Vectra C winteruur aanpassen in auto

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Vectra C winteruur aanpassen in auto

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242901
    tommy1982
      Lid sinds:
      25 September 2011

      Weet er iemand hoe je het klokje van de display in het midden kan verzetten als je de originele radio (cd70) er niet meer in hebt zitten? Hoe geraak ik in de instellingen?

      Mvg Tommy

      #17937540
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Met de knoppen op je de rechtersatelliet (van de ruitenwissers). Degene dicht bij je zijn om naar boven/beneden te gaan en de knop erachter is de knop om te bevestigen.

        Heb ff geen foto bij de hand om het beter uit te leggen, maar het wijst zichzelf.

        #17937539
        tommy1982
          Lid sinds:
          25 September 2011

          de hendel van de ruitenwisser???

          #17937541
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Ja, aan het uiteinde zitten drie knoppen (twee kleine en een grote). Zo kan ik bij de Vec-C de tijd verzetten, maar ook allerlei parameters bekijken, zoals ritverbruik, momenteel verbruik, gemiddelde snelheid, enzovoort.
            Bij instellingen kun je daar de tijd verzetten.

            #17937542
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              Ik zocht net wat foto’s van het dash van de Vec-C op internet en ik zie dat niet alle Vectra’s die knoppen hebben. In dat geval weet ik het niet.
              Bij de Vec-C van m’n ouders zit er op het uiteinde (de kopse kant zeg maar) drie knoppen.

              Hier wat pics (deze zag ik dus zonder knoppen, is nieuw voor mij. Deze boordcomputer ziet er ook anders uit dan die van m’n ouders)

              En een foto met knoppen kan ik niet vinden op inet, alleen van de andere kant, waar je de knipperlichten mee bedient. Bij m’n ouders bedien je met die knoppen de cruisecontrol, aan de satelliet van de ruitenwissers bedien je de boordcomputer (die dus een stuk uitgebreider is dan bij de foto hierboven.

              #17937543
              tommy1982
                Lid sinds:
                25 September 2011

                Nee, bij mij op het uiteinde zitten daar geen knoppen … Net zoals op jou foto … zal dan in de loop van de week wel eens bij de opel garage binnen springen … Toch bedankt.

                #17937544
                RISL
                Moderator
                  Lid sinds:
                  24 January 2011

                  Toch een foto kunnen vinden, zie hierboven. Maar buiten dat, dit staat toch gewoon uitgelegd in je instructieboekje, als je niet dezelfde knoppen hebt?
                  Bij mijn Astra Coupé zitten er overigens twee knoppen rechts van het schermpje, die boordcomputer lijkt veel op die van de bovenste foto.

                  #17937545
                  tommy1982
                    Lid sinds:
                    25 September 2011

                    In het boekje staat het idd ook, maar wordt het uitgelegd via de CD 70 instellingen te gebruiken maar kan me moeilijk inbeelden dat je dat enkel kan veranderen met die radio ….

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.