Vectra C GTS aanjager / ventilator werkt niet

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C GTS aanjager / ventilator werkt niet

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    berryvectrac
    Deelnemer

Hallo Allemaal,

Sinds vandaag werkt de aanjager / ventilator niet meer naar behoren.
      Soms gaat die even aan en dan gaat die ook weer uit, blijft het een tijd rustig dat die uit is gaat die weer even aan.
      Echt ierrietant.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?
      Hij kan dus nog wel draaien alleen niet continue.

Ik hoor graag van iemand die een oplossing heeft voordat die naar de garage moet.

Ik hoor graag van jullie en alvast super bedankt.

Met vriendelijke groet,

Berry Berents

Nick-GSI
      Deelnemer

weerstand of motor defect, controleer eens of er geen water binnengekomen is via het interieur filter, vlak voor het interieur filter zit een rubber, en die willen nog wel eens verstoppen en dan loopt het daar vol met water

Ramon076
        Deelnemer

Ik heb precies hetzelfde.
          Hij staat nu bij de dealer (heb nog garantie) voor reparatie. Ben benieuwd wat er daadwerkelijk defect is.
          Vorige week was ik er ook al, toen hebben ze alles schoongemaakt en doorgesmeerd. Daarna werkt alles weer maar na een week ook wisselende snelheden en een schroeilucht als ik de temperatuur hoger zette. :hmmz Hopelijk kan ik hem vandaag weer ophalen.

Ramon076
          Deelnemer

Het was dus een kapotte motor en daardoor een kapotte ventilator. De weerstand was aan het doorbranden en dat veroorzaakte de schroeilucht. Beide vervangen. :thumbup

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.