Vectra B sport edition II

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra B sport edition II

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Tonyehrd
    Deelnemer

Goedemorgen heren en dames,

Ik zit met wat vragen, zoals jullie van vroeger misschien wel wisten had ik 2 mooiste Astra’s Fjes gehad.

Gisteren hebben mijn vriendin en ik haar eerste auto (toevallig) ook een Astra F cabrio verplicht omgeruild voor een mooie Vectra B sport edition 2.

Nu bezitten wij naast mijn Passat ook een mooie Vectra, deze Vectra heeft heel veel opties: Lampcheck, oem xenon + sproeiers + hoogteregeling, boordcomputer en climatecontrol.

Nu komen de vragen:

1: Ik kan de tijd niet aanpassen & de datum gaat weg als de radio aan staat (in de Astra was dat een grijze kabel doorknippen dacht in) is dat in dit geval ook?

2: Cruise Control, ja mijn vriendin wilt cruise Control, ik moest gelijk nadenken toen ik dat ik mijn fjes ingebouwd had haha. Ik heb hier netjes opgezocht hier op het forum, alleen zijn alle fotos weg en de linkjes werken ook niet meer. Het gaat om een Eco 1.6 16V (draait heerlijk btw)

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen zodat en cruisecontrol kan inbouwen en de datum etc weer kan zien?

Groet,

Tony.

Tonyehrd
      Deelnemer

Update:

motorblok = Z16XE

Corsa_GSi
        Deelnemer

Als je je radio gewoon uitzet (als het goed is kan dat met een aftermarket radio).

Dan kan je toch gewoon je datum en aanpassen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.