vectra b ombouwen van schakel naar automaat Te doen of niet?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra b ombouwen van schakel naar automaat Te doen of niet?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    g.klijn
    Deelnemer

Hallo ik ben van plan om miss mijn vectra b om te bouwen van schakel naar automaat, er moet toch van alles aan de mijne gebeuren en ik kan een goede sloper kopen en wil dan motor cpl met bak en subframe overbouwen in mijn eigen auto.
      Maar is dat te doen en goed werkend te krijgen of kan ik beter alleen de motor wisselen omdat ik mij anders erg veel werk op de hals haal om de automaat goed werkend te krijgen? Motor is wel hetzelfde type en ik heb dan een complete sloper erbij maar ik vraag me af of iemand dit al eens gedaan heeft en of het mogelijk is zonder al teveel extra werk?
      alle reacties welkom bvd gijs

bart-gsi
      Deelnemer

Heb je een andere ecu, radiator en kabelboom nodig denk ik voor de aansturing van de automaat maar voor het zelfde geld , tijd en moeite die je erin steekt jun je net zo goed een handgeschakelde vectra kopen

g.klijn
        Deelnemer

ja als ik idd een hele andere kabelboom erin moet leggen dat is me teveel werk

Kadett1.2
          Deelnemer

Gewoon automaat vectra kopen is handiger
            Pedalen, interieur, pook, dashboard kilometerteller electrinica, radiateur, motorspecificaties alles is anders.
            Zou je bijna een complete sloper moeten kopen en techniek omwisselen.

sw_reijnders
            Deelnemer

tellerbak van een vectra-b automaat is volgens mij hetzelfde als een handgeschakelde hoor ;).

maar een slopert met een automaatbak is altijd handig uiteraard.
              zoek gelijk een leuke CDX op voor de goodies :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.