Vectra C SW

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C SW

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Raymon Van Hesik
    Deelnemer

Na lang diverse merken besloten toch weer naar opel terug te keren.

Via via kwamen een vectra SW uit 2005 met 1.8 16v tegen met schoonheids foutjes en een storing in het achterlicht. Op zich niks geks dacht ik. Na thuis komst vandaag achterklep bekleding losgehaald. Wat blijkt er is korstsluiting geweest in de unit 1 pootje is finaal weggesmolten. Gaat om achterlicht unit in de achterklep. Dus ik meteen op zoek naar onderdelen. Leuk dat canbus. Overal verkopen ze het glas maar niet het binnenwerk. Tenminste dat staat op elke site. Opel dealer hier in de buurt kan me helpen 180 euro das per onderdeel dus lamp en glas totaal 360.

Weet iemand een adres waar ik lamphouder cq fitting plus glas kan kopen het is in mijn wagen 1 geheel.

Tevens weet iemand iets over onderhoud wat bij welke km stand moet gebeuren. Distributie is bij 69dkm in ze geheel gedaan.

Opeltje17
      Deelnemer

http://www.onderdelenlijn.nl

Hier hebben ze wel een achter licht voor je, is de stekker nog wel heel??

Z18XE motor zeker?? Wat is de km stand nu? En in welk jaar is de distributie gedaan?

Raymon Van Hesik
        Deelnemer

onderdelen lijn ook al gedaan geen hits.

Z18xe zou goed kunnen heb de papieren niet bij de hand maar ga idd uit van wel.

Stekker zelf is door kortsluiting ook wat gehavend maar dat is op te lossen. Distributie was bij 69DKM gedaan hij staat nu  op 81DKM welk jaar staat er niet bij.

Opeltje17
          Deelnemer

Dan zou ik een aanvraag doen, dan hoor je het vanzelf als er wat beschikbaar is.

Zal wel een Z18XE zijn daarvan is de interval 90.000km of 6 jaar, jaren zijn ook belangrijk! Ivm uitdrogen van de riem etc.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.