Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra B Y26SE: kopen of niet? (Astra 1.6 geworden + foto’s)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 september 2014 om 09:01 #18250709
Na gisteravond nog te zijn wezen kijken naar een Vectra B 2.6 heb ik de keuze laten vallen op de Astra. Met de gedachte in het achterhoofd ik mijn huidige V6 van de winter wil opknappen komt het helemaal niet slecht uit dat de Astra in vrijwel alles goedkoper is dan de Vectra. Het geld dat nu bespaard wordt kan ik mooi gebruiken voor het opknappen zodat ze volgende zomer weer helemaal tiptop in orde is.
Bedankt voor de tips en adviezen, dat heeft goed geholpen. Foto’s volgen uiteraard zodra de wagen voor de deur staat..
Groetjes Benjamin
7 september 2014 om 12:37 #18250710Hoi Benjamin,
Gefeliciteerd met je aankoop!
Wat je kachel schakelaars betreft, gisteren niks voor je kunnen vinden, heb wel even een visje uitgegooid voor je voor als er een calibra / vectra a binnen komt dat ze me een belletje geven
9 september 2014 om 06:22 #18250711In ieder geval bedankt daarvoor. Wordt zeer gewaardeerd. .
16 september 2014 om 04:50 #18250712Gefeliciteerd met de aankoop van de astra.
Ik denk dat de garage in emmen heel goed is geweest in het maken van aannames.. ik en mijn vriendin reden allebij volvo maar dat wil zeker niet zeggen dat we anti opel zijn. Ik ben eerder een fervent opel rijder. Toen ik bij de vectra v6 ben gaan kijken zei de man dat er wel iemand was geweest die een vriend had gestuurd om de auto te komen bekijken maar zei daar verder niets meer over.. hij wist dus wel dat ik jou niet was.
Zoals je misschien alwel begrijpt heb ik de vectra v6 in emmen gekocht. Ik vind het niet netjes hoe de garage dit met jou heeft afgehandeld ook al zit ik nu aan de positieve kant van het verhaal.
Groetjes richard16 september 2014 om 17:35 #18250713@vec_v6 wrote:
Gefeliciteerd met de aankoop van de astra.
Ik denk dat de garage in emmen heel goed is geweest in het maken van aannames.. ik en mijn vriendin reden allebij volvo maar dat wil zeker niet zeggen dat we anti opel zijn. Ik ben eerder een fervent opel rijder. Toen ik bij de vectra v6 ben gaan kijken zei de man dat er wel iemand was geweest die een vriend had gestuurd om de auto te komen bekijken maar zei daar verder niets meer over.. hij wist dus wel dat ik jou niet was.
Zoals je misschien alwel begrijpt heb ik de vectra v6 in emmen gekocht. Ik vind het niet netjes hoe de garage dit met jou heeft afgehandeld ook al zit ik nu aan de positieve kant van het verhaal.
Groetjes richardAch, het is gebeurt. Die garage houder is zeker goed in aannames, het hele verhaaltje klopt van geen kant. Zeker nu ik dit van jou hoor, wordt het gevoel van balen er niet minder om. Hoop dat de auto je bevalt, hij reed echt heerlijk. Ga zelf de Astra donderdag ophalen. Met een beetje mazzel heb ik van het weekend al een lederen interieur set voor de Astra thuis. Dus kom er uiteindelijk wel.
En hoe de garage het verder met mij afgehandeld heeft, tsja daar is veel over te zeggen. Heb bijna 5 uur en 480 km voor niets gereden. Brandstof vergoeding voor het ongemak was toch wel op zijn plaats geweest. Nou ja, niets meer aan te doen.
Groetjes
21 september 2014 om 15:39 #18250714Zo, eindelijk de Astra opgehaald. Moet eerlijk zeggen dat ondanks dat het niet bepaald een stoplichtsprinter is het toch best rijdt. Voor een relatief kleine motor rijdt dit karretje best soepel en strak. Maar zoals beloofd, foto’s:
De Astra heeft wel wat aandachtspuntjes, maar niet heel veel bijzonders:
– Linker voorruit hapert nog al eens met omlaag gaan.
– Spiegels reageren slecht op de knop om ze af te stellen.
– Radio is aan vervanging toe(CDR500 wordt vervangen door een CCRT700 met wisselaar).
– BC scherpje heeft pixel uitval, wordt dus ook vervangen.
– Bumper heeft rechts voor flinke schade(andere bumper is er al, moet alleen opnieuw worden gespoten).
– koplampen zijn dof en moeten gepolijst worden.
– Er brand een storingslampje, volgens de garage waar ik hem gekocht heb is dit vanwege problemen met de EGR klep(Wordt volgende week zaterdag bij de plaatselijke dealer uitgelezen, tenzij er iemand in de omgeving van Zoetermeer de mogelijkheid heeft om dit van de week eens ‘s avonds te willen en kunnen doen).Verder heb ik al een compleet lederen interieur op de kop weten te tikken, dus die komt er ook nog in.
Verder weinig mis.
Benjamin
22 september 2014 om 18:33 #18250715nette astra Benjamin
hoe is het met de vectra a afgelopen de kachel schakelaar nog gevonden?
23 september 2014 om 18:49 #18250716@remutr wrote:
nette astra Benjamin
hoe is het met de vectra a afgelopen de kachel schakelaar nog gevonden?
Heb nog eenmaal een mail van die verkoper gehad, waarop geantwoord en niets meer terug.. Dus niets geworden.
Maar bedankt voor de moeite, zeer gewaardeerd..23 september 2014 om 20:55 #18250717ik kijk morgen voor zo’n schakelaar voor je op de sloop
23 september 2014 om 21:00 #18250718Graag de Astra posten in het Astra forum deel, zo houden we het overzichtelijk.
24 september 2014 om 18:52 #1825071924 september 2014 om 19:34 #18250720@Andre_Ede wrote:
Graag de Astra posten in het Astra forum deel, zo houden we het overzichtelijk.
Zie hier ;) : viewtopic.php?f=5&t=187281
@Oenatje wrote:
@Oenatje wrote:
ik kijk morgen voor zo’n schakelaar voor je op de sloop
gevonden
Ah, super. Dank je wel. Kom zeer binnenkort weer langs moerdijk, pik ik hem gelijk op;-)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.