Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra c gekocht met een uitdaging
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 mei 2014 om 22:07 #17266170
Hallo vrienden
Ik heb vanmiddag een Vectra c station gekocht!! Een 2.2 ltr diesel. Deze heb een 2 tal problemen waar ik mee zit;
1.Centrale deurvergrendeling probleem… De knoppen van de afstandsbediening zijn stuk en met dr sleutel stuurt hij alleen de bestuurderdeur open en dicht. Ook niet met 2 keer oid. Zekeringen zijn goed
2. Raamschakelaar bij de bijrijder werkt niet. Het raam werkt wel vanuit de bestuurderskant. Zal dit gewoon de schakelaar zijn?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Mvg
Kevin
1 juni 2014 om 01:17 #18236623@KevinRekord wrote:
Hallo vrienden
Ik heb vanmiddag een Vectra c station gekocht!! Een 2.2 ltr diesel. Deze heb een 2 tal problemen waar ik mee zit;
1.Centrale deurvergrendeling probleem… De knoppen van de afstandsbediening zijn stuk en met dr sleutel stuurt hij alleen de bestuurderdeur open en dicht. Ook niet met 2 keer oid. Zekeringen zijn goed
2. Raamschakelaar bij de bijrijder werkt niet. Het raam werkt wel vanuit de bestuurderskant. Zal dit gewoon de schakelaar zijn?
Mvg
Kevin
Die schakelaars in de sleutel zijn losgebroken. Opnieuw vastsolderen kan tijdelijk helpen.
Probleem 2 heb ik in twee gevallen niet met een nieuwe (andere) deurschakelaar op kunnen lossen. Misschien dat dat bij jou wel de oplossing is1 juni 2014 om 06:08 #18236624Beetje wd40 in de raamschakelaars deed hier wonderen.
1 juni 2014 om 06:43 #18236622@gose91 wrote:
@KevinRekord wrote:
Hallo vrienden
Mvg
Kevin
Die schakelaars in de sleutel zijn losgebroken. Opnieuw vastsolderen kan tijdelijk helpen.
Probleem 2 heb ik in twee gevallen niet met een nieuwe (andere) deurschakelaar op kunnen lossen. Misschien dat dat bij jou wel de oplossing isIk zou in ieder geval eerst de cv weer aan de praat krijgen. Mijn deuren gaan helemaal niet mee op het slot, het lijkt alsof het moederslot(bestuurder) zijn positie niet doorgeeft aan het systeem. Was dat bij jouw ook het probleem dat er niets mee reageerde op het slot?
1 juni 2014 om 07:54 #18236625Bij mij waren de knopjes van de sleutel ook kapot heb van een sloper de sleutel genomen daar de knopjes afgehaald en op mijn eigen gesoldeerd
Enkel gingen mijn deuren met de sleutel nog wel gewoon open en dicht
Bij probleem 2 kun je snel testen door schakelaar van de andere deur te proberenP.S
:kewlpics :kewlpics :kewlpics1 juni 2014 om 08:27 #18236626probleem 2 is een bekende zie topic in de link hieronder:
viewtopic.php?f=6&t=1557702 juni 2014 om 19:23 #18236627Heey, heb ff naar me deur van binnen gekeken, maar wat doet die module in de deur precies?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.