Vectra B Zwitsers ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra B Zwitsers ?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Stefan662
    Deelnemer

Hallo Allen,

Ik rijd in een Vectra B, waarvan de kop waarschijnlijk gescheurd is.
      Mijn garage wil dat wel repareren, maar die zegt dat een kop vinden erg lastig is, omdat mijn Vectra van Zwitserse makelij zou zijn.
      Klopt het, dat een kop en motor van een Nederlandse X20XEV anders is dan een uit Zwitserland.
      Lijkt mij, dat die motoren allemaal hetzelfde zijn ?

Groet,
      Stefan

bart-gsi
      Deelnemer

Nee motorcodes zijn het zelfde..
        Zelfs als je een motor uit een engelse vauxhall haalt zou dat nog het zelfde moeten zijn

En ik vind het knap.. de vectras komen naar mijn weten gewoon uit duitsland.. kan zijn dat jouw auto eerst naar zwitserland gegaan is en daarna terug naar nederland geimporteerd is

Stefan662
        Deelnemer

Update… Mijn monteur zei me dat de kop wel past, maar dat de EGR pakking niet past en dat zelfs de dealer nog nooit zo’n pakking had gezien.
          Hij was nu zelf een pakking aan het maken.
          Ik vroeg hem of hij de EGR er niet gewoon tussenuit kon halen en uitprogrammeren, omdat de EGR toch alleen maar problemen geeft.
          Hij zei, dat dat niet kan, omdat de EGR vacuüm gestuurd is en water gekoeld en dat hij hem daarom niet weg kan halen…
          Klopt dat ?

bart-gsi
          Deelnemer

Moet je even aan wim-v6 en liviu vragen..die zullen dat vast wel weten… ik ben niet bekend die motorcode..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.