Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C station verlagen i.c.m. 18" velgen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 augustus 2012 om 09:30 #17251661
FF huiswerk maken en ff informeren…
Wist alleen ff niet waar dit te plaatsen…
We willen met de tijd deze velgen onder de vec:
Details velgen: 18″, 8J, ET42..
Hoeveel zou je dan een C station nog kunnen verlagen zonder aanlopen en vanaf welke hoogte verlagen moet ik kast gaan rollen?
We zitten zelf te denken rond de 60mm omlaag als dat gaat.
Of toch beter 40mm?24 augustus 2012 om 09:48 #18060002icm met 30mm verlaging kan het prima. Ik weet niet of je een station nog lager kunt gooien
24 augustus 2012 om 09:52 #18060003Ohh oke bommer!
Wilde em eigenlijk wel laten buikschuiven :jerry
24 augustus 2012 om 09:56 #18060004Dan moeten je wielkuipen eruit, als je zulke velgen wil en dan serieus laag!
24 augustus 2012 om 09:58 #18060005Je kan hem tot 60 verlagen hoor, moet je alleen als al het andere petjesvolk schuin met 10 km/h over iedere drempel.
Je kofferbak wordt onbruikbaar, en rijcomfort wordt 0,0. 30mm dmv eibach en bilstein b6 is de beste optie, met de beste wegligging en meeste comfort.
24 augustus 2012 om 10:43 #18060006Qua verlaging komt er ook sowieso weinig el cheapo materiaal onder want is wel 1600 kg die die moet ondersteunen, dus moet ook redelijk blijven.
24 augustus 2012 om 10:46 #18060007Eibach is idd het beste , wil je nog knap rijden. En zeker met die Irmscherlip, die schuurt over de meeste drempels heen.
Doe je 225/45 om je velgen heen , dan rijd het een heel stuk prettiger en raakt 90% minder drempels.24 augustus 2012 om 10:55 #18060008@yzf1kr wrote:
Je kan hem tot 60 verlagen hoor, moet je alleen als al het andere petjesvolk schuin met 10 km/h over iedere drempel.
Zijn alle irmscherlip rijders petjes dan???
Want standaard hoogte met irmscher onderlip betekent al schuin drempels pakken
24 augustus 2012 om 10:56 #18060009@speaker wrote:
Eibach is idd het beste , wil je nog knap rijden. En zeker met die Irmscherlip, die schuurt over de meeste drempels heen.
Doe je 225/45 om je velgen heen , dan rijd het een heel stuk prettiger en raakt 90% minder drempels.Ok die houdt ik er ff bij in gedachte
24 augustus 2012 om 11:02 #18060010Met die velgen zonder spacers ofzo zal je normaal niet aanslepen hoor. Maat van me heeft met 19″ vooraan 9J en achteraan 10J plat op de grond rondgereden zonder te raken in zijn kassen…
24 augustus 2012 om 14:01 #18060011@kimmiej666 wrote:
@yzf1kr wrote:
Je kan hem tot 60 verlagen hoor, moet je alleen als al het andere petjesvolk schuin met 10 km/h over iedere drempel.
Zijn alle irmscherlip rijders petjes dan???
Want standaard hoogte met irmscher onderlip betekent al schuin drempels pakken
Dan is er toch iets anders mis. Dan heb je de verkeerde bandenmaat, gebroken veren of kapotte schokdempers.
24 augustus 2012 om 15:37 #18060012Moet makkelijk kunnen volgens mij met 40MM verlaging.
En dan zonder je wielkasten uit te rollen.Dit al eens eerder gepost.
http://fancytuning.com/2009/08/jms-opel-vectra-c-opc/” onclick=”window.open(this.href);return false;
JMS started off by lowering the car, so they installed H&R springs on the front which lowered it 45 mm, and the rear dropped by 35 mm. The lowering springs cost 198 euros and will work the factory shock absorbers of the Opel Vectra C OPC. Completing the exterior styling are Barracuda Velvet racing wheels measuring 19×8.5 and 19×9.5 in the rear. High performance tires were fitted, and the front received 245/35/19, while the rear rims are wrapped in 255/35/19 tires.
Groet jraaf
24 augustus 2012 om 16:26 #18060013@yzf1kr wrote:
@kimmiej666 wrote:
@yzf1kr wrote:
Je kan hem tot 60 verlagen hoor, moet je alleen als al het andere petjesvolk schuin met 10 km/h over iedere drempel.
Zijn alle irmscherlip rijders petjes dan???
Want standaard hoogte met irmscher onderlip betekent al schuin drempels pakken
Dan is er toch iets anders mis. Dan heb je de verkeerde bandenmaat, gebroken veren of kapotte schokdempers.
Nee hoor vraag iedere rijder met irmscherlip maar zelfs maus en speaker hebben er last van.
Veren zijn vernieuwd en is maar 5 a 6000 km mee gereden, schokbrekers zijn ook nog in orde,
Bandenmaat 215/50 op ori 17″ -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.