Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra c 3.2 v6 station 2005 "Hello I’me NEW!"
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 januari 2013 om 14:43 #18101722
@speaker wrote:
Met non-canbus ledjes krijg je op je BC een foutmelding!
En met canbus ledjes krijg je die niet ! Maar…. ze gaan sowieso knipperen bij afsluiten van je vec !
Dat klinkt als een mooie uitdaging.
Extra weer standje op de bedrading solderen (Load line cal.) Of ben ik de 1e die deze uitdaging aan gaat? Vast niet… :wtf31 januari 2013 om 15:05 #18101723@jraaf wrote:
@kimmiej666 wrote:
Welkom!
(hehe, blij dat ik met achterlichten weer van smoke idee af ga en weer mijn eigen exclusive idee van mijn b vec ga doen op de c :-), gaan we niet meer allemaal zo op mekaar lijken :jerry )
Moahhhhh, ‘t blijven toch allemaal unieke exemplaren denk ik. Dat 80 % het zelfde is ontkom je niet aan maar het gaat om de kleine details ;)
Groet jraaf.helemaal mee eens! :thumb
31 januari 2013 om 15:08 #18101724@jraaf wrote:
@kimmiej666 wrote:
@jraaf wrote:
@kimmiej666 wrote:
Welkom!
(hehe, blij dat ik met achterlichten weer van smoke idee af ga en weer mijn eigen exclusive idee van mijn b vec ga doen op de c :-), gaan we niet meer allemaal zo op mekaar lijken :jerry )
Moahhhhh, ‘t blijven toch allemaal unieke exemplaren denk ik. Dat 80 % het zelfde is ontkom je niet aan maar het gaat om de kleine details ;)
Groet jraaf.Klopt, daarom gaan wij ook weer voor in lak kleur gespoten achterlichten
Krijg je dit geintje:
:thumb Ken ze en vind dat erg mooi. Ze doen het veel in Engeland met de GTS achterkichten. Laten ze zo een heel kelin streepje rood er in en de rest helemaal zwart. Heb dat nog in overweging genomen voordat ik de smoke set aanschfte in de UK. Zou echter te lang duren om dat ik dan mijn eigen originelen had moeten opsturen (ben niet zo handig zelf :sleeping ) Wordt vast weer een uniek aangezicht voor alles wat je achter je laat :jerry
Groet jraaf.
Dat ze in engeland de achterlichten spuiten viel mij ook al op ja.
check deze advertentie!http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHAL-VECTRA-C-ESTATE-AND-VAN-2002-TINTED-SMOKED-BLACK-MIRROR-SET-REAR-LIGHTS-/251217126300?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a7db5239c” onclick=”window.open(this.href);return false;
31 januari 2013 om 15:14 #18101725@pieter25 wrote:
@speaker wrote:
En met canbus ledjes krijg je die niet ! Maar…. ze gaan sowieso knipperen bij afsluiten van je vec !
Extra weer standje op de bedrading solderen (Load line cal.) Of ben ik de 1e die deze uitdaging aan gaat? Vast niet… :wtfNee helaas… kijk maar:
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=170381″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=169720″ onclick=”window.open(this.href);return false;Dit zullen niet de eerste of laatste zijn ben ik bang… al sje de oplossing hebt hoor ik dit graag :)
31 januari 2013 om 15:15 #18101726Vandaar deel 1 van de bestelling binnen gekregen!
hier wat plaatjes
31 januari 2013 om 15:18 #18101727Ja alleen dat is echt gewoon uni lak..
Mijne zijn toendertijd met soort parelmoer lak gespoten en dit keer gaan ze in de originele mica/metallic lak kleur van de vectra.
(overiens zelfde kleur als die de meete zwarte stations hebben )
31 januari 2013 om 15:30 #18101728@Baba wrote:
@pieter25 wrote:
@speaker wrote:
Extra weer standje op de bedrading solderen (Load line cal.) Of ben ik de 1e die deze uitdaging aan gaat? Vast niet… :wtfNee helaas… kijk maar:
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=170381″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=169720″ onclick=”window.open(this.href);return false;Dit zullen niet de eerste of laatste zijn ben ik bang… al sje de oplossing hebt hoor ik dit graag :)
Hmm… :hmmz
Dat gooit roet in het eten.
Maar ik ga de uitdaging aan!I’ll Be Back :afro
31 januari 2013 om 18:16 #18101729Welkom hier! Mooie Vec, met fijne velgjes!
Waarom de zwarte koplampen, die heb je toch al… :hmmz
31 januari 2013 om 18:32 #18101730@CAlberts wrote:
Welkom hier! Mooie Vec, met fijne velgjes!
Waarom de zwarte koplampen, die heb je toch al… :hmmz
THNX :D
Het klopt dat er ook al zwarte koplampen in zaten maar deze zijn zo verweerd en aangetast door UV dat ze er niet meer uit zien.
Het schijnt dat je het plastic kan polijsten maar ik weet niet hoe.
Een bijkomstigheid is dat ik een Can-bus 55watt xenon h7 kid wil inbouwen, ik ga er van uit dat hij dan niet meer door de apk komt dus is een setje koplampen achter de hand nooit verkeerd.
Is het eigenlijk 2005 of 2006 dat koplamp sproeiers verplicht zijn gesteld bij xenon? :hmmz31 januari 2013 om 18:44 #181017312006, bij deze mag het nog, heb ik ook.
Je had ze inderdaad kunnen polijsten, er zijn ook zat adverteerders op marktplaats die het doen.
Qua audiosysteem heb je nu een CD30 denk ik? Je kunt over gaan op een CD70 Navi of DVD90 Navi, met CID (kleurenscherm, je hebt nu een GID). CD70 is origineel geleverd voor de Vectra en Signum, DVD90 volgens mij alleen voor se Signum.
31 januari 2013 om 18:56 #18101732@CAlberts wrote:
2006, bij deze mag het nog, heb ik ook.
Qua audiosysteem heb je nu een CD30 denk ik? Je kunt over gaan op een CD70 Navi of DVD90 Navi, met CID (kleurenscherm, je hebt nu een GID). CD70 is origineel geleverd voor de Vectra en Signum, DVD90 volgens mij alleen voor se Signum.
DVD 90 ook voor de vectra en voor de Meriva :jerry. Mijn DVD90 Headunit komt uit een Meriva king: De APK regel op koplampsproeiers en automatische niveau regeling is volgens mij per januari 2013 komen te vervallen. Althans dat lees ik steeds meer op internet bij mijn speurtocht naar Bi xenon conversies.
@Kim:@kimmiej666 wrote:
(overigens zelfde kleur als die de meeste zwarte stations hebben )
Opel heeft maar 1 kleur code zwart geleverd op de Vectra C :angel Saphire zwart code z20 nog wat Staat in je deurstijl van de bijrijder.
Groet jraaf
31 januari 2013 om 19:18 #18101733@CAlberts wrote:
2006, bij deze mag het nog, heb ik ook.
Je had ze inderdaad kunnen polijsten, er zijn ook zat adverteerders op marktplaats die het doen.
Ja die dvd90 is natuurlijk Uber dik!
De CD30 die er nu in zit moet daar natuurlijk plaats voor maken, het CID scherm straalt veel meer klasse uit.Klopt het dat het CID scherm van de DVD90 groter is dan de GID variant?
In dat geval is een dergelijk setje als deze is dus maar zo niet over te zetten.Die complete sets zoals deze zijn flink aan de prijs.
Heeft er iemand ervaring met de software? word deze anno 2013 nog bijgehouden? zou toch jammer zijn als de landkaarten verouderd zijn en je voor als nog Google Maps gaat gebruiken met een zuignap aan je vooruit! :fy1
Ik kwam tevends dit plaatje tegen. Het lijkt met het beste van 2 werelden. Mooi CID scherm voor de boordcomputer en een dikke dubbel din radio naar keuze.
In mij geval androide zodat je mobiel als hotspot gebruikt en je dus internet access hebt op je radio voor o.a. google maps enz enz.31 januari 2013 om 19:40 #18101734Opel heeft maar 1 kleur code zwart geleverd op de Vectra C Saphire zwart code z20 nog wat Staat in je deurstijl van de bijrijder.
Groet jraaf
En zo word ik ook weer wijzer! THNX :wors
31 januari 2013 om 19:44 #18101735Ja, CID is groter dan GID, maar volgens mij is het wel om te zetten… Het plaatje wat je er meer hebt gezet is een systeem dat in een C2 heeft gezeten, dat zie je aan de chromen wieltjes. Dat past wel, maar sluit in de hoeken niet mooi aan (haaks vs afgerond).
De laatste firmware is van 2007 en er is nu nog een 2012/2013 kaart.
Voor een dubbel din systeem is al een interessant topic!
31 januari 2013 om 19:49 #18101736@CAlberts wrote:
Ja, CID is groter dan GID, maar volgens mij is het wel om te zetten… Het plaatje wat je er meer hebt gezet is een systeem dat in een C2 heeft gezeten, dat zie je aan de chromen wieltjes. Dat past wel, maar sluit in de hoeken niet mooi aan (haaks vs afgerond).
De laatste firmware is van 2007 en er is nu nog een 2012/2013 kaart.
Voor een dubbel din systeem is al een interessant topic!
ja nu dat je het zegt ja, oef.. ik ben pas 1 dag lid hier he! neemt u mij niet kwalijk.
kun je ff een linkje doen naar dat interessante double dinn topic?31 januari 2013 om 19:50 #18101737Mooie V6-station. :thumbup
Succes met de beoogde aanpassingen.31 januari 2013 om 19:53 #18101738Welkom hier pieter25, mooie Vectra sw!!! :thumb
Groeten Jurgen,
31 januari 2013 om 20:02 #18101739@CJX wrote:
Mooie V6-station. :thumbup
Succes met de beoogde aanpassingen.Welkom hier pieter25, mooie Vectra sw!!!
Groeten Jurgen,
31 januari 2013 om 20:10 #18101740@pieter25 wrote:
ja nu dat je het zegt ja, oef.. ik ben pas 1 dag lid hier he! neemt u mij niet kwalijk.
kun je ff een linkje doen naar dat interessante double dinn topic?Bedoelde het als tip hoor! :thumb
@pieter25 wrote:
bedankt! Alleen CALberts maakt me wel een beetje bang met zijn 192pk & 407Nm DIESEL :shock:
Haha, hoezo?? :angel
31 januari 2013 om 20:32 #18101741@CAlberts wrote:
@pieter25 wrote:
kun je ff een linkje doen naar dat interessante double dinn topic?Bedoelde het als tip hoor! :thumb
@pieter25 wrote:
bedankt! Alleen CALberts maakt me wel een beetje bang met zijn 192pk & 407Nm DIESEL :shock:
Haha, hoezo?? :angel
Op papier rij je mij er uit vriend! en dat is natuurlijk nooit leuk voor een benzine rijder met een V6 :swear
407Nm vs 300Nm en dan ook nog eens met de pk’s mij op de hielen zitten, ik mag blij zijn als er van de 211PK nog 192PK over is gebleven na 220000km31 januari 2013 om 20:37 #18101742@pieter25 wrote:
:jerry Haha, maak dan je borst maar nat. Er zijn er hier ook een paar die met de diesel tussen de 204 en 220 pk zitten en boven de 430 nm.
Groet jraaf
31 januari 2013 om 20:43 #18101743@jraaf wrote:
@pieter25 wrote:
:jerry Haha, maak dan je borst maar nat. Er zijn er hier ook een paar die met de diesel tussen de 204 en 220 pk zitten en boven de 430 nm.
Groet jraaf
Ik hoop dat er snel een benzine V6 rijder mij komt redden, ik voel me aardig in de hoek geluld door die diesel mannen hier. Pff zal hun turbo’s er een af schroeven kijken wie er dan nog vooruit komt….. :fy1
31 januari 2013 om 20:43 #18101744DIESELPOWER! :jerry
31 januari 2013 om 20:44 #18101745Betreffende een groter scherm is er een C1 rooster te krijgen waar die precies in past. Hij is namelijk ook in het overgang model geleverd. Met een beetje mazzel heb je ‘m al. Je hebt namelijk een C1 met vol canbus te zien aan je stuur met wieltjes. Ik heb. ‘T ook in mijn C1 met chrome wieltjes van ebay.
Haha, 1 dag op ‘t forum en iedereen propt je vol met mods :thumb Welkom hier bij de fanatics!
Groet jraaf31 januari 2013 om 21:22 #18101746Betreffende een groter scherm is er een C1 rooster te krijgen waar die precies in past. Hij is namelijk ook in het overgang model geleverd. Met een beetje mazzel heb je ‘m al. Je hebt namelijk een C1 met vol canbus te zien aan je stuur met wieltjes. Ik heb. ‘T ook in mijn C1 met chrome wieltjes van ebay.
dat is mooi om te horen, er zit idd een zwarte rand om het monogroome scherm die kan er dus af!
Er is mij net verteld dat de chrome wieltjes van de Vectra c2 zijn.
Mijn ventilatie roosters zijn rond in de hoeken, dus zal de chrome wieltjes set niet passen toch.of zijn het aftermarket wieltjes van Ebay? zo ja Linkje Please…. :D :D :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.