vectra c gts 2.2 verlichting valt uit

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra c gts 2.2 verlichting valt uit

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270462
    astra-tim
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 January 2008

      Hallo.

      Na enige tijd afwezig te zijn geweest op het forum, ben ik weer terug.

      Na bijna 6jaar in de vectra b2 1.8 16v onyx te hebben gereden vond iemand het noodzakelijk om door rood licht te rijden en de vectra total los te verklaren.

      Gelukkig is iedereen er goed vanaf gekomen en heb ik na 3 weken een andere auto kunnen kopen.

      Een vectra c1 gts vond ik altijd al mooi en dat moest de volgende worden .

      Na een kleine zoektocht heb ik er eentje gevonden en die staat nu al een kleine maand op de oprit.

      een 2.2 16v met 177000km gelopen en volledig dealer onderhouden.

      enkel heb ik een vaag probleem.

      Als ik langzaak rij en stuur dan dimt de verlichting en soms valt deze een ogenblik uit.

      er zit een 74ah accu al in alsook een nieuwe dynamo.
      Ook heb ik een extra massa van de min naar de motor en naar het chassis gelegd maar ook dit wil niet baten.

      Toen heb ik geprobeerd er aftermarket xenon in te zetten. En dan werkt prima als de auto op contact staat maar valt uit als de motor begint te draaien.

      weet iemand hier een oplossing voor?

      #18272527
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Dat dippen van de verlichting is wel bekend maar dan bij bewegen stuur, de bekrachtiging gebruikt schijnt veel stroom te gebruiken.
        Maar echt uitvallen….. dan heb ik wel eens gelezen dat dat de aarde?massa kan zijn.
        Dynamo die te weinig stroom geeft?

        Mijn vec 2005 2.2 dgi dipt ook als ik stuur beweeg, zelfs binnen verlichting, dit alleen bij stilstaan en draaien/bewegen stuur en erg langzaam rijden met erg weinig toeren.
        Uitvallende verlichting heb ik niet…maar voor een auto van deze prijsklasse nieuw begrijp ik dit probleem niet en erger me er een beetje aan, maar ik lees het meer, ik heb ook een wat zwaardere accu… als gebruikelijk.

        Zoek eens ik de via de machine…..
        Ik volg je even wat voor berichten er komen

        vr gr Arnold

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.