Vectra C 2.2DTI naar EDS geweest maar een probleem!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C 2.2DTI naar EDS geweest maar een probleem!!

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #18241683
    martijnlentjes
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 February 2013

      @Bartjex88 wrote:

      Vandaag ook naar EDS geweest met mijn vectra c 2.2DTI, wat een kanon nadien! Verder geen probleem:)

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      SUPER!! auto nog op testbank gehad toevallig? ben benieuwd naar de waardes :D

      #18241684
      Bartjex88
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 June 2009

        Niet op testbank gehad, ik kan wel vertellen dat hij veel vlotter is

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        #18241685
        martijnlentjes
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 February 2013

          ik merkte vooral het koppel !! boven in bij mij nog niet, heb nu andere druksensor erin gezet van de week effe checken of het beter is geworden :D

          #18241686
          martijnlentjes
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 February 2013

            Eindelijk naar een lange tijd een update mbt het storingsprobleem.

            Ben gisteren avond nog even aan de klus gegaan met de Vec, de storing kwam immers nog steeds. Ik heb contact gehad met Dittrich (mede forummer) over zijn oplossing. Hier zelf een variant op bedacht:

            Vanmorgen naar mijn werk bleef de storing weg, vanavond met de opcom eraan is kijken wat de waardes zijn…

            #18241687
            Bartjex88
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 June 2009

              Mooi dat er een oplossing is, nu ik dit zie weet ik dat iemand op het belgisch vectra C forum dit ook heeft gedaan, dit omdat zijn turbodruk te hoog werd.
              Geniet nu maar van EDS, ik heb dit vorige week ook laten doen bij EDS met mijn 2.2 DTI :) wat een verschil he!;)

              Sent from my iPhone using Tapatalk

            5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.