Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C snufjes/weetjes/gadgets
- Dit onderwerp bevat 401 reacties, 115 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 april 2019om 18:17 door David-Sarbi.
-
AuteurBerichten
-
23 januari 2013 om 08:20 #17547701
Ongeveer 3u en 260km uit elkaar :???:
23 januari 2013 om 08:35 #17547702Ik werk in Hoogeveen, ik weet niet of dat nog scheelt?
Anders gewoon even een oproepje plaatsen onder het OPCOM gedeelte.
21 april 2013 om 15:06 #17547703@eddie V6 CDTI wrote:
origineel gepost door 2000
17. Als je de auto op slot doet met de afstandbediening en je blijft de knop ingedrukt houden klappen de spiegels in.deze optie werkt niet bij mij, moet je dit nog apart laten instellen?
21 april 2013 om 15:11 #17547704AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nee, goedopere uitvoeringen hebben simpelweg geen inklapbare spiegels..
21 april 2013 om 15:35 #17547705ik heb wel de optie dat de spiegels elektrisch inklappen via een knop in de auto.
alleen via de ab werkt het niet bij mij21 april 2013 om 15:38 #17547706@pixels66 wrote:
Nee, goedopere uitvoeringen hebben simpelweg geen inklapbare spiegels..
Heb een Cosmo en die heeft het ook niet standaard ;) Is gewoon een optie.
21 april 2013 om 16:10 #17547707Bij mijn Vec kan ik de spiegels laten inklappen door de sluitknop op de ab vast te houden,was dat dan ook optie???
Willem
Sent from my iPhone using Tapatalk
21 april 2013 om 19:38 #17547708Johan 1997”
Indien je in de bestuurders deur een knop hebt waar je de spiegels kunt laten inklappen zou het ook met de sleutel moeten kunnen, dus misschien toch iets met opcom of tech2 instellen lijkt mij.
gr Arnold
22 april 2013 om 05:40 #17547709Nog een leuk weetje:
De CD70(/DVD90?) onthoudt verschillende geluidsinstellingen voor bijvoorbeeld CD en radio. Zo kun je voor je radio de bas op +3 hebben staan en voor je CD op +5.
22 april 2013 om 07:48 #17547710@CAlberts wrote:
Nog een leuk weetje:
De CD70(/DVD90?) onthoudt verschillende geluidsinstellingen voor bijvoorbeeld CD en radio. Zo kun je voor je radio de bas op +3 hebben staan en voor je CD op +5.
Dit werkt ook met de NCDC2013.
22 april 2013 om 08:12 #17547711en met een cd30
22 april 2013 om 08:50 #17547712Het lijstje maar weer even updaten dan:
1. Als je op de afstandsbediening de knop open/sluiten ingedrukt houden gaan de ramen respectievelijk open of dicht.
2. Als je de auto op slot doet met de afstandsbediening en je blijft de knop ingedrukt houden klappen de spiegels in (alleen bij elektronisch inklapbare spiegel optie).
3. Als je het slot met de afstandsbediening opent en de deuren dicht laat, gaat hij vanzelf binnen 1 minuut weer op slot.
4. De auto kan nooit op slot als er 1 sleutel in ligt en met de ander sleutel op slot probeert te doen.
5. Open de bestuurdersdeur, trek 1 keer aan de hendel van grootlicht en de achteruitrijlampen en voorlampen blijven 30 seconde aan.
6. Als de mistlamp achter kapot gaat, zet de ecu de mistlamp aan de andere kant aan.
7. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 1530km/u. (niet alle alle C1’s)
8. Als 1 van de remlichten kapot is, gebruikt de ecu een andere ( rode ) lamp aan die kant voor het remsignaal.
9. Als je een regen-licht sensor pakket hebt dan gaan de ramen vanzelf dicht als het begint te regenen en je niet in de auto zit.
10. Als je de auto in z’n achteruit zet en de wissers voor staan al aan dan gaat de achter ruit wisser automatisch aan.
11. Voor dubbele Climate controle: Als de temperatuur aan beide zijden het zelfde is en je drukt kort op de regelknop van de bestuurderskant dan kan je beide zijden bedienen met deze knop. Als de bijrijders-knop weer wordt bediend dan zijn ze weer afzonderlijk te reguleren.
12. Ruitenwissers in verticale positie: zet het contact uit, trek de wisserhendel een paar seconde naar beneden en je wissers gaan in service-stand.
13. Vectra’s met ECC en bleutooth: de fan gaat minder hard blazen als er gebeld wordt.
14. Als je de auto van contact afzet, sleutel er uit haalt en je drukt daarna nog een keer op de ‘auto’ toets van de ECC, dan blijft je ventilator nog even na blazen.
15. 2x op slot drukken voor mechanische vergrendeling (oudere C1’s)
16. Sleutel in contact, dagteller ingedrukt houden, poot op de rem en contact aan: dan gaat de service interval melding weg.
17. Nieuwe/andere sleutel programmeren: sleutel in contact, contact aan, en dan de deur open knop ingedrukt houden. deuren gaan even dicht en dan weer open, en dan zou hij moeten werken.
18. Als je de auto parkeert in het donker, doe je het knipperlicht naar links of naar rechts dan gaat je linker of rechter parkeerlicht branden.
19. Als je je licht vergeet uit te zetten, schakelt het dimlicht na een bepaalde tijd uit, stadslicht blijft wel aan.
20. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening de knop UNLOCK voor 10 sec. in tot het piepsignaal. De eerst volgende keer dat je de deuren met de AB opent, dan zal alleen de bestuurderszijde geopend worden en na de 2e op unlock knop gedrukt te hebben van je AB dan pas gaat de rest op. Werkt tot zover ik het weet bij de VECTRA C.
21. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening de knop Kofferbak-UNLOCK voor 4 a 5 sec. in. Dan knippert je waarschuwingslampen van je auto. Het lijkt dan alsof je een alarm activeert. Werkt tot zover ik het weet bij de VECTRA C.
22. Als je je kofferbak unlocked, gaat de kenteken verlichting branden.
23. Hou de knop “SETTINGS” enkele seconden vast tot een soort ‘gong-toon. ‘Je zit nu in de testmodus en kunt per functie van je radio/navi meer gegevens zien. Druk bijvoorbeeld meerdere keren op NAVI (CD70/DVD90) of op BC.
24. De CD70/DVD/90, CD30, NCDC2013/2015 onthouden je geluidsinstellingen per audiomogelijkheid. Dus de treble instellingen voor je radio kun je anders instellen als voor de CD.22 april 2013 om 10:18 #17547713:thumbup nu een soortgelijke lijst voor de ASTRA H
23 juni 2013 om 09:28 #17547714Onlangs heb ik mijn accu los gehad en sindsdien werken de ramen niet meer op de AB. Iemand een idee hoe je dit in moet leren?
23 juni 2013 om 10:01 #17547715@CAlberts wrote:
Onlangs heb ik mijn accu los gehad en sindsdien werken de ramen niet meer op de AB. Iemand een idee hoe je dit in moet leren?
Ik dacht dat je dan de ramen dicht moest doen als je binnen zit en dan weer de knop 10 seconden ingedrukt houden ?
23 juni 2013 om 10:51 #17547716Welke knop?
24 juni 2013 om 10:51 #17547717Waarmee je het raam open/dicht doet. Dus die in je deur.
24 juni 2013 om 10:56 #17547718Nee, dat werkt niet. Dat is alkeen voor het inleren van de ramen dat ze bij 1 druk op de knop omhoog of omlaag gaan ipv dat je de knop moet blijven vasthouden.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
24 juni 2013 om 11:03 #17547719Het kan ook zijn dat je het raam aan de bestuurderskant eerst open/dicht moet doen met de sleutel in het portier. Als je de deur op slot doet en opent met de sleutel in het deurslot, hou de sleutel dan een paar seconden in de open stand. Als het goed is, gaan je ramen dan open en kan je daarna de AB gebruiken.
24 juni 2013 om 11:07 #17547720Heb me laten vertellen (maar betwijfel de correctheid) dat als men een licht en regensensor heeft.
En men de spiegels en vensters kan dichtdoen met sleutel.Dat men dan ook via de sleutel en een paar knoppencombinaties de optie zou kunnen activeren , dat als men de ruiten heeft open staan, al dan niet met vergrendelde deuren , en er regen op de sensor valt, dat de vensters dan automatisch dicht zouden gaan.
24 juni 2013 om 11:39 #17547721Dat klopt wel, dat is de comfortsluiting. Zie punt 9 in de lijst ;) Kun je (voor zover ik weet) alleen maar instellen via OPCOM/Tech2.
Maar goed, daar ging mn vraag niet over ;) king:
25 juli 2013 om 19:30 #17547722Hoi,
Nummer 15 werkte bij mij de hele tijd alleen opeens werkte het niet meer.
Weet iemand hoe je het weer aan kan zetten???Alvast bedankt allemaal.
mvg berry
@TheDutchDuke wrote:
1. Als je op de afstandsbediening de knop open/sluiten ingedrukt houden gaan de ramen respectievelijk open of dicht.
2. Als je de auto op slot doet met de afstandsbediening en je blijft de knop ingedrukt houden klappen de spiegels in (alleen bij elektronisch inklapbare spiegel optie).
3. Als je het slot met de afstandsbediening opent en de deuren dicht laat, gaat hij vanzelf binnen 1 minuut weer op slot.
4. De auto kan nooit op slot als er 1 sleutel in ligt en met de ander sleutel op slot probeert te doen.
5. Open de bestuurdersdeur, trek 1 keer aan de hendel van grootlicht en de achteruitrijlampen en voorlampen blijven 30 seconde aan.
6. Als de mistlamp achter kapot gaat, zet de ecu de mistlamp aan de andere kant aan.
7. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening voor 10 sec. in tot het piepsignaal en de deuren gaan automatisch op/van het slot bij 1530km/u.
8. Als 1 van de remlichten kapot is, gebruikt de ecu een andere ( rode ) lamp aan die kant voor het remsignaal.
9. Als je een regen-licht sensor pakket hebt dan gaan de ramen vanzelf dicht als het begint te regenen en je niet in de auto zit.
10. Als je de auto in z’n achteruit zet en de wissers voor staan al aan dan gaat de achter ruit wisser automatisch aan.
11. Voor dubbele Climate controle: Als de temperatuur aan beide zijden het zelfde is en je drukt kort op de regelknop van de bestuurderskant dan kan je beide zijden bedienen met deze knop. Als de bijrijders-knop weer wordt bediend dan zijn ze weer afzonderlijk te reguleren.
12. Ruitenwissers in verticale positie: zet het contact uit, trek de wisserhendel een paar seconde naar beneden en je wissers gaan in service-stand.
13. Vectra’s met ECC en bleutooth: de fan gaat minder hard blazen als er gebeld wordt.
14. Als je de auto van contact afzet, sleutel er uit haalt en je drukt daarna nog een keer op de ‘auto’ toets van de ECC, dan blijft je ventilator nog even na blazen.
15. 2x op slot drukken voor mechanische vergrendeling (oudere modelen)
16. Sleutel in contact, dagteller ingedrukt houden, poot op de rem en contact aan: dan gaat de service interval melding weg.
17. Nieuwe/andere sleutel programmeren: sleutel in contact, contact aan, en dan de deur open knop ingedrukt houden. deuren gaan even dicht en dan weer open, en dan zou hij moeten werken.
18. Als je de auto parkeert in het donker, doe je het knipperlicht naar links of naar rechts dan gaat je linker of rechter parkeerlicht branden.
19. Als je je licht vergeet uit te zetten, schakelt het dimlicht na een bepaalde tijd uit, stadslicht blijft wel aan.
20. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening de knop UNLOCK voor 10 sec. in tot het piepsignaal. De eerst volgende keer dat je de deuren met de AB opent, dan zal alleen de bestuurderszijde geopend worden en na de 2e op unlock knop gedrukt te hebben van je AB dan pas gaat de rest op. Werkt tot zover ik het weet bij de VECTRA C.
21. Druk de ‘lock’-schakelaar in de auto en op de afstandsbediening de knop Kofferbak-UNLOCK voor 4 a 5 sec. in. Dan knippert je waarschuwingslampen van je auto. Het lijkt dan alsof je een alarm activeert. Werkt tot zover ik het weet bij de VECTRA C.
22. Als je je kofferbak unlocked, gaat de kenteken verlichting branden.
23. Druk gelijk tijdig op “SETTINGS” en “MAIN” tot de piep toon. Er zouden nu verborgen optie in de menu’s moeten verschijnen.
:agent26 juli 2013 om 06:01 #17547723Weet iemand hoe je al je portieren weer te gelijk open kan maken
Ik heb nr 20 aangezet maar met kinderen en kinderwagen is het knap
Beroerd als je eerst zoveel keer (met je handen vol) op de ab moet
Drukken om alles open te krijgen.Ik hoor graag van iemand om dit weer terug te zetten naar alle deuren te gelijk.
9 september 2013 om 17:11 #17547724@Edvries wrote:
origineel gepost door speaker
4. Open de bestuurdersdeur, trek 1 keer aan de hendel van grootlicht en de achteruitrijlampen en voorlampen blijven 30 seconde aan.Nooit geweten, leuk zeg, doe het steeds nu. Sommige staan raar te kijken als die achteruirijlichten aanblijven en ik wegloop hahah. Coole snufjes.
Is dat allemaal ook van toepassing op mijn vectra C 2002 wagon
9 september 2013 om 17:13 #17547725@pixels66 wrote:
Nee, goedopere uitvoeringen hebben simpelweg geen inklapbare spiegels..
Kan ik het wel hebben? Heb een GTS Sport uit 2006 met elektrische spiegels en ze zijn ook verwarmd.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.