Vectra C 2006 start opeen niet meer

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C 2006 start opeen niet meer

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    VectraC06
    Deelnemer

Goedendag beste forum leden.

Zoals de titel al zegt mijn Vectra start opeens niet meer.

Ik was bezig met een stadslicht lampje te wisselen en dat ging allemaal goed. Voordat ik wegging van de auto zei iets in me kijk even of die het doet. Wat blijkt dus hij doet het niet.

Als ik de sleutel draai naar de stand voordat de startmotor gaat draaien hoor ik ten eerste al geen pomp meer van achteren. Vervolgens als ik de sleutel doordraai gebeurt er niks. Geen dashboard lampjes klikjes helemaal niks. Heb de dag ervoor nog gereden en nu niks.

Kwa elektronica doet alles het behalve de benzinemeter. Heb al alle zekeringen nagelopen ook geen geluk. Interieur lampen en dashboard radio ect doet het allemaal alleen als ik de sleutel doordraai gewoon helemaal niks. Anwb erbij gehaald weet ook niet wat het is die vermoed de ECM. Ben ten einde raad heb em pas 2 weken :(

Corsa_GSi
      Deelnemer

Uitlezen en kijken naar storingscodes.

Hoor je de startmotor?

Accu al minimaal een kwartier los gehad?

Als je dit doet dan moet je mogelijk wel codes invoeren op je radio (security).

Opeltje17
        Deelnemer

Start niet of slaat niet aan?

Welk motortype gaat het om?

VectraC06
          Deelnemer

Is al opgelost toch bedankt voor de reacties! Heb alle zekeringen nagelopen en de vorige eigenaar (heb em pas net de auto) had allemaal verkeerde zekeringen erin en de meeste misten ook. Nu heb ik alleen het probleem datie wil starten op remreiniger in de inlaat. Anwb vermoed krukassensor. Gaat om een z22yh

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.