Vectra c gekocht met een uitdaging

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra c gekocht met een uitdaging

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266170
    KevinRekord
      Lid sinds:
      29 December 2009

      Hallo vrienden

      Ik heb vanmiddag een Vectra c station gekocht!! Een 2.2 ltr diesel. Deze heb een 2 tal problemen waar ik mee zit;

      1.Centrale deurvergrendeling probleem… De knoppen van de afstandsbediening zijn stuk en met dr sleutel stuurt hij alleen de bestuurderdeur open en dicht. Ook niet met 2 keer oid. Zekeringen zijn goed

      2. Raamschakelaar bij de bijrijder werkt niet. Het raam werkt wel vanuit de bestuurderskant. Zal dit gewoon de schakelaar zijn?

      Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

      Mvg

      Kevin

      #18236623
      gose91
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 November 2013

        @KevinRekord wrote:

        Hallo vrienden

        Ik heb vanmiddag een Vectra c station gekocht!! Een 2.2 ltr diesel. Deze heb een 2 tal problemen waar ik mee zit;

        1.Centrale deurvergrendeling probleem… De knoppen van de afstandsbediening zijn stuk en met dr sleutel stuurt hij alleen de bestuurderdeur open en dicht. Ook niet met 2 keer oid. Zekeringen zijn goed

        2. Raamschakelaar bij de bijrijder werkt niet. Het raam werkt wel vanuit de bestuurderskant. Zal dit gewoon de schakelaar zijn?

        Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

        Mvg

        Kevin

        Die schakelaars in de sleutel zijn losgebroken. Opnieuw vastsolderen kan tijdelijk helpen.
        Probleem 2 heb ik in twee gevallen niet met een nieuwe (andere) deurschakelaar op kunnen lossen. Misschien dat dat bij jou wel de oplossing is

        #18236624
        kadett-supreme
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 July 2004

          Beetje wd40 in de raamschakelaars deed hier wonderen.

          #18236622
          KevinRekord
            Lid sinds:
            29 December 2009

            @gose91 wrote:

            @KevinRekord wrote:

            Hallo vrienden

            Ik heb vanmiddag een Vectra c station gekocht!! Een 2.2 ltr diesel. Deze heb een 2 tal problemen waar ik mee zit;

            1.Centrale deurvergrendeling probleem… De knoppen van de afstandsbediening zijn stuk en met dr sleutel stuurt hij alleen de bestuurderdeur open en dicht. Ook niet met 2 keer oid. Zekeringen zijn goed

            2. Raamschakelaar bij de bijrijder werkt niet. Het raam werkt wel vanuit de bestuurderskant. Zal dit gewoon de schakelaar zijn?

            Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

            Mvg

            Kevin

            Die schakelaars in de sleutel zijn losgebroken. Opnieuw vastsolderen kan tijdelijk helpen.
            Probleem 2 heb ik in twee gevallen niet met een nieuwe (andere) deurschakelaar op kunnen lossen. Misschien dat dat bij jou wel de oplossing is

            Ik zou in ieder geval eerst de cv weer aan de praat krijgen. Mijn deuren gaan helemaal niet mee op het slot, het lijkt alsof het moederslot(bestuurder) zijn positie niet doorgeeft aan het systeem. Was dat bij jouw ook het probleem dat er niets mee reageerde op het slot?

            #18236625
            gwriemersma
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 December 2010

              Bij mij waren de knopjes van de sleutel ook kapot heb van een sloper de sleutel genomen daar de knopjes afgehaald en op mijn eigen gesoldeerd
              Enkel gingen mijn deuren met de sleutel nog wel gewoon open en dicht
              Bij probleem 2 kun je snel testen door schakelaar van de andere deur te proberen

              P.S
              :kewlpics :kewlpics :kewlpics

              #18236626
              alcapone
                Lid sinds:
                28 March 2008

                probleem 2 is een bekende zie topic in de link hieronder:
                viewtopic.php?f=6&t=155770

                #18236627
                KevinRekord
                  Lid sinds:
                  29 December 2009

                  Heey, heb ff naar me deur van binnen gekeken, maar wat doet die module in de deur precies?

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.