Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 oktober 2015 om 17:14 #18221983
staat toch machtig mooi! :thumbup
20 oktober 2015 om 17:52 #18221984@Wess1988 wrote:
Binnenkort weer even wassen en dan de plastidip van de velgen afhalen.
She is back :)
Het staat haar weer netjes ziet er goed uit Wes heb je nu dan dus gewoon de standaard uitlaat met andere sier stukken.
20 oktober 2015 om 17:55 #18221985Zier er goed uit :thumb
20 oktober 2015 om 18:20 #18221986Nee, compleet nieuwe uitlaat vanaf het flexibele stuk.
65mm doorsnede, dus iets meer power ook nog vermoed ik en de mannen van MCS.Na het flexibele stuk zit een demper van Simons en 2 einddempers van Simons waaraan de OPC eindstukken zitten.
21 oktober 2015 om 19:06 #18221987Vandaag met de auto naar het werk gereden (Amsterdam ), maar merk toch wel een klein beetje vermogenswinst.
Auto lijkt soepeler te rijden. Uitlaat maakt geen sjonnie geluid en is niet overdreven.Als je de cruiscontrol aanzet merk je het zelfs nauwelijks.
21 oktober 2015 om 20:35 #18221988Dat is mooi nu even rijden zonder problemen :thumb
23 oktober 2015 om 11:49 #1822198923 oktober 2015 om 17:49 #18221990Ziet er heel netjes uit. :thumb
1 november 2015 om 20:10 #182219911 november 2015 om 21:36 #18221992Mooie shoot
1 november 2015 om 21:58 #18221993Nice!
2 november 2015 om 05:04 #18221994De weer Goden zaten ons gelukkig toch nog mee :).
2 november 2015 om 07:22 #18221995Ja heel bijzonder want toen ik terug reed naar Lelystad zag ik bijna niks op de tussendoor weggetjes.
Was gezellig mannen.
29 november 2015 om 15:14 #1822199629 november 2015 om 16:40 #18221997Gok: Thermostaat blijft dicht zitten, voel eens aan alle koelslangen van de motor bij warme motor,
of waterpomp doet niks meer. Gaat je ventilator wel aan ?
29 november 2015 om 16:43 #18221998Denk Dat je een probleem hebt met je waterpomp alleen hoop ik voor je dat het een probleempje met de termostaat is
29 november 2015 om 17:05 #18221999Denk ik ook, circuleert de vloeistof in het koelsysteem wel? Misschien de balansasketting gebroken?
29 november 2015 om 17:15 #18222000Totaal geen verstand van.
Ventilator blaast flink, koelfloeistof is allemaal op pijl.29 november 2015 om 18:31 #18222001AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wat ik met mijn vorige Vectra had. Was een B2 2.5. Leek ook te temp geregeld flink op te lopen. Na wat zoekwerk bij de garage. Bleek het de massa kabel te zijn van de accu naar het chassis. Nieuwe er tussen en klaar. Lade toen niet goed. Waardoor de temp meter meer aangaf dan de werkelijkheid.
Misschien heb jij er wat aan ?
29 november 2015 om 18:51 #18222002Bedankt voor de hint!
Ik laat morgen de garage even kijkenAuto staat nu op een carpoolplek langs de a6 :(
29 november 2015 om 21:08 #18222003AnoniemLid sinds:
1 January 1970Je kan vrij simpel checken of de thermostaat het is. Bij koude motor en de radiator word warm. Blijft die open. En bij warme motor word de radiator niet warm. Blijft die dicht
30 november 2015 om 07:23 #18222004Van Calibra weet ik dat de thermostaat van de ventilator onder op de radiateur zit. Als dat gelijk is aan andere auto’s lijkt het erop dat je andere thermostaat open blijft staan, aangezien je al aangaf dat die blijft loeien.Ik had toen beide kapot, dus ff stil staan en ik kreeg stoom onder de motorkap. En natuurlijk op de snelweg hartstikke koud. Ik hoop in ieder geval dat het bij wat kleins blijft.
1 december 2015 om 15:52 #18222005Vermoedelijk de termostaat zegt de garage. Die kost 17 euro dus dst gaan ze vervangen en dan testritje.
2 december 2015 om 13:56 #18222006Inmiddels is het onderdeel vervangen.
Heb de vectra vanochtend uitgetest op de snelweg met 180, maar hij blijft zelfs kouder als voorheen.Toen 90 graden nu 85 graden. Tevens lijkt het vermogen wat hoger te liggen :)
3 december 2015 om 18:29 #18222007Dit zijn me weken wel zeg :???:
Nu komt er een schrapend geluid van de remblokken af, dus die moeten vervangen worden.
Echter dacht ik dat op de gts een slijtindicator zat voor de remschijven / blokken.
Kan iemand hier wat meer over zeggen? Kenteken is de 38-NS-NS
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.