Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra B x18xe1 vacuumslangen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 januari 2015 om 19:39 #17270300
Heb een leuk klusje thuis staan.
Een kabelboombrandje.
Gevolg daarvan is dat ook de vacuumleidingen gesmolten zijn.Onderop de inlaat zit een aansluiting.
Bij de gasklep.
bij de kachelslangen
En er lopen 2 richting het interieurfilter.Die van de gasklep loopt naar het klepje bij het luchtfilter…..klopt dit?
Hoe worden de overige vacuumslangen aangesloten?
Misschien heb ik wat over het hoofd gezien.
Ik heb de inlaat er af gehaald zodat ik overal goed bij kan.30 januari 2015 om 00:32 #18271077@Fearless wrote:
Heb een leuk klusje thuis staan.
Een kabelboombrandje.
Gevolg daarvan is dat ook de vacuumleidingen gesmolten zijn.Onderop de inlaat zit een aansluiting.
Bij de gasklep.
bij de kachelslangen
En er lopen 2 richting het interieurfilter.Die van de gasklep loopt naar het klepje bij het luchtfilter…..klopt dit?
Hoe worden de overige vacuumslangen aangesloten?
Misschien heb ik wat over het hoofd gezien.
Ik heb de inlaat er af gehaald zodat ik overal goed bij kan.De vacuum slangen zitten vaak aan het inlaatspruitstuk omdat daar lucht aangezogen wordt door de motor.. Waar ze naar toe lopen moet je ff kijken… Op het gasklephuis zit er een moet je kijken welke slang op welk nippel past. Past namelijk maar op 1 manier…
30 januari 2015 om 00:46 #18271078http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/706155_256707244455418_1519563498_o.jpg
Ik neem mijn comment terug.. Maar. Heb een foto voor je miaschien dat duidelijker is voor je… De eigenaar van deze corsa heeft de slangen oranje gemaakt..
30 januari 2015 om 00:46 #18271079Die van je klepje op je luchtfilter gaat idd naar de gasklep.
30 januari 2015 om 08:39 #18271080Horen daar nog ergens t stukjes tussen? Alles is weggebrand
30 januari 2015 om 10:53 #18271081Voor zover ik weet niet.
7 februari 2015 om 19:10 #18271082Vandaag alle onderdelen ontvangen om hem weer klaar te maken.
Het vacuumverhaal is afgerond.
Vanaf de klep tegen het schutbord naar de klep bij het interieurfilter.
Vanaf de slang van de rembekrachtiger naar de slang die ook onder de parafan ligt.De regelklep van het inlaatspruitstuk heeft een slang gelijk onderop de inlaat.
Nu puzzelen met de draadboom,
Ik heb een andere set kabelbomen ontvangen. De motorboom (injectie gedeelte) mist een draad voor de temperatuurmeter. En de stekkers om hem aan de hoofdboom te klikken zijn verkeerd.Tevens gaan we van een groene ronde hoofdstekker naar een bruine……(dit is de boom voor de constante plus, startmotor/dynamo enz.) Hierin mis ik ook een draad voor de achteruitrijschakelaar.
Kortom, even puzzelen en solderen…..Of op zoek naar een passende draadboom…..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.