Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C Climta Control werkte niet?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 december 2013 om 14:08 #17262601
Vanmorgen toen ik mijn auto starten werkte de climate control niet.
Gedurende de rit, ongeveer tien minuten bleef de module uit. Het leek alsof er een licht briesje uit de roosters kwam, maar dat kan ook zijn van niet.
De lampjes branden niet op de module om de knoppen en kon ook niets inschakelen. Ook kwam er op de display niets te staan als ik aan de knoppen draaide. De CC was even ”dood”.
Na een uur of twee de auto weer aan te zetten werkte de CC weer. Geen problemen meer gehad. Toch geeft het niet echt een lekker gevoel…
Is dit bekend of misschien heeft iemand dit ook wel eens gehad?
De auto komt na 2 maanden showroom nu weer een beetje in beweging. Misschien dit even in gedachten houden…
15 december 2013 om 18:55 #18199769Hetzelfde heb ik ook met mijn Signum 2.2 benzine uit 2003.
1 a 2 keer per jaar valt hij helemaal uit,de eerste keer was het s’avonds in een regenbui dat ineens de ramen begonnen te condenseren.
Na ongeveer 25km ging hij vanzelf weer aan,en deed het lange tijd weer normaal.
Ben er ook al eens mee naar de garage geweest toen hij weer niks deed,heb toen de motor laten lopen en de monteur het laten zien,daarna de motor afgezet en en weer gestart hierna was de storing weer compleet verdwenen. :hmmz
Ik heb het nu 5 keer gehad,waarbij ik er de laatste keer in het donker(zie foto) erachter kwam dat je ook de verlichting moet uitschakelen,anders blijft de storing wel aanwezig na herstarten.
De onderste is normale situatie bij contact uit ;)20 december 2013 om 12:14 #18199770Ik had hetzelfde, maar toen hartje zomer met 30 graden… Uit/aan – koud/warm. Heel vervelend. Later begon de auto ook ons eens slecht te starten en uiteindelijk gewoon niet. ANWB WW constateerde een nagenoeg kapotte bobine welke bij een WW servicestation is vervangen. Gelijk vanaf dat moment prima starten en de CC werkt sindsdien ook weer perfect.
23 december 2013 om 08:36 #18199771Okee, nu moet ik zeggen dat ik een enkele keer ook een slechte start heb. Als ik dan de sleutel even terugdraai en opnieuw start loopt hij goed. Ik ga het even in de gaten houden.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.