Heb je een pica van de depo?
Het kan een makkelijke mod zijn of een lastige maar mijn inzien zeker mogelijk.
Ik zie de volgende opties;
1. Depo openen en Hella openen en complete projector swappen. Dit kan alleen als de montage punten van de projector het zelfde zijn.
2. De lens in de projector swappen. Dit kan alleen als de diameter van de lens het zelfde zijn en het brandpunt van de projector het zelfde zijn.
3. Retrofitprojectoren kopen en inbouwen in de Depo.
4. Donkere afdek kap van de reflector uit de depo overzetten naar de Hella. Als de donkere kap de reden is waarom je de Depo hebt gekocht.
Denk voor deze mod goed na of je er aan wil beginnen. Het kan je 2 sets koplampen kosten :vertag
Ik heb overigens nog wel een paar originele Hella projectoren liggen uit een C2. Als je de Depo open hebt en mij de bevestiging maten doorgeeft en de diameter etc kan ik checken of die passen. Zo ja mag je die wel van me hebben.
Als je voor de mod gaat zou ik eerst de Depo vervangen voor je Hella. Dan heb je nog licht op de vec terwijl je aan de Depo werkt.
Bovenstaande is mijn aanpak maar ik kan uiteraard niet verantwoordelijk gesteld worden voor de mod’s die je zelf aan je vec uitvoert. :angel
Groet jraaf