Vectra GTS 2.2 DTI achteraf inbouw powerbox en xenon verlich

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra GTS 2.2 DTI achteraf inbouw powerbox en xenon verlich

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    RaSa
    Deelnemer

Beste Opel rijders,

Sinds dat ik mijn rijbewijs heb rijd ik in Opels. Mijn huidige Opel een Vectra gts 2.2 DTI 2003, berijd ik inmiddels al 4 jaar.

Via een vriend die mij deze site heeft getipt, ben ik hier terecht gekomen voor de raad en de daad.

Ik sta namelijk op het punt om in mijn voornoemde auto een powerbox en xenon verlichting aan te sluiten. De een raad het mij af terwijl de ander mij adviseert het wel te doen. Wellicht dat jullie Opel fanaten ;) ervaringen hierover met mij willen uitwisselen en of mij adviezen kunnen geven.

Ik bedank op voorhand de reacties, en wacht ze met smart af.

mvrgr

Bartjex88
      Deelnemer

Ga dan voor chiptuning, Word afgesteld op rollenbank en kan minder kwaad voor je motor, Powerbox houdt geen rekening met eventuele fouten, Chippen is verstandiger maar duurder, Ikzelf ben geen voorstander van een powerbox,

jaimey
        Deelnemer

Ik heb zelf ook nog een Power box liggen maar durf het eigenlijk niet om hem in te bouwen.
          Ben toch bang dat de motor het niet zo fijn vind…
          Xenon kan ik iedereen aanbevelen:thumbup

Heb je nog foto’s van je Vec???

Groeten en Welkom op het forum

RaSa
          Deelnemer

Jaa xenon laat ik dan inbouwen, nog tips welk merk aanbevolen is en welk absoluut niet. Ik kan nu voor ongeveer 100 euro Xenon van Chinees merk 8000 k krijgen. En vwb powerbox, daar twijfelde ik al en na deze twee reacties laat ik het nog effe in de koelkast staan. Meer ervaringen zijn gewenst.

Ik zal effe een foto van mijn Opel plaatsen.

GTS Power
            Deelnemer

ik vind persoonlijk 8000K te blauw.
              mijn 6000K is ook wel redelijk blauw:

RaSa
              Deelnemer

GTSPower,

Dia van jou is dus 6000 K, en levert het wel problemen op bij APK of met de politie?

en wie kan mij vertellen hoe ik een foto kan uploden als schermafbeelding ?

jaimey
                Deelnemer

U2U

jaimey
                  Deelnemer

Xenon is toegestaan voor auto’s van voor 2007 daarna zijn er eisen aan gesteld.
                    Even googlen dan kan je vinden wat niet mag (na 2007)
                    Over de sterktes gaan ver vehalen rond volgends mij is het tot 8000k toegestaan daarboven niet.

GTS Power
                    Deelnemer

origineel gepost door RaSa
                      GTSPower,

Dia van jou is dus 6000 K, en levert het wel problemen op bij APK of met de politie?

en wie kan mij vertellen hoe ik een foto kan uploden als schermafbeelding ?

dit mag met APK geen problemen geven(had het zelf wel maar dat lag aan de garagehouder) en ben nog nooit aangehouden voor men lampen.

jaimey
                      Deelnemer

Ik ook niet en heb sinds kort 10.000k erin zitten…..:agent

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.