vectra c gts verlaging..

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra c gts verlaging..

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241845
    Bannie
      Lid sinds:
      15 October 2008

      heey,
      hoeveel cm ligt een gts lager dan een gewone sedan?
      mijn gts moet eigenlijk nog 3cm naar beneden aan de voorkant..

      alvast bedankt!

      #17923711
      GTS Power
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 May 2008

        De GTS ligt 20 mm lager dan een gewone C.

        Ik heb men vec ook alleen aan de voorkant verlaagd met 25mm.

        Even de zoekfunctie gebruiken voor: ‘GTS power’s topic’
        Daar staat alles wat je weten wil incl foto’s

        #17923712
        GTS Power
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008
          #17923710
          Bannie
            Lid sinds:
            15 October 2008

            Top, Hier heb ik wat aan! Dankjewel!

            #17923709
            yzf1kr
              Lid sinds:
              3 January 2005

              Een GTS ligt tussen de 10 en 30mm lager afhankelijk van de uitvoering, en de tollerantie op de veren.

              Als jij een luxe diesel hebt, dan ligt die lager dan een kale 1.8 benzine. Want de veren die standaard onder een GTS zitten zijn allemaal gelijk.
              (Bij de aftermarket veren kan je wel verschillende versies krijgen)

              #17923713
              Bannie
                Lid sinds:
                15 October 2008

                ik heb een 2.2 diesel! dus ik kan er vanuit gaan dat hij 30mm is verlaagd..??
                en ik wil nu nog 1.5 lager, dus moet ik veren hebben van -45mm?
                hoe zit dat trouwens met de schokbrekers dan? kan ik die gewoon het zelfde houden?

                #17923714
                jraaf
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 January 2008

                  Kijk eens op je middenstijl onderin bij het passagier portier aan de binnenkant. Daar hoort een stikker te zitten welke aangeeft hoeveel kilo de vooras en achteras max mogen hebben. Ik denk dat de marge die in de tolerantie hierboven wordt aangegeven nog wel mee valt. Zal eerder 5mm er onder of er boven zitten. Als dit 20 mm is zo als hier boven staat zou dat mijns inzien betekenen dat je met een Diesel en airco etc de veren laat door slaan bij de eerste de beste drempel of bobbel die je met enige snelheid neemt.

                  Ik zou altijd voor een volledige set gaan, dus veer plus schokbreker. Mocht je voor Bilstein/Eibach gaan let dan even op dat je voor de Bilsteins twee varianten hebt voor de GTS. De straffe versie en de iets comfortabeler.

                  Safe driving Jurgen

                  #17923715
                  Bannie
                    Lid sinds:
                    15 October 2008

                    percies, als ik veren bestel moet je overal aangeven wat voor een motor er in ligt. veren van een 1.8 zijn weer anders dan van een diesel.!
                    maar goed, het blijft voor mij onduidelijk! ik ben bang dat als ik nu veren bestel van -45mm dat het te ver is, (gts-30 en nu -1.5)

                    #17923716
                    jraaf
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 January 2008

                      Ik zou voor de normale Bilstein (B6)versie gaan die ze voor de GTS leveren in combinatie met Eibach 3 cm. Wel de juiste versie nemen, dus op het gewicht wat ze aangeven. Dan zit je niet mis.
                      Komt ie waarschijnlijk nog eens 1.5 cm lager te liggen. plus de 2 cm die je al hebt zit je op 3 en een half. Zo laag ligt de mijne voor ook. Trust me da’s laag zat om goede looks te hebben en drempels zijn net geen probleem.

                      Safe driving Jurgen

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.