Vectra C GTS Welke?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C GTS Welke?

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    D0m1nat0r1
    Deelnemer

Beste (mede) Opel liefhebbers

Op het moment heb ik een Astra G

Een 1.6 16v 101 PK…

Maar omdat ik wat meer en verder aan het rijden ben wil ik graag een stapje groter gaan rijden.. En voor dat benzine helemaal onbetaalbaar wordt nog ff genieten van wat meer POWER ;)
      Nu ben ik vandaag wezen kijken naar een vectra C maar die was helaas al verkocht, toen ben ik naar de opel dealer gegaan en gezegd dat ik toch wel opzoek ben naar een 3.2 V6 211pk…
      De dealer zei, dat een v6 veel duurder is dan de 2.2 147/155 pk en dat deze vaak ook kapotte pakkingen heeft.. is dat echt zo..
      Opzich vindt ik het niet erg om 2.2 te rijden maar dan heb je natuurlijk ook weer 2 verschilllende, welke is beter?

Hier viel mij oog er op
      http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=222061231&cd=634860638780000000″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Alleen is die KM stand niet een beetje verdacht?

http://www.autowereld.nl/opel/vectra-gts/z3-2se-v6-gts-elegance-i-line-4224227/details.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Of deze

Alvast bedankt..

PS, heel veel meer dan 7000 wil ik niet uitgeven

Baba

Mooie foto, toevallig in limburg genomen?

Ik rij nu enkele maanden in een 2.2 maar dan met een SW (de z22yh om precies te zijn). Goed blok tot nu toe weinig problemen mee gehad. Je kunt meer over dit blok vinden op het forum. Zoek maar eens op z22yh, de code van de andere 2.2 weet ik zo even niet.

Suc6 met je keuze, btw mooie auto (de astra en de vec ;) )

D0m1nat0r1
        Deelnemer

@Baba wrote:

Ik rij nu enkele maanden in een 2.2 maar dan met een SW (de z22yh om precies te zijn). Goed blok tot nu toe weinig problemen mee gehad. Je kunt meer over dit blok vinden op het forum. Zoek maar eens op z22yh, de code van de andere 2.2 weet ik zo even niet.

Suc6 met je keuze, btw mooie auto (de astra en de vec ;) )

Thx, Foto bij de camping bij het circuit in Spa Franshamps
          Jij hebt dus de 155 pk versie… 6 versnelling d8 ik ook :hmmz

Maurice89
          Deelnemer

Die laatste vectra is echt niceee :wub

Family man
            Deelnemer

@D0m1nat0r1 wrote:

Hier viel mij oog er op
              http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=222061231&cd=634860638780000000″ onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.autowereld.nl/opel/vectra-gts/z3-2se-v6-gts-elegance-i-line-4224227/details.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Of deze

Alvast bedankt..

Nou je blijft in ieder geval bij beiden onder jouw budget.. en dat is nog maar de vraagprijs! (bij geen inruil waarschijnlijk de beste deal).

1e auto> NAP label (nationale autopas dus km’s gegarandeerd), boekjes inzien, en historie chekken bij desbetreffende dealers. verleden 2 particuliere eigenaars.

2e auto. adverteerd niet met nap, maar daar nieuw gekocht en vanaf o km door hen onderhouden, check boekjes en vraag om uitdraai historie (nazien of het een of geen probleemauto is geweest)> verleden, bedrijfsauto, daarna 2 x op naam leasemaatschappijen, daarna 1 particulier laatste 7 jr.

check de historie van onderhoud van de 2.2 motor door de dealers die auto hebben onderhouden!

Baba

Spa….. das mijn achtertuin…. Qua reistijd dan ;).

En jups is een 6 bak. Zoals family man al stelde check de volledige onderhoudshistorie. Ik heb een ex-lease gekocht mede voor de historie en nog wat andere zaken die wij netjes geregeld wilden hebben. Dit geeft echter ook geen “probleemloze” garantie na 3 weken konden we de distributieketting laten vervangen. Dit is wel allemaal netjes op de bovag gegaan…

Persoonlijk zou ik voor de lage kilometerstand en minste eigenaren gaan. Maar goed dat is een afweging die niet op feiten is te baseren maar op gevoel…

roodrunner
                Deelnemer

@Baba wrote:

De andere 2.2 motor is de Z22SE

Groeten,
                  Patrick

D0m1nat0r1
                  Deelnemer

@Family man wrote:

@D0m1nat0r1 wrote:

Hier viel mij oog er op

Of deze

Alvast bedankt..

Nou je blijft in ieder geval bij beiden onder jouw budget.. en dat is nog maar de vraagprijs! (bij geen inruil waarschijnlijk de beste deal).

1e auto> NAP label (nationale autopas dus km’s gegarandeerd), boekjes inzien, en historie chekken bij desbetreffende dealers. verleden 2 particuliere eigenaars.

2e auto. adverteerd niet met nap, maar daar nieuw gekocht en vanaf o km door hen onderhouden, check boekjes en vraag om uitdraai historie (nazien of het een of geen probleemauto is geweest)> verleden, bedrijfsauto, daarna 2 x op naam leasemaatschappijen, daarna 1 particulier laatste 7 jr.

check de historie van onderhoud van de 2.2 motor door de dealers die auto hebben onderhouden!

Thx allemaal, @ Family man, waar haal je deze info van dan best handig

D0m1nat0r1
                    Deelnemer

Heb besloten om nog 2 maanden te wachten ongeveer met de aanschaf van de GTS ( komen gaat hij zekers, wat een gewelidig mooi ding)

Nog even een andere vraag wat me een beetje dwars zit is de radio, kan je bijvoorbeeld er gewoon een dubbele din radio er in zetten? aux en usb is gewoon een must voor mij!!

jraaf
                      Deelnemer

@D0m1nat0r1 wrote:

Nog even een andere vraag wat me een beetje dwars zit is de radio, kan je bijvoorbeeld er gewoon een dubbele din radio er in zetten? aux en usb is gewoon een must voor mij!!

Ja, geen probleem. Houd er alleen rekening mee dat sommige modellen de info van de headunit niet op je af fabriek display zullen weergeven. En in sommige gevallen heb je voor de stuurwielbediening een ‘ stalk adapter’ nodig.
                        Groet jraaf.

D0m1nat0r1
                        Deelnemer
                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.