Hoi allen,
Ik heb sinds een maand of 10 een Vectra C V6 (z32se). In die tijd heb ik er al redelijk wat geld in moeten steken, denk aan aandrijfassen, luchtmassameter, distributieset, waterpomp, bougies..
Kilometerstand is +-146000.
Nu dacht ik eindelijk klaar te zijn maar op de laatste dag van mijn vakantie begaf de automaat het. Ik stond voor een stoplicht te wachten en de aandrijflijn begon wat te trillen, sprong in storing en ik had alleen 2 en 5 nog tot mijn beschikking.
Op het moment staat de auto nog in Schwarzwald/Duitsland. Hopelijk heb ik deze eind van de week terug.
De codes die ik er daar uit heb gekregen waren P0478(01), P0700 en P01700. De laatste 2 lijken me gerelateerd aan P0748.
Ik ben bekend met het fenomeen koelvloeistof in de versnellingsbakolie bij dit model en daarom was de bak al voorzien van een externe koeler en niet meer aangesloten op de normale radiateur. (+-4000km geleden.)
Ik vrees voor een bakrevisie omdat de bak nooit heel soepel is geweest en de olie bij het wisselen niet erg rood meer was..
Iemand enig idee of advies..? Ombouwen naar een F35 handbak mogelijk? Bakrevisie?