Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra c1 2.0 turbo. Afscheid Opel.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 mei 2015 om 17:12 #18221908
Ja, het kratje is de beste aanbieding. We gaan (hopelijk) nu eindelijk naar wat zomerse temperaturen. :thumbup
21 mei 2015 om 17:17 #18221909:agent
21 mei 2015 om 20:37 #18221910Als het nu weer niet goed lukt zou ik tog ergens na een spuiter gaan.
Mijn astra word gespoten bij de wielranden + Benzine klepje en de prijs valt me reuze mee mag je wel via pb weten ;) maar is niet echt om de hoek voor je.
22 mei 2015 om 06:34 #18221911@Wess1988 wrote:
Hij is nu nog aan het drogen, maar ben bang dat ik het WEER niet mooi genoeg heb gedaan :???:
Doe het dan gewoon is goed joh :P
22 mei 2015 om 07:12 #18221912Haha ja, ik spuit een te dikke laag waardoor er druppelvorming ontstaat.
Blij voor de klanten dat ik geen autospuiter ben :jerry
@Laten spuiten is geen optie. Ik vind het leuk om te doen, beetje prutsen aan de auto haha
23 mei 2015 om 11:03 #18221913Zelf proberen is leren, als iets de eerste of tweede keer mislukt roep ik gewoon dat het les-geld is
Vind het altijd jammer als mensen met alles meteen roepen ‘dat kan ik niet’. Dus lekker door prutsen Wess! Keep up the good work :thumb
23 mei 2015 om 11:26 #18221914Ben ik helemaal met je eens Turbosix :jerry :jerry
13 juni 2015 om 07:14 #18221915Goed, het volgende:
In 2011 ben ik mijn rijbewijs kwijt geraakt door een snelheidsovertreding op de snelweg. Ik werd geflitst op 200 en na correctie bleef er 73 te hard over.
Straf: 850 euro boete en 2 maanden rijontzegging.Nu hebben wij een 2e auto gekocht (seat ibizi uit 2000) voor woon werkverkeer.
Eergister gebeld naar de verzekering om dat ding te verzekeren.
Krijg ik een mail terug: Afgekeurd omdat je rijbewijs ingevorderd geweest is.Mijn vriendin gister gebeld en wat blijkt: ik sta bij hun in de lijst (cis geloof ik) waardoor ik bij geen 1 verzekering meer welkom ben, behalve bij Rialto. Alleen bij Rialto betaal je zomaar het 10 dubbele. 5 jaar na het gebeuren ben je weer welkom bij verzekeraars.
Tevens is het alleen mogelijk om een jaar je auto te verzekeren bij Rialto en bijvoorbeeld niet per 3 maanden (over 4 maanden is de 5 jaar voorbij)
Dan zou je zeggen: Sluit de verzekering af op naam van je vriendin en rij er dan in. Was ons idee ook, maar nu blijkt dat als ik een ongeluk krijg in welk motorrijtuig dan ook, ik niet verzekerd ben, omdat ik op de CIS lijst sta.
Ik voel me net een crimineel en wordt voor mijn gevoel 2x gestraft.
Dus: 2e auto voor de deur die ik niet mag besturen. Sterker nog, heen 1 motorrijtuig die ik mag besturen tot okt dit jaar.
Mooi kut.13 juni 2015 om 07:35 #18221916Moet je is een moord plegen …
Kom je er nog makkelijker vanaf …
Heel erg krom is dit …
Zou maar 4 maandjes geduld moeten hebben …
Je kan niks anders helaas ….13 juni 2015 om 09:16 #18221917Ja hier baal ik flink van. Maar het is niet anders. Via Dialto vandaag offerte binnen gekregen:
123 euro per maand
3 maanden vooruit betalen
165 euro borgOm te janken. Dan nog maar 4 maandjes met de trein.
13 juni 2015 om 09:36 #18221918Geflitst worden met 200km/u… Knoest! Naja, succes met de afhandeling (en op de blaren zitten)
13 juni 2015 om 09:50 #18221919Ja met 200. Om 03:38 uur uit me hoofd. Dus niemand in gevaar gebracht. Sterker nog, ben maar 1 auto tegen gekomen die nacht.
13 juni 2015 om 15:22 #18221922Ik heb hetzelfde gehad… 2 maanden rijontzegging i.v.m. een ongeluk met een vrouw(verhaal is te lang om hier neer te zetten, dit doe ik jullie niet aan;) )…auto van de hand gedaan na een half jaar toch een auto gekocht zonder na te vragen…wil hem verzekeren krijg ook te horen dat ik naar Rialto moet, inmiddels is dit 6 jaar geleden en heb van de week een auto gekocht (met eerst navraag bij verzekering) en jawel ik kan gelukkig weer een auto normaal verzekeren :D
nou had ik ook nagevraagd omdat ik ooit in de werk-bus reed of ik dan verzekerd was, daar zeiden ze toen van wel, alleen als ik in de auto die op mijn vriendins naam staat zou rijden omdat die verzekering voor mij ook te duur was konden ze wel eens moeilijk doen.
Kortom 5 jaar wachten en dan naar normale verzekering toe, iets anders zit er helaas niet op voor jeedit* oja in het 5e jaar was ik wel weer meeverzekerd en heb nu niet gevraagd wat het kost om de Vectra te verzekeren op mijn eigen naam
13 juni 2015 om 15:29 #18221921ik vind die 5 jaar een kut regeling voor te hard rijden.. er zijn dingen in het verkeer die erger zijn .. bijvoorbeeld met je bezopen kop achter het stuur stappen daar zouden ze 5 jaar voor mogen doen maar voor te hard rijden.. kom op.. vooral als we van jouw verhaal uit gaan er nagenoeg niemand op de weg was…
13 juni 2015 om 15:33 #18221920Ja, slaat ook nergens op vind ik, maar het zij zo.
Voor alcohol staat 8 tot 10 jaar!
13 juni 2015 om 15:41 #18221923@Wess1988 wrote:
Ja, slaat ook nergens op vind ik, maar het zij zo.
Voor alcohol staat 8 tot 10 jaar!
mogen ze wat mij betreft langer maken.. daar is de kans groter bij dat er gewonden of doden vallen dan dat je met 200 over een lege weg rijdt.. als je 200 rijdt ben je alerter en bewust van wat je doet ( een vele gevallen als je serieus aan het rijden bent) er zijn gevallen die hun gas in trappen en zien waar het schip strandt.. en daar gaat het vaak fout en die verknalt het voor de rest…. althans mijn mening erover
16 juni 2015 om 15:33 #18221924Eindelijk een duidelijk antwoord van de verzekeraar.
Ik mag gewoon rijden in motorrijtuigen, maar ik moet geen dagelijkse bestuurder worden van 1 bepaald voertuig.
Dus af en toe magik gelukkig rijden in de Opel
16 juni 2015 om 16:13 #18221925@Wess1988 wrote:
Eindelijk een duidelijk antwoord van de verzekeraar.
Ik mag gewoon rijden in motorrijtuigen, maar ik moet geen dagelijkse bestuurder worden van 1 bepaald voertuig.
Dus af en toe magik gelukkig rijden in de Opel
Je kan dus elke dag rijden. Er is nooit te controleren of je gisteren ook die auto bestuurde of dat het je metgezel was.
16 juni 2015 om 16:20 #18221926Precies
22 juni 2015 om 08:24 #18221927Afgelopen weekend een trike gehuurd met een maatje van me. Deze zomer zijn we 15 jaar vrienden en dat wilden we orgineel vieren haha.
Vrijdagavond rond 1800 uur konden we de trike ophalen in Groningen. Zondagavond rond 1730 uur moesten ze weer ingeleverd worden.
Vanuit groningen zijn we naar Sneek gereden om daar onze slaapspullen te pakken voor het weekend.
Vanuit Sneek zijn we de afsluitdijk over gegaan waar we een flinke plensbui over ons heen hebben gehad, maar dankzij een regenpak en een warme coll had ik alleen maar een flinke glimlach op me gezicht. Wat was dit genieten zeg!We hadden nog geen slaapplek, dus op zoek naar een boer of een camping waar we konden staan.
Dit werd Sintmaarten zee. Plop up tentjes neer gegooid, slaapzak er in, biertje doen en slapen.Sochtends was ik al om 0430 wakker na een slechte nacht te hebben gehad. Alleen een slaapzak en voor de rest helemaal niks is geen aanrader haha!
5 minuten door de duinen lopen en de frisse zee wind inademen maakte ons wakker.
Toen de tentjes ingepakt, tankstation gezocht en weer op pad.
Aangezien we ook nog moesten ontbijten, zijn we een paar dorpjes door gereden en kwamen we een warme bakker tegen. Heerlijk ontbijtje er in en maar weer op pad!Via de zee zijn we via Alkmaar, hoorn naar Volendam gereden om daar rond een uurtje of 0930 uur een verse kibbeling te halen. Heerlijk!
Vanuit Volendam richting Amsterdam, rondje door de stad en weer door. Dit keer richting Lelystad via Almere om daar thuis 2 kussens op te halen haha.
Toen richting de Oostvaarderseplassen om te kijken of we ergens in het bos zouden kunnen slapen.
Helaas weg gestuurd door een boswachter, die ons 150 euro heeft bespaard.
Savonds wederom geen slaapplek, en na even googlen en bellen vonden we een slaapplek in Zeewolde op een camping.
We werden vrolijk ontvangen door de eigenaresse. Met haar achterop zijn we naar ons plekje gereden en daar de tenten weer opgezet.We mochten nog het kampvuur aanstekken om op te warmen, dus fikkie gestookt en wederom biertje gedaan.
Hierna werden we ontzettend rozig en zijn we de slaapzak maar ingedoken. Dit keer geslapen MET kussen en dat was hemels!
0800 uur weer wakker, eindelijk kunnen douchen en hierna weer spullen gepakt en gas er op.
Lekker ontbeten in Lelystad en toen spullen thuis gedumpt om zo leeg weer verder te rijden.De bedoeling was Almelo maar buienrader vond dat geen goed idee ;)
Dus plannen gewijzigd en zijn we via Lelystad over de dijk gereden naar Enkhuizen, rondje gedaan door west Friesland om via Hoorn de afsluitdijk over richting Sneek. In west Friesland zijn we letterlijk tussen de buien door gereden en droog gebleven :thumb
Via Sneek tussendoor naar Heerenveen, tussendoor naar Wolvega, Oosterwolde, Appelscha, Assen (tt assen ook gezien) richting Groningen om daar de trikes weer in te leveren rond 1630 uur.
950 km gereden en elke minuut genoten.Heerlijk weekend gehad, goede service en heerlijke nuchter bedrijf die de trikes verhuurd.
Top weekend gehad en echt een aanrader!22 juni 2015 om 08:30 #18221928Leuk verslag …
Wist niet dat je die trike’s ook kon huren :jerry
Super gaaf zeg zo’n weekend :D22 juli 2015 om 08:11 #1822192931 juli 2015 om 14:14 #18221930Waarschijnlijk volgende week nieuw rvs uitlaat systeem vanaf het Y stuk incl opc einddempers :wub
7 augustus 2015 om 20:22 #182219318 augustus 2015 om 11:10 #18221932 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.