Vectra C 3.0 cdti slaat af en start niet meer

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C 3.0 cdti slaat af en start niet meer

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Patje76
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil me snel voorstellen. Heb sinds 3 maanden een vectra 3.0 cdti uit 2006. Sinds 2 weken slaat hij soms af wanneer ik stop. Als ik dan weer start gaat hij niet verder 500 toeren en niks reageert. Hij slaat dan ook weer af. Na een paar minuten deed hij het dan gewoon weer. Maar nu start hij helemaal niet meer en gaat alleen soms naar die 500 toeren. Ik heb hem laten uitlezen maar daar kwam niets uit. Kan iemand mij misshien verder helpen? De aito reed verder gewoon goed en geen gekke dingen.

Met vriendelijke groet Patrick

Tech 1
      Deelnemer

Mijn Signum 2.2 viel soms tijdens het rijden ook uit,daarna startte hij wel gewoon.

Konden ze ook niks vinden,totdat hij op een dag niet goed op de sleutel reageerde om de ramen in één keer te openen.

Daarna heb ik de reserve sleutel gebruikt,en sindsdien is het onder het rijden uitvallen niet meer voorgekomen.

Waarschijnlijk een slecht contact in de sleutel met nieuwe batterijen, die de auto willekeurig onder het rijden uitschakelde

Het is misschien een andere soort klacht,maar kunt u misschien ook eens proberen. :scratch:

Patje76
        Deelnemer

Hoi Tech1,

Ik heb dit toevallig vandaag nog geprobeerd. Mocht helaas niet helpen. Hij sloeg wel aan maar ging van 400 naar 600 toeren. Kon verder niets doen daar de auto niet reageert verder. Bedankt voor het meedenken wordt erg gewaardeerd

Groeten

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.