Vectra C GTS rolgeluiden

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C GTS rolgeluiden

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    jorisor

beste forumleden,

ik heb met de GTS tot nu toe zn 70dkm gereden in 1,5 jaar. Bijna de gehele tijd heb ik last van veel rol geluiden en een zoem die niet constant is maar zoals bij een wesp. Dit komt meestal na een minuut op 15, tijdens het rijden op 100-120 km.

Nu heb ik afgelopen zaterdag mijn auto laten uitlijnen (ook de achteras) en 4 nieuwe michelins Premicy HP erop laten monteren. Voorheen lagen hier Pilot sport 3 op. Lang heb ik gedacht dat dit het cuppen van de banden is, alleen met nieuwe banden is het geluid er nog. (alleen wel minder).

Ik heb tijdens de diverse onderhouds beurten de garage aangegeven naar de wiellagers te kijken en alle rubbers / ophanging. Hier is ook alles goed mee.

Ik heb ondanks dat ik al het e.e.a. heb laten vervangen, instrumentenpaneel, inlaatspruitstuk en dynamo toch veel plezier van de auto, want waar krijg je nu een auto met alles er op en eraan, voor zn net bedrag.

Ik wil alleen van dit irritante geluid af, aangezien ik veel rijd en graag comfortabel wil rijden. Ik weet alleen niet wat ik nog kan doen. Kan een wiellager bv geluid gaan maken als deze warm word, of de remschijven/ fuseekogel / ????????????. Iemand een idee of hier in de buurt die een keer wil luisteren wat ik bedoel. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?.

het gaat om een GTS 1.9 met automaat. km stand is 226.000dkm.

Alvast bedankt voor de reacties.

jorisor

Niemand een idee?. Gr. Joris

speaker
        Deelnemer

Ja , het kan dat ie meer lawaai gaat geven als het lager warm wordt, maar dan moet hij het wel blijven doen, als hij eenmaal warm is.

En als je ff je rem aantikt als je het hoort…. gaat het dan weg??

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.