Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C 150 pk chiptune ervaringen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 oktober 2012 om 11:21 #18029699
Pff ik vind het echt een lastige keuze… ATM voor € 374,95 of EDS voor € 399,00 (in december)
Overigens heb ik echt goed mail contact met EDS. Heb al paar mailtjes over en weer gehad. Zelfde geldt overigens ook voor ATM hoor.
9 oktober 2012 om 11:26 #18029697Ik zou naar Eds gaan als ik jou was
Of naar Klaassen motorsport :thumb9 oktober 2012 om 11:35 #18029698En waarom……..
9 oktober 2012 om 11:44 #18029696Je moet uit eindelijk doen waar jij zelf het beste gevoel bij hebt.
Maar zoals je nu zelf achter komt er zijn meerdere goeie opties.Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
9 oktober 2012 om 12:00 #180296949 oktober 2012 om 12:07 #18029693@Jerk
Misschien eens terug lezen waarom er verschil staat op de sites is namelijk genoemd waarom :wink:Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
9 oktober 2012 om 12:09 #18029692Ik hoef niet terug te lezen hoor,
Ik ga uit van mijn eigen ervaring :thumb9 oktober 2012 om 12:18 #18029691Oke ik heb zelf ervaring dat ze bij verschillende bedrjven het zelfde halen 8-).
Kijk alleen al maar naar mijn eigen astra.
Die heeft atm ook op 160pk weten te zetten. Hij heeft zelfs even op meer gestaan maar toen kwamen er wat rook pluimpjes wat ik niet wilde.Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
9 oktober 2012 om 14:00 #18029689@Jerk wrote:
Ik hoef niet terug te lezen hoor,
Ik ga uit van mijn eigen ervaring :thumbEigen ervaring is een goede motivering! :thumb
Maar dan neem ik aan dat je ook bij alle andere tuners bent geweest. Of degene die genoemd zijn? Dus de voorbeelden zoals Unlimited Tuning en ATM? :wors
Behoorlijk wat chippies op maat heb je gehad dan! :wors
En anders zul je toch met wat beters moeten komen dan bovenstaande opmerking………….. ;)
9 oktober 2012 om 14:29 #18029687@BlueAstraG wrote:
@Jerk wrote:
Ik ga uit van mijn eigen ervaring :thumbEigen ervaring is een goede motivering! :thumb
Maar dan neem ik aan dat je ook bij alle andere tuners bent geweest. Of degene die genoemd zijn? Dus de voorbeelden zoals Unlimited Tuning en ATM? :wors
En anders zul je toch met wat beters moeten komen dan bovenstaande opmerking………….. ;)
Dus mijn bevinding is niet goed?
Ik ben idd bij meerdere goede tuners geweest (ook met kennissen/vrienden)
Maar dan draaien we de vraag even om?
Ben jij weleens bij Eds, Klaassen of andere tuners geweest???9 oktober 2012 om 14:38 #18029684Denk dat we de discussie maar eens gaan staken want zoveel mensen zoveel meningen.
Ik mag aanemen dat de topic starter genoeg info heeft gezien hier en ook genoeg stof heeft om na te denken.
@calberts. Wat je ook kiest ik wens je succes en uiteraard veel plezier met de tuningVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
9 oktober 2012 om 14:55 #18029683Ik sluit me (weer) bij Ralf aan. Succes en veel plezier met je keus! :thumb
9 oktober 2012 om 15:23 #18029681Ik snap het niet, Calberts wil graag iets weten over Eds en gelijk word er gezegd dat jullie beter zijn geholpen door Eds.
Dat is toch niet de vraag van Calberts???
Jullie zeggen dat jullie qua contact geen goede ervaringen hebben met Eds en Calberts heeft binnen een uur antwoord op zijn vraag daar.
Niet verkeerd lijkt mij
Hebben jullie belang bij ATM of zo?Het is idd zijn eigen keuze, respecteer dan aub de keuze van de heer Calberts :thumb
9 oktober 2012 om 15:28 #18029679@Jerk wrote:
@BlueAstraG wrote:
@Jerk wrote:
Dus mijn bevinding is niet goed?
Ik ben idd bij meerdere goede tuners geweest (ook met kennissen/vrienden)
Maar dan draaien we de vraag even om?
Ben jij weleens bij Eds, Klaassen of andere tuners geweest???Krijg ik hier nog antwoord op???
9 oktober 2012 om 15:35 #18029677Ik heb nergens belang bij jerk al helemaal niet bij dit soort rare praat. Zoals eerder zo veel mensen zoveel ervaringen.
Daarbij ik ben geholpen door atm maar ik heb alle diesels die ik heb gereden elke keer ergens anders laten chippen behalve de mondeo en astra dan die heeft atm gedaan maar de andere bij verschillende bedrijven. Dus praat niet of ik totaal geen ervaring heb.
Calberts gaf zelf aan te twijfelen hij heeft nu neem ik aan genoeg info om zijn keus te maken.
Betreft eds zijn er hier meer die een wat moeielijke comminucatie hadden met eds en niet alleen ik.
Wat jij zou doen doe jij wat de rest doet moeten ze zelf weten zo ook calberts.
Alleen moeten mensen eens wat meer shoppen is mijn mening als alleen op 1 ding blindstaren. Ik zeg al das mijn mening.
Nogmaals ik stop met de discussie want het is een wellus nietus spel aan het wordenVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
9 oktober 2012 om 17:18 #18029675Mijn 120 pk blok laten chippen bij EDS. Naar 190 pk en ruim 400 NM. Niks op aan te merken. 370 euro, prima communicatie. Inclusief testbank enz. Prima service. Rijd als een trein! Inclusief egr uitzetten. Das mijn ervaring met Eds.
Succes met een keuze maken!9 oktober 2012 om 17:53 #18029674@demonius abraxis wrote:
Ik heb nergens belang bij jerk al helemaal niet bij dit soort rare praat. Zoals eerder zo veel mensen zoveel ervaringen.
Daarbij ik ben geholpen door atm maar ik heb alle diesels die ik heb gereden elke keer ergens anders laten chippen behalve de mondeo en astra dan die heeft atm gedaan maar de andere bij verschillende bedrijven. Dus praat niet of ik totaal geen ervaring heb.
Calberts gaf zelf aan te twijfelen hij heeft nu neem ik aan genoeg info om zijn keus te maken.
Betreft eds zijn er hier meer die een wat moeielijke comminucatie hadden met eds en niet alleen ik.
Wat jij zou doen doe jij wat de rest doet moeten ze zelf weten zo ook calberts.
Alleen moeten mensen eens wat meer shoppen is mijn mening als alleen op 1 ding blindstaren. Ik zeg al das mijn mening.
Nogmaals ik stop met de discussie want het is een wellus nietus spel aan het wordenVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb het toch niet tegen jou,
maar tegen BlueAstraG :thumb9 oktober 2012 om 17:57 #18029673@Edvries wrote:
Mijn 120 pk blok laten chippen bij EDS. Naar 190 pk en ruim 400 NM. Niks op aan te merken. 370 euro, prima communicatie. Inclusief testbank enz. Prima service. Rijd als een trein! Inclusief egr uitzetten. Das mijn ervaring met Eds.
Succes met een keuze maken!Was het 370 ?? ik weet het niet eens meer precies Eer! Weet alleen dat de service goed was en dat ik het een leuke dag met ervaringen was die af werd gesloten met een BIG SMILE onderweg naar huis !! king:
Hier in Huizen zit ook een tuningsbedrijfje…. maar persoonlijk rij ik liever naar Marl !
9 oktober 2012 om 19:43 #18029665De kogel is door de kerk: heb voor 10 november een afspraak bij ATM in Eemnes!
9 oktober 2012 om 20:05 #18029664Succes, laat ons de resultaten weten we zijn benieuwd :jerry
9 oktober 2012 om 20:08 #18029663king: zorg dan gelijk voor een EGR ‘blindplaat’ en laat ‘m uitprogrammeren.
Scheelt je een hoop ellende in de toekomst.Groet jraaf
9 oktober 2012 om 20:13 #18029662Veel plezier bro! :thumb
10 oktober 2012 om 06:25 #18029653@jraaf wrote:
king: zorg dan gelijk voor een EGR ‘blindplaat’ en laat ‘m uitprogrammeren.
Scheelt je een hoop ellende in de toekomst.Groet jraaf
Wat bedoel je met blindplaat? Een dichte EGR pakking? Maar waarom zou je dat doen als je hem laat uitprogrammeren? (dit heb ik overigens al afgesproken)
BTW; men is in Eemnes inderdaad overgegaan op een 4×4 testbank. De leverancier van de nieuwe testbank heeft de auto bank gekocht en de deal was dat de oude bank eerst mee ging, voordat de nieuwe kwam. Nu heeft de nieuwe dus leveringsproblemen… en zitten ze nu dus zonder! Was anders aankomende zaterdag al gegaan, maar moet nu dus nog ff geduld hebben.
10 oktober 2012 om 08:24 #18029650AnoniemLid sinds:
1 January 1970Egr word wel uit geprogrammeerd. Maar voor de zekerheid een plaatje er tussen. Dan pas weet je zeker dat hij 100% dicht zit en blijft.
Ik ben ook zeer benieuwd naar jou tuning.11 oktober 2012 om 08:14 #18029642Had gisteren ook ATM aan de lijn. Hij zei dat het chippen € 300,- was en voor op de rollenbank € 50,- extra.
Alleen de bank komt over 4 weken, hij zelf dat hij de EGR gratis uitzet etc.
En hij grandeert dat je op 195 pk en 412 nm komt.
Ik vroeg hem over EDS, die zegt rond de 200 pk etc, maar ik hoor van veel tuners, dat boven de 200 pk het slecht voor de motor is.
Het is voor mij heel dubbel, meeste mensen hier op de forum zeggen dat ze goede ervaring hebben bij EDS, en bevelen hun ook aan.
Maar als je in NL gaat vragen komen de meeste tuners rond de 180/195 pk, en zeggen dat dit genoeg is, ga je naar meer, rij je de blok kapot.Dus ik ben zelf ook nog aan het twijfelen.
Mvgr,
Mattao
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.