vectra doet het weer

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra doet het weer

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236324
    candy
      Lid sinds:
      2 March 2011

      Na problemen gehad te hebben met starten met warme motor heb ik dank zij tip van reijnders de opel dealer gevraagt dit schoon te maken.
      Echter deze dachten dat ik chinees aan het praten was :roll: en zij hebben dus niets uit gevoerd :thumbdown .

      Nu ben ik naar mijn schoon ouders gereden in polen en mijn zwager heeft mij meegenomen naar een monteur. daar probleem voor gelegd en die zei (SCHOONMAKEN DIE HANDEL)zoals reijnders het al aangaf echter uitboren was niet een aanrader omdat dan de auto vreemde dingen kan gaan doen ivm teveel lucht inlaat.
      zijn de opel dealers nou echt zo vreemd met eigen merk :hmmz

      #17864861
      kimmiej666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 March 2008

        Hier in Eindhoven wel in ieder geval..

        Die moet je soms dingen uitleggen die aan een vectra zitten en dan weten ze nog niet waar je het over hebt, totdat je het bij de auto zelf aanwijst :D

        #17864862
        arjontje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 March 2006

          dat op boren is een ruim woord. je maakt het gat eigenlijk schoon. Dit omdat er giet resten in dat kanaal zitten.
          Haal je die giet resten weg dan gaat dat niet meer dicht zitten.

          en ja de dealers weten te weinig over de opels.
          De dealer in Arnhem weet niet eens het verschil tussen een b1 en een b2 vectra. :?

          Als ik iets moet hebben ga ik wel naar de erkende opel reparateur in mijn dorp.
          Wordt je veel fijner geholpen en hebben meer kennis over opel.

          #17864863
          Erwin1987
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 September 2009

            @arjontje wrote:

            dat op boren is een ruim woord. je maakt het gat eigenlijk schoon. Dit omdat er giet resten in dat kanaal zitten.
            Haal je die giet resten weg dan gaat dat niet meer dicht zitten.

            en ja de dealers weten te weinig over de opels.
            De dealer in Arnhem weet niet eens het verschil tussen een b1 en een b2 vectra. :?

            Als ik iets moet hebben ga ik wel naar de erkende opel reparateur in mijn dorp.
            Wordt je veel fijner geholpen en hebben meer kennis over opel.

            in arnhem weten ze zowieso niks:P
            ik heb een bc ingebouwd kunnen jullie me motortype even goed zetten.
            antwoord nee dat kan niet :S

            Erwin

            #17864860
            opelvectra
              Lid sinds:
              29 June 2004

              dealers weten het hier wel,maar zeggen liever ,we kunnen het wel vervangen,dus geld verdienen wat niet nodig is

              #17864864
              imported_ron
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                @candy wrote:

                Na problemen gehad te hebben met starten met warme motor heb ik dank zij tip van reijnders de opel dealer gevraagt dit schoon te maken.
                Echter deze dachten dat ik chinees aan het praten was :roll:

                Hallo Candy zou het ff vragen hier ,ben weer drie weken in China er lopen in iedergeval genoeg chinezen rond hier….
                :roll:
                greeting’s Ron :D

                #17864865
                candy
                  Lid sinds:
                  2 March 2011

                  @ron wrote:

                  @candy wrote:

                  Na problemen gehad te hebben met starten met warme motor heb ik dank zij tip van reijnders de opel dealer gevraagt dit schoon te maken.
                  Echter deze dachten dat ik chinees aan het praten was :roll:

                  Hallo Candy zou het ff vragen hier ,ben weer drie weken in China er lopen in iedergeval genoeg chinezen rond hier….
                  :roll:
                  greeting’s Ron :D

                  :thumbup :lol: :lol: en die zeggen op zijn engels terug dat je handel schoon moet maken :lol:

                  #17864859
                  imported_ron
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Hao meiwentie xiexie.
                    Lon . :D :D

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.