vectra c airco en verwarming

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra c airco en verwarming

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268143
    marcel-chenna
      Lid sinds:
      25 August 2014

      Hallo
      ik zou me even voorstellen, ik ben Marcel 22 jaar oud en ben ook een trotse bezitter van een opel vectra c
      ik heb probleem me de bediening van de airco/verwarming als ik de temperatuur bijvoorbeeld op 19 graden instel op naar ff koude lucht te krijgen ,wordt het ineens warm en dan weer koud en ook aan de bijrijders kant .en af en toe blaast hij ook alleen op de vooruit terwijl ik dat niet ingeschakeld heb .ik heb de auto ook uitgelezen en geeft 1 foutcode aan b0176 temepratuur spanning links te hoog
      wie weet wat dit zou kunnen zijn ??
      alvast bedankt

      #18253623
      POLOKEN
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 October 2013

        Mss ook es vragen hier wanneer alles eigenlijk is in geschakeld of is uitgeschakeld… Als je het kruisje hebt is de airco dan aan of uit?

        En als de pijlen vd ventilatie punten zwart zijn, zijn die dan ook aan of net uit?

        Mss domme vragen maar in het boekje van opel is het me niet echt duidelijk.

        Dank u.

        #18253624
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Wat het probleem van marcel-chenna heb ik geen idee van helaas

          Ja Poloken. Airco met x is aan. Zijn de pijlen zwart. Dat is die instelling geselecteerd. Is er niks zwart regelt het systeem alles zelf (auto) op de airco na. Die moet je zelf aan of uit zetten. Na wat nodig is of wat je zelf wilt

          #18253625
          marcel-chenna
            Lid sinds:
            25 August 2014

            Ik weet wel hoe de bediening van de airco en verwarming werkt .maar het probleem is gewoon op wat voor temperatuur wat je instelt blijft niet gelijk continu koude en warme lucht .voorheen werkte het perfect .

            #18253626
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Zou de airco na laten kijken. Grote kans dat er niet genoeg koude middel meer in zit

              #18253627
              marcel-chenna
                Lid sinds:
                25 August 2014

                de aircopomp is al vernieuwd een tijdje terug en het airco relais is ook vervangen .maar als ik de airco uitgeschakeld heb dan heb ik het zelfde probleem op wat voor temperatuur die ook staat .de temperatuur blijft niet gelijk. als ik de foutcode reset ,doet ie het 5 min goed en dan weer niet .continu koude lucht en warme lucht.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.