Hallo
ik zou me even voorstellen, ik ben Marcel 22 jaar oud en ben ook een trotse bezitter van een opel vectra c
ik heb probleem me de bediening van de airco/verwarming als ik de temperatuur bijvoorbeeld op 19 graden instel op naar ff koude lucht te krijgen ,wordt het ineens warm en dan weer koud en ook aan de bijrijders kant .en af en toe blaast hij ook alleen op de vooruit terwijl ik dat niet ingeschakeld heb .ik heb de auto ook uitgelezen en geeft 1 foutcode aan b0176 temepratuur spanning links te hoog
wie weet wat dit zou kunnen zijn ??
alvast bedankt
Wat het probleem van marcel-chenna heb ik geen idee van helaas
Ja Poloken. Airco met x is aan. Zijn de pijlen zwart. Dat is die instelling geselecteerd. Is er niks zwart regelt het systeem alles zelf (auto) op de airco na. Die moet je zelf aan of uit zetten. Na wat nodig is of wat je zelf wilt
Ik weet wel hoe de bediening van de airco en verwarming werkt .maar het probleem is gewoon op wat voor temperatuur wat je instelt blijft niet gelijk continu koude en warme lucht .voorheen werkte het perfect .
de aircopomp is al vernieuwd een tijdje terug en het airco relais is ook vervangen .maar als ik de airco uitgeschakeld heb dan heb ik het zelfde probleem op wat voor temperatuur die ook staat .de temperatuur blijft niet gelijk. als ik de foutcode reset ,doet ie het 5 min goed en dan weer niet .continu koude lucht en warme lucht.
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.