Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C snufjes/weetjes/gadgets
- Dit onderwerp bevat 401 reacties, 115 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 april 2019om 18:17 door David-Sarbi.
-
AuteurBerichten
-
30 november 2009 om 19:46 #17547476
[/i]
Weet iemand of je de optie waarbij de deuren bij 30km op slot gaan bij elke vectra C werkt?
Ik heb een C uit 2003 of ik doe het verkeerd of het werkt niet…..even op je gemak alle posts lezen, staat er geloof ik 3x tussen op welke het wel en niet werkt;) [/quote]
Staat alleen maar: bij mij wel bij mij niet…:thumbdown
30 november 2009 om 19:48 #17547477die optie doet bij mij ook niet:(
30 november 2009 om 19:50 #17547478origineel gepost door Edvries
origineel gepost door Opel4all
Hallo,
Electrisch inklapbaar is weer een extra optie, kun je aan je schakelaar zien van je spiegelbediening, dan staat er een spiegeltje afgebeeld tussen de 4 pijltjes.
Groetjes, Joche
Die heb ik, die heb ik, die heb ik!!:P:wors:wors
oke thanks heb net gekeken helaas heb ik er niet op!
30 november 2009 om 20:54 #17547479origineel gepost door blue magic
origineel gepost door eddie V6 CDTI
origineel gepost door 2000
de 13e is er voor dat de kou die nog in het airco systeem zit te gebruiken, scheelt weer wat energie ;)1. De ramen kunnen open en dicht dmv afstandbediening.
2. Als je het slot met de afstandbediening opend en de deuren dicht laat , gaat hij vanzelf binnen 1 minuut weer op slot.
3. De auto kan nooit op slot als er 1 sleutel in ligt en met de ander sleutel op slot probeerd te doen.
4. Open de bestuurdersdeur, trek 1 keer aan de hendel van grootlicht en de achteruitrijlampen en voorlampen blijven 30 seconde aan.
5. Als de mistlamp achter kapot gaat, zet de ecu de mistlamp aan de andere kant aan.
6. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.
7. Als 1 van de remlichten kapot is, gebruikt de ecu een andere ( rode ) lamp aan die kant voor het remsignaal.
8. Als je een regen-licht sensor pakket hebt dan gaan de ramen vanzelf dicht als het begint te regenen en je niet in de auto zit.
9. Als je de auto in z’n achteruit zet en de wissers voor staan al aan dan gaat de achterwisser automatisch aan.
10. Voor dubbelle Climate controle:Als de temperatuur aan beide zijden het zelfde is en je drukt kort op de regelknop van de bestuurderskant dan kan je beide zijden bedienen met deze knop. Als de bijrijders-knop weer wordt bediend dan zijn ze weer afzonderlijk te reguleren.
11. Ruitenwissers in verticale positie: zet het contact uit, trek de wisserhendel een paar seconde naar beneden en je wissers gaan in service-stand.
12. Vectra’s met ECC en bleutooth: de fan gaat minder hard blazen als er gebeld wordt.
13. Als je de auto van contact afzet, sleutel eruithaalt en je drukt daarna nog een keer op de ‘auto’ toets van de ECC, dan blijft je ventilator nog even nablazen.
14.dit is een bekende, maar toch: 2x op slot drukken voor mechanische vergrendeling.
15.Sleutel in contact, dagteller ingedrukt houden, poot op de rem en contact aan: dan gaat de service interval melding weg .
16. nieuwe/andere sleutel programeren: sleutel in contact, contact aan, en dan de deur open knop ingedrukt houden. deuren gaan even dicht en dan weer open, en dan zou hij moeten werken17. Als je de auto op slot doet met de afstandbediening en je blijft de knop ingedrukt houden klappen de spiegels in.
18. als je de auto parkeert in het donker, doe je het knipperlicht naar links of naar rechts dan gaat je linker of rechter parkeerlicht branden.19. als je de linker spiegel bijstelt gaat rechts ook mee
30 november 2009 om 21:03 #17547480origineel gepost door blue magic
origineel gepost door eddie V6 CDTI
origineel gepost door 2000
de 13e is er voor dat de kou die nog in het airco systeem zit te gebruiken, scheelt weer wat energie ;)1. De ramen kunnen open en dicht dmv afstandbediening.
2. Als je het slot met de afstandbediening opend en de deuren dicht laat , gaat hij vanzelf binnen 1 minuut weer op slot.
3. De auto kan nooit op slot als er 1 sleutel in ligt en met de ander sleutel op slot probeerd te doen.
4. Open de bestuurdersdeur, trek 1 keer aan de hendel van grootlicht en de achteruitrijlampen en voorlampen blijven 30 seconde aan.
5. Als de mistlamp achter kapot gaat, zet de ecu de mistlamp aan de andere kant aan.
6. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.
7. Als 1 van de remlichten kapot is, gebruikt de ecu een andere ( rode ) lamp aan die kant voor het remsignaal.
8. Als je een regen-licht sensor pakket hebt dan gaan de ramen vanzelf dicht als het begint te regenen en je niet in de auto zit.
9. Als je de auto in z’n achteruit zet en de wissers voor staan al aan dan gaat de achterwisser automatisch aan.
10. Voor dubbelle Climate controle:Als de temperatuur aan beide zijden het zelfde is en je drukt kort op de regelknop van de bestuurderskant dan kan je beide zijden bedienen met deze knop. Als de bijrijders-knop weer wordt bediend dan zijn ze weer afzonderlijk te reguleren.
11. Ruitenwissers in verticale positie: zet het contact uit, trek de wisserhendel een paar seconde naar beneden en je wissers gaan in service-stand.
12. Vectra’s met ECC en bleutooth: de fan gaat minder hard blazen als er gebeld wordt.
13. Als je de auto van contact afzet, sleutel eruithaalt en je drukt daarna nog een keer op de ‘auto’ toets van de ECC, dan blijft je ventilator nog even nablazen.
14.dit is een bekende, maar toch: 2x op slot drukken voor mechanische vergrendeling.
15.Sleutel in contact, dagteller ingedrukt houden, poot op de rem en contact aan: dan gaat de service interval melding weg .
16. nieuwe/andere sleutel programeren: sleutel in contact, contact aan, en dan de deur open knop ingedrukt houden. deuren gaan even dicht en dan weer open, en dan zou hij moeten werken17. Als je de auto op slot doet met de afstandbediening en je blijft de knop ingedrukt houden klappen de spiegels in.
18. als je de auto parkeert in het donker, doe je het knipperlicht naar links of naar rects dan gaat je linker of rechter parkeerlicht branden.18. had mijn A-vec ook al…
Had een keer bij het uitstappen de hendel aangestoten, en toen mezelf de :swear gezocht waar de sluiting zat waardoor mijn verlichting bleef branden.
Toch luxer dan je denkt, zo’n Vectra……30 november 2009 om 21:10 #17547481origineel gepost door DCAT
je kunt het inbouwen maar dan moet je de modules in de deuren ook veranderen meen ikHallo,
Dat klopt :thumbup, met de spiegels alleen ben je er nog niet.
Groetjes, Joche
30 november 2009 om 21:13 #17547482Die heb ik, die heb ik, die heb ik!!:P:wors:wors [/quote]
Hallo,
Ik dus ook, (niet meer) :cry ;)
Groetjes, Joche
2 december 2009 om 19:03 #17547483Handig zo’n lijstje. Een aantal dingen wist ik niet, een paar wel maar puntjes 6 en 19 zijn volgens mij niet standaard want dat zit er bij echt niet op.
2 december 2009 om 19:55 #17547484origineel gepost door jocoma
Handig zo’n lijstje. Een aantal dingen wist ik niet, een paar wel maar puntjes 6 en 19 zijn volgens mij niet standaard want dat zit er bij echt niet op.Punt 19??? Waar zie jij die dan? Nee die heb ik ook niet nee!
2 december 2009 om 20:43 #175474856 posts hoger
7 april 2010 om 14:25 #17547486Nog eentje, maar die zit op de signum.
Knopje voor rechter spiegel ingedrukt laten en dan kantelt de spiegel naar beneden bij het inschakelen van achteruitversnelling
7 april 2010 om 14:41 #17547487origineel gepost door SvEnergy
Nog eentje, maar die zit op de signum.Knopje voor rechter spiegel ingedrukt laten en dan kantelt de spiegel naar beneden bij het inschakelen van achteruitversnelling
Zal hem eens gaan testen !!
Edit: werkt niet bij de mijne!
7 april 2010 om 17:08 #17547488me to!!!
edit: niks:sleeping
8 april 2010 om 11:36 #17547489hmm die laatste kende ik ook nog nie… vanmiddag even testen
8 april 2010 om 11:51 #17547490Werkt sowieso alleen op full-canbus modellen.
En bij die Insignia zelfs alleen op de modellen met Electrische stoelen.
Bij mijn Vec C werkt het ook, maar ik heb electrische stoelen, dus ik weet niet of het zonder werkt.
8 april 2010 om 12:31 #17547491Hier werkt het i.i.g. niet, jammer:mad:
Greetz C met een Roel
8 april 2010 om 12:42 #17547492Het is wel verdomde handig bij het inparkeren. :)
In de spiegel kan je dan precies je linker achterwiel zien, en hoe ver hij van de stoeprand zit. Scheelt je weer wat beschadigingen aan de velgen.
8 april 2010 om 15:23 #17547493Bij mij werkt die spiegel naar beneden klap functie ook niet..
8 april 2010 om 16:33 #17547494zal wel een tech 2 gevalletje zijn
8 april 2010 om 19:08 #17547495origineel gepost door Erwin
6 is wel een leuke, deze ga ik eens proberen.8 werkt bij mij ook niet als ik het met een gieter test. Ik doe de ramen meestal dicht door de ‘sluit’ knop op de ab in gedrukt te houden totdat de ramen dicht zijn.
Hier nog een nieuwe. Het volume van de CDC 40 en misschien ook ander radio’s word automatisch aangepast aan de rijsnelheid. Rij je sneller dan gaat het volume omhoog en rij je langzamer dan gaat het volume omlaag.
Hoe gaat dat in z’n werk dan? Heb een DVD90 maar volume gaat niet automatisch mee!
8 april 2010 om 19:10 #17547496De spiegel ga ik morgen eens testen of die omlaag gaat bij het achteruit rijden:thumbup
Dat zou wel heel prettig zijn ivm de velgjes idd!!8 april 2010 om 19:23 #17547497origineel gepost door OPC-lijntje
origineel gepost door Erwin
6 is wel een leuke, deze ga ik eens proberen.8 werkt bij mij ook niet als ik het met een gieter test. Ik doe de ramen meestal dicht door de ‘sluit’ knop op de ab in gedrukt te houden totdat de ramen dicht zijn.
Hier nog een nieuwe. Het volume van de CDC 40 en misschien ook ander radio’s word automatisch aangepast aan de rijsnelheid. Rij je sneller dan gaat het volume omhoog en rij je langzamer dan gaat het volume omlaag.
Hoe gaat dat in z’n werk dan? Heb een DVD90 maar volume gaat niet automatisch mee!
weet niet of het aan mij ligt maar ik heb een cdr2005(zo’n standaard geval;)) en soms lijkt het er toch verdacht veel op als ik net op de snelweg rijdt dat het volume ook harder gaat.
het leek mij heel erg sterk:hmmzmaar ik heb het gelukkig niet alleen gehoord want men vrouw viel het ook op:angelhet toontje van de knipperlichten gaan zeker weten harder als je sneller rijd:thumbup
heeft iemand meer dit idee of zit het echt tussen men oren:D
8 april 2010 om 19:28 #17547498Heb ncdc 2013 en deze doet dat ook.king:
Gr. Gts32v6
8 april 2010 om 20:13 #17547499origineel gepost door gts power
origineel gepost door OPC-lijntje
origineel gepost door Erwin
weet niet of het aan mij ligt maar ik heb een cdr2005(zo’n standaard geval;)) en soms lijkt het er toch verdacht veel op als ik net op de snelweg rijdt dat het volume ook harder gaat.
het leek mij heel erg sterk:hmmzmaar ik heb het gelukkig niet alleen gehoord want men vrouw viel het ook op:angelhet toontje van de knipperlichten gaan zeker weten harder als je sneller rijd:thumbup
heeft iemand meer dit idee of zit het echt tussen men oren:D
idd.
maar moet wel zeggen dat het bijna niet opvalt.
dit omdat het geluid rond om de auto omhoog gaat.
en dus ook de radio. Voor het gevoel blijft alles het zelfde.Ik zelf merk het rond de 80 km/h dan verspringt het volume wat. (ccrt 700)
8 april 2010 om 20:17 #17547500Dan heeft de CD70 en DVD90 het waarschijnlijk niet. En de CD30 zal het dan ook niet hebben. Ik merk er namelijk niks van. In mijn vorige Vec had ik CD70 maar ook nooit wat van gehoord.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.