Vectra c 3.2 v6 station 2005 "Hello I’me NEW!"

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra c 3.2 v6 station 2005 "Hello I’me NEW!"

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 101 tot 104 (van in totaal 104)
  • Auteur
    pieter25
    Deelnemer

@MarkVectra93 wrote:

Ja maar dat is geen middendemper…Dat heet katalysator :vertag maare goed bezig :thumb

thnx 4 the heads up.
      er zit echter geen lambda aan vast sterker nog geen enkel stukje electronica…
      In het spruitstuk zitten aan beide zijdes al een katjes verstopt inc lambda voor en na katalysator.
      Wil dit zeggen dat als ik indien ik de op de foto gezette katalysator/midden demper weg haal en vervang voor een recht stuk ik meer pktjes krijg?

MarkVectra93
      Deelnemer

Ja , scheelt wel iets idd, ik heb t ook gedaan bij mijn Vectra, maar die is van 93, vanaf 95 is het verplicht een katalysator te hebben, dus weet niet hoe het dan zit met je APK al heb je die 2 kleinere nog, en je co waardes veranderen, als die te hoog zijn is het afkeur, bij mij moeten de APK keurmeesters ieder jaar in de boeken kijken :vertag en omdat mijn kat weg is mogen die waardes weer hoger zijn, lang leve de regels in Nederland :angel

pieter25
        Deelnemer

@MarkVectra93 wrote:

Ja , scheelt wel iets idd, ik heb t ook gedaan bij mijn Vectra, maar die is van 93, vanaf 95 is het verplicht een katalysator te hebben, dus weet niet hoe het dan zit met je APK al heb je die 2 kleinere nog, en je co waardes veranderen, als die te hoog zijn is het afkeur, bij mij moeten de APK keurmeesters ieder jaar in de boeken kijken :vertag en omdat mijn kat weg is mogen die waardes weer hoger zijn, lang leve de regels in Nederland :angel

als ik het 1e uitlaat deel tegen kom hier op de marktplaats dan maak ik wel een 1e uitlaat deel zonder kat, kijken of ik verschil kan merken/horen.
          Mocht het APK problemen geven dan heb ik nog een origineel deel op de plank…

Dus wie o wie heeft er na een RVS mod nog een origineel 6 cilinder uitlaat deel liggen?

astraminator
          Deelnemer

Mooie auto. Heb dezelfde in het donkerblauw. Mbt het verbruik, dat valt idd erg mee. De mijne rijdt ca 1:9 op korte stukken en 1:11 op lange stukken. Ben wel iemand die houdt van doorrijden.

4 berichten aan het bekijken - 101 tot 104 (van in totaal 104)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.