Vectra C GTS Achterklep gaat niet meer open

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C GTS Achterklep gaat niet meer open

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Marcel Wiss
    Deelnemer

Hi,

Als ik de achterklep ontgrendel via knopje op de deur aan bestuurderskant of met knopje op mijn sleutel, dan hoor ik alleen maar een raar ratelend geluid zodra ik op de knop druk op de achterklep om hem open te doen, maar hij gaat niet open.
      Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik daaraan kan doen?

alvast bedankt.
      Marcel

dappie
      Deelnemer

Hoi Marcel,

Ik denk dat er een motortje hapert, en om er bij te kunnen moet je je achterbank neer klappen en zo de koffer bak
        Betreden om je bekleding van de achterklep te demonteren, en op die manier de klep met de hand te openen, en dan
        Kun je de boel eens nader bekijken.

Vr,gr, jac.

Marcel Wiss
        Deelnemer

Dan moet ik morgen maar eens de kofferbak in duiken. Hoop niet dat dat weer een hoop geld gaat kosten :-)

dappie
          Deelnemer

Je kunt ook ff op een sloperij kijken wat je nodig heb, misschien vind je wat, of bij de vod vragen wat jou onderdeel
            Kost, maar eerst maar kijken wat er hapert.

Vr,gr,jac.

kadettgte@freeler.nl
            Deelnemer

Hoi de boel goed schoon maken kan helpen lees in electriche achterklep storing hierboven in how to;s heb ik ook gehad een paar jaar geleden. suc6

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.