Vectra C automaat

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C automaat

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224399
    Lamborghini
      Lid sinds:
      9 August 2009

      Beste Opel-liefhebbers,

      Ben zelf in bezit van Astra G en wil graag een Vectra C gaan aanschaffen.

      Nu zou ik het liefste een automaat willen. Er staan er niet veel te koop, maar diegene die er staan hebben rond de 150.000 op de teller.

      Is dat bij een 2.2 16v blok met automaat veel? Oftwel, kan ik dan problemen verwachten of gaat dat nog wel een hele tijd goed mee?

      #17708724
      Gts32v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2008

        Heb nog een 3.2 met automaat staan met 65 dkm.

        Gr. Gts32v6

        #17708725
        Lamborghini
          Lid sinds:
          9 August 2009

          origineel gepost door Gts32v6
          Heb nog een 3.2 met automaat staan met 65 dkm.

          Gr. Gts32v6

          Haha, das dik. Maar denk niet dat je er rond de 7000 voor vraagt, en dat is wel wat ik zo’n beetje zoek.

          #17708726
          CALIBRA4x4TURBO
            Lid sinds:
            4 November 2009

            origineel gepost door Gts32v6
            Heb nog een 3.2 met automaat staan met 65 dkm.

            Gr. Gts32v6

            Moet hij weg:o? En dan……?

            #17708727
            Gts32v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2008

              Moet niet mag wel,en dan tja geen opel meer.

              Gr. Gts32v6

              #17708728
              Lamborghini
                Lid sinds:
                9 August 2009

                Graag even ontopic blijven!

                Iemand kennis/ervaring hiermee?

                #17708729
                frank11
                  Lid sinds:
                  30 October 2008

                  heb sinds 3 maanden een vectra c2 automaat 2.2 100 000 km
                  rijd perfect en een zeer fijne auto.
                  had voordien een astra bj 2005
                  nog geen problemen gehad.
                  het verbruik vind ik ook normaal bij normaal rijgedrag.
                  1op 8,5 in de stad.

                  #17708730
                  Znow
                    Lid sinds:
                    28 May 2013

                    Goedendag ook wel leuk om te weten dat als je een vectra koopt kijk dan even naad de schokbrekers zit daar een grote ijzer knop op gelast waar een draad met stekker uit loopt dan zit het dsiPlus systeem er op als die schokbrekers kapot gaan is dat erg duur heb het net zelf ondervonden per stuk 370 euro in de btw ook kan je het zien doordat er een sportstandknop in de auto zit succes ;)

                    #17708731
                    brijan
                      Lid sinds:
                      21 March 2013

                      @Lamborghini wrote:

                      Beste Opel-liefhebbers,

                      Ben zelf in bezit van Astra G en wil graag een Vectra C gaan aanschaffen.

                      Nu zou ik het liefste een automaat willen. Er staan er niet veel te koop, maar diegene die er staan hebben rond de 150.000 op de teller.

                      Is dat bij een 2.2 16v blok met automaat veel? Oftwel, kan ik dan problemen verwachten of gaat dat nog wel een hele tijd goed mee?

                      hoi lamborghini

                      voor welke vectra ga je een gewone C of een GTS of een SW??

                      maar wek model dan ook is het moeilijk te zeggen.Wat voor onderhoud heeft de automaat gehad,hoe is de vorige bestuurdeer met de auto omgegaan en en wat voor wegen heeft de auto gereden,veel stadwerk of veel snelweg,schelen wel een hoop schakelmomenten,

                      ik heb zelf een signum 2.2 met automaat en moet zeggen wou nooit aan een automaat maar nu ik er 1 heb zou ik bijna zeggen nooit meer anders,

                      auto,s hebben problemen maar volgens mijn niet zo vaak met de automaat,en vooral laat de automaat reinigen en voorzien van nieuwe olie,de VOD zal zeggen dat het niet nodig is,maar een beurtje is geen onnodige luxe.

                      hopelijk vind je wat je zoekt,succes

                      #17708732
                      tuinmeubel
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        2 April 2010

                        Ik heb een C1 2.2 automaat met 156000 op de teller. De auto bevalt me prima en heb tot nu toe geen grote reparaties gehad. De automaat zelf is heerlijk om te rijden. Niet dat ik ‘m verkoop…

                        #17708733
                        aztek
                          Lid sinds:
                          17 December 2009

                          Ik rij zelf een Vectra C 2.2 automaat en het is een heerlijke auto.Bij ong .120000km kreeg ik gedonder met de automaat.Volgens de garage ging de koeling in de blok lekken,ze deden wel erg vaag.Ze hebben een andere bak geplaatst.(viel onder de garantie)Daarna kreeg ik gedonder met een ABS stekker bij ong 130000 km.Tijdens het rijden gingen alle lampjes op de dashboard aan.Soms gingen ze spontaan weer uit.Dat hebben ze voor 350 euro(stekker en arbeidsloon) vervangen bij de dealer.Ik moet erbij vertellen dat ze bij de dealer de fout niet konden vinden.Op advies van een forum lid hier de abs stekker laten nakijken en bleek dat het de stekker was.Op dit moment heb ik een motor die bij stationair heel erg onregelmatig loopt en ik hoor een tikkend geluid gelijk na het starten.Ik denk dat ik de bougies en/of bobine moet vervangen en tikkend geluid is denk ik de distributie ketting.Teller staat nu op 154000 km.

                          #17708734
                          Nor
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 June 2012

                            Jongens. Topic is van 2010….

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.