Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra b2 2.0dth opknap project. Turbodruk meter plaatsen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 oktober 2014 om 09:24 #18233995
VDO @night 8-)
16 oktober 2014 om 17:33 #18233996Zo die werkt eindelijk. Oplossing is super simpel
16 oktober 2014 om 20:50 #18233997:mrgreen:
Mooie mod :thumb
Groet jraaf17 oktober 2014 om 08:21 #18233998Awesome!
Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen?17 oktober 2014 om 08:22 #18233999Ziet er netjes uit inderdaad. :thumb
17 oktober 2014 om 09:14 #18234000@DMLB ceo wrote:
Awesome!
Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen?Heel simpel eigenlijk. Veel googlen en t engelse forum hielp.
Zit gewoon in de intercooler slang vanuit t inlaatspruitstuk.
17 oktober 2014 om 09:49 #18234001Netjes!
Had mijn Turbodrukmeter toevallig op dezelfde plaats bij mijn vorige Veccie.
17 oktober 2014 om 11:36 #18234002Link kapot
17 oktober 2014 om 15:46 #18234003Zo…nieuwe antenne binnen. De ander was ff te luchtig zeg maar. Plus ben ik meteen van die spriet af.
17 oktober 2014 om 20:07 #18234004Zo…avondje slopen, solderen lijmen etc.
Zie t als een soort van how to of what ever. Oude antenne uitelkaar. Deze was erg dood. De stank was erg aanwezig .
Iig oude draden eraf.
Nieuwe gesloopt en draden verwijderd
Lijm verwijderd
Draden eraf.
Vervolgens oude draden aan China antenne
Niet mn beste soldeer werk ma goed.
Overnieuw gelijmd en schroeven dicht gemaakt.
En hier dan de nieuwe antenne met opel aansluitingen.
18 oktober 2014 om 11:22 #18234005Zo nieuwe antenne dr op.
18 oktober 2014 om 14:23 #18234006hoe is je bereik nu van de radio onvangst?
19 oktober 2014 om 15:50 #18234007Ja gewoon goed. Zit gewoon een versterker in.
19 oktober 2014 om 15:53 #18234008Pkw ff gewassen. Vind ie lekker.
19 oktober 2014 om 15:58 #18234009Nice and shiny :thumb
19 oktober 2014 om 16:40 #18234010Ook ff nieuwe matten dr in gelegd. Alleen de rechter heeft een pasmaat van lik mn vessie.
22 oktober 2014 om 21:31 #18234011@sleutel13 wrote:
VDO @night 8-)
Vacuüm op je diesel :???: zou toch die meter maar eens nakijken en anders eens kijken wat je luchtinlaat afknijpt.. Ook benieuwd hoelang die koppeling in je slang heel blijft. Door er een gat in te maken is de sterkte uit de koordlagen van de slang. Daarbij de 1,2 bar overdruk die een DTH draait en warmte kan een zacht plastic nippel snel vervormen. Verder wel netjes ingebouwd.. :thumb
1 november 2014 om 10:06 #18234012Hier was hij nog niet aangesloten. Die slang houd wel ff hoor. Dit soort nippels heb ik al vaker gebruikt. Zo warm wordt het niet daar.
Misschien is t verstandig dat je eerst ff leest voordat je reageert. De post erna was dat hij daadwerkelijk aangesloten was.
Maar thanks voor t compliment. Hij wordt nog verbeterd1 november 2014 om 20:05 #18234013Ik hoef niet te lezen om te zien dat je meter vacuüm aangeeft maar goed je zal het zelf wel weten. Succes met modden
1 november 2014 om 20:42 #18234014De meter geeft vacuum aan omdat ie op dat moment bog nergens op aangesloten was.
Iig niet op een turbo slang. Dus deed niks.1 november 2014 om 22:31 #18234015precies dat bedoel ik.. wij leven toch niet in een vacuum omgeving maar gewoon :???:
2 november 2014 om 12:05 #18234016Kwestie van verschil tussen ‘ absolute en atmosferische druk :puke
Groet jraaf
2 november 2014 om 17:23 #18234017@jraaf wrote:
Kwestie van verschil tussen ‘ absolute en atmosferische druk :puke
Groet jraaf
In dit geval geen van beide.. hier in NL is dat ongeveer een verschil van 1013mbar en geen 700mbar zoals de meter aangeeft.
2 november 2014 om 20:43 #182340181000 is de ‘maat’ ja maar is dat verder niet afhankelijk van je positie ten op zichte van ‘t zee niveau :hmmz
Wel apart overigens, mijn eerste meter gaf slechts 0.4 onderdruk.
Ik heb er nu een absolute in zitten die op 0 dient te staan. Moet alleen nog de sensor plaatsen.@ sleutel 13 excuus voor de topic spam
Groet jraaf
3 november 2014 om 05:14 #18234019Leef je uit :P ik negeer t toch verder.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.