Vectra C Z22YH 69-NX-RJ

Forumindex Forums Overige Historie Vectra C Z22YH 69-NX-RJ

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270809
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      M’n ouders zijn afgelopen december van hun geloof gevallen en hebben een nieuwe Volvo V60 gekocht.
      Heerlijke auto, 2 liter diesel (180 pk) met achttrapsautomaat.

      En ze hebben hun Vectra C1 Station hierop ingeruild.
      Dit was de 8e of 9e Opel die ze hadden en buiten mijn Seat is dit de enige niet-Opel in de familie.

      Ik zag dat de Vectra 6 dagen geleden overgeschreven is op een andere naam en vroeg me af of iemand toevallig weet waar de auto nu te koop staat of door wie hij gekocht is?

      Kenteken is 69-NX-RJ.

      Ben zeer benieuwd.

      #18276060
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m903024526-opel-vectra-station-2-2-comfort-bj-2004.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        en op de site van het bedrijf

        #18276061
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Ik zie al wel dattie niet meer helemaal in de staat is zoals we ‘m inleverden bij Volvo.
          Die vloermatten zijn hartstikke smerig. En ondanks dat we ‘m inleverden toen er gestrooid werd, we hadden ‘m nog even gewassen voor het inleveren…

          #18276062
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Twee dagen geleden opnieuw overgeschreven en de MP advertentie is verwijderd. Waarschijnlijk is de auto dus verkocht. Iemand van het forum toevallig?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.