ga eens even kijken.
            staat wel erg mooi die lip die jij er onder hebt zitten. :thumb

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.