Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C snufjes/weetjes/gadgets
- Dit onderwerp bevat 401 reacties, 115 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 april 2019om 18:17 door David-Sarbi.
-
AuteurBerichten
-
23 november 2009 om 18:41 #17547451
origineel gepost door royvranken
magneet :D:DJep , als je nu een aluminium-magneet hebt, kan je het zo checken ! :angel:angel:angel:angel
Excuse voor de meligheid !
23 november 2009 om 18:42 #17547452of een rvs magneet:hmmz
23 november 2009 om 18:42 #17547453origineel gepost door royvranken
magneet :D:DJep , als je nu een aluminium-magneet hebt, kan je het zo checken ! :angel:angel:angel:angel
Excuse voor de meligheid !
23 november 2009 om 18:44 #17547454effe een uit leg als de magneet blijft plakken dan is de kap van ijzer
en zo niet dan is het aluminium.
23 november 2009 om 18:47 #17547455Echt, op dit soort momenten heb ik het gevoel dat ik omringt ben door idioten :P
Maar het gewicht voel ik dus niet, want ik heb motorkaplifters :jerry
Maar een magneet is wel een goed ideetje :thumbup23 november 2009 om 18:48 #17547456ach ja een beetje-offtopic:jerry:jerry
23 november 2009 om 18:49 #17547457origineel gepost door 2000
Echt, op dit soort momenten heb ik het gevoel dat ik omringt ben door idioten :P
Maar het gewicht voel ik dus niet, want ik heb motorkaplifters :jerry
Maar een magneet is wel een goed ideetje :thumbupHaha ‘Who ?? Me??? ‘
Ik heb ook gasvering, maar je voelt het duidelijk als je hem net opent.
Tevens zie je ook als je rijdt en een beetje tegenwind hebt ( of veel te hard rijdt ) dat je motorkap wel aardig beweegt/ indeukt !!23 november 2009 om 19:01 #17547458Maar een magneet is wel een goed ideetje :thumbup [/quote]
Hallo,
Hou de magneet dan ook even op de spatschermen, je zult verstelt staan ;)
Groetjes, Joche
23 november 2009 om 19:01 #17547459He he, het klapperen heb ik ook. Morgen even ergens magneetje scoren
23 november 2009 om 19:05 #17547460origineel gepost door speaker
origineel gepost door 2000
Echt, op dit soort momenten heb ik het gevoel dat ik omringt ben door idioten :P
Maar het gewicht voel ik dus niet, want ik heb motorkaplifters :jerry
Maar een magneet is wel een goed ideetje :thumbupTevens zie je ook als je rijdt en een beetje tegenwind hebt ( of veel te hard rijdt ) dat je motorkap wel aardig beweegt/ indeukt !!
dat idee heb ik dus ook als ik op de snelweg zit:hmmz
maar je kunt de rubbers onder je kap stellen door ze uit te draaien:thumbup
daardoor is het bij mij stukken minder geworden:thumbup23 november 2009 om 19:05 #17547461origineel gepost door Opel4all
Maar een magneet is wel een goed ideetje :thumbup
Hallo,
Hou de magneet dan ook even op de spatschermen, je zult verstelt staan ;)
Groetjes, Joche [/quote]
hoe goed die magneet werkt zeker:P
23 november 2009 om 19:08 #17547462origineel gepost door gts power
origineel gepost door speaker
origineel gepost door 2000
Echt, op dit soort momenten heb ik het gevoel dat ik omringt ben door idioten :P
Maar het gewicht voel ik dus niet, want ik heb motorkaplifters :jerry
Maar een magneet is wel een goed ideetje :thumbupTevens zie je ook als je rijdt en een beetje tegenwind hebt ( of veel te hard rijdt ) dat je motorkap wel aardig beweegt/ indeukt !!
dat idee heb ik dus ook als ik op de snelweg zit:hmmz
maar je kunt de rubbers onder je kap stellen door ze uit te draaien:thumbup
daardoor is het bij mij stukken minder geworden:thumbupMaar dan kloppen de lijnen met de spatborden toch niet meer? ik zou zelf de sloten iets strakker zetten
23 november 2009 om 19:09 #17547463nou ben blij dat die van m’n b’tje ouderwets dik plaat staal is :)
kun je nog eens fatsoenlijk laten uitdeuken zonder spuiten . . . dit is nog weleens nodig :hmmz :angel
23 november 2009 om 19:17 #17547464origineel gepost door 2000
origineel gepost door gts power
origineel gepost door speaker
origineel gepost door 2000
Echt, op dit soort momenten heb ik het gevoel dat ik omringt ben door idioten :P
Maar het gewicht voel ik dus niet, want ik heb motorkaplifters :jerry
Maar een magneet is wel een goed ideetje :thumbupTevens zie je ook als je rijdt en een beetje tegenwind hebt ( of veel te hard rijdt ) dat je motorkap wel aardig beweegt/ indeukt !!
dat idee heb ik dus ook als ik op de snelweg zit:hmmz
maar je kunt de rubbers onder je kap stellen door ze uit te draaien:thumbup
daardoor is het bij mij stukken minder geworden:thumbupMaar dan kloppen de lijnen met de spatborden toch niet meer? ik zou zelf de sloten iets strakker zetten
ik heb ze geen cm uitgedraaid maar gewoon 2 a 3 mm:thumbup(en alle lijnen kloppen exact)
als ik een luchthapper wil draai ik ze wel helemaal uit:P29 november 2009 om 22:00 #17547465origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door wim-v6
heb je elektrisch verstelde spiegels??zo ja, dan zijn ze verwarmd, op de achterruit verwarming knop drukken en moeten ze warm worden.
willem
aha dus dat is de truuk.
ik gebruik nooit mijn achterruitverwarming.
maar heb wel elektrisch verstelbare spiegels.Hoe kan je ze dan electrische inklappen of is dat ook nog optie dan zeker?? heb wel electrische maar hoe moet je ze dan inklappen?
29 november 2009 om 22:15 #17547466Hoe kan je ze dan electrische inklappen of is dat ook nog optie dan zeker?? heb wel electrische maar hoe moet je ze dan inklappen? [/quote]
Hallo,
Electrisch inklapbaar is weer een extra optie, kun je aan je schakelaar zien van je spiegelbediening, dan staat er een spiegeltje afgebeeld tussen de 4 pijltjes.
Groetjes, Joche
29 november 2009 om 22:49 #17547467origineel gepost door Opel4all
Hallo,
Electrisch inklapbaar is weer een extra optie, kun je aan je schakelaar zien van je spiegelbediening, dan staat er een spiegeltje afgebeeld tussen de 4 pijltjes.
Groetjes, Joche
Die heb ik, die heb ik, die heb ik!!:P:wors:wors
29 november 2009 om 22:52 #17547468… “heb em zelf ook” … :sleeping (jij blij)
30 november 2009 om 09:53 #17547469en ik heb ze niet:cry
30 november 2009 om 17:13 #17547470ik ook niet zou het zo in te bouwen zijn ik heb een c1 van 2004
30 november 2009 om 17:17 #17547471Ik ook niet:cry
30 november 2009 om 17:57 #17547472je kunt het inbouwen maar dan moet je de modules in de deuren ook veranderen meen ik
30 november 2009 om 17:58 #17547473Weet iemand of je de optie waarbij de deuren bij 30km op slot gaan bij elke vectra C werkt?
Ik heb een C uit 2003 of ik doe het verkeerd of het werkt niet…..30 november 2009 om 18:43 #17547474origineel gepost door jaimey
Weet iemand of je de optie waarbij de deuren bij 30km op slot gaan bij elke vectra C werkt?
Ik heb een C uit 2003 of ik doe het verkeerd of het werkt niet…..even op je gemak alle posts lezen, staat er geloof ik 3x tussen op welke het wel en niet werkt;)
30 november 2009 om 19:33 #17547475origineel gepost door eddie V6 CDTI
origineel gepost door 2000
de 13e is er voor dat de kou die nog in het airco systeem zit te gebruiken, scheelt weer wat energie ;)1. De ramen kunnen open en dicht dmv afstandbediening.
2. Als je het slot met de afstandbediening opend en de deuren dicht laat , gaat hij vanzelf binnen 1 minuut weer op slot.
3. De auto kan nooit op slot als er 1 sleutel in ligt en met de ander sleutel op slot probeerd te doen.
4. Open de bestuurdersdeur, trek 1 keer aan de hendel van grootlicht en de achteruitrijlampen en voorlampen blijven 30 seconde aan.
5. Als de mistlamp achter kapot gaat, zet de ecu de mistlamp aan de andere kant aan.
6. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 30km/u.
7. Als 1 van de remlichten kapot is, gebruikt de ecu een andere ( rode ) lamp aan die kant voor het remsignaal.
8. Als je een regen-licht sensor pakket hebt dan gaan de ramen vanzelf dicht als het begint te regenen en je niet in de auto zit.
9. Als je de auto in z’n achteruit zet en de wissers voor staan al aan dan gaat de achterwisser automatisch aan.
10. Voor dubbelle Climate controle:Als de temperatuur aan beide zijden het zelfde is en je drukt kort op de regelknop van de bestuurderskant dan kan je beide zijden bedienen met deze knop. Als de bijrijders-knop weer wordt bediend dan zijn ze weer afzonderlijk te reguleren.
11. Ruitenwissers in verticale positie: zet het contact uit, trek de wisserhendel een paar seconde naar beneden en je wissers gaan in service-stand.
12. Vectra’s met ECC en bleutooth: de fan gaat minder hard blazen als er gebeld wordt.
13. Als je de auto van contact afzet, sleutel eruithaalt en je drukt daarna nog een keer op de ‘auto’ toets van de ECC, dan blijft je ventilator nog even nablazen.
14.dit is een bekende, maar toch: 2x op slot drukken voor mechanische vergrendeling.
15.Sleutel in contact, dagteller ingedrukt houden, poot op de rem en contact aan: dan gaat de service interval melding weg .
16. nieuwe/andere sleutel programeren: sleutel in contact, contact aan, en dan de deur open knop ingedrukt houden. deuren gaan even dicht en dan weer open, en dan zou hij moeten werken17. Als je de auto op slot doet met de afstandbediening en je blijft de knop ingedrukt houden klappen de spiegels in.
18. als je de auto parkeert in het donker, doe je het knipperlicht naar links of naar rects dan gaat je linker of rechter parkeerlicht branden. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.