Vectra b motorcode x16xel hapert

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra b motorcode x16xel hapert

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Robin1994
    Deelnemer

Hoi ik ben robin en ben sinds anderhalf week geleden in het bezit van een mooie vectra b 1.6 16v diamond
      Nu zit ik alleen met het volgende probleem
      Als de motor warm is hapert hij bij de 50 in zn 4 en bij anders snelheden wil hij ook nog wel eens haperen.
      Ik heb net de bobine vervangen en de bougies maar helaas geen verschil ook gaat er geen motorlampje aan en als die wel aangaat is die na 2 minuten weer weg
      Ook verbruikt hij redelijk veel benzine 300km nu bijna en al bijna 40 liter weg
      Nu had ik ergens gelezen dat dit ook de lambda sonde zou kunnen wezen klopt dit?

Graag hulp hierbij
      Mvg robin

TWA
      Deelnemer

EGR is lastig aan t doen. Trek de stekker er maar eens vanaf. Krijg je wel motormanagement lampje wat gaat branden, maar grote kans dat t stotteren voorbij is.

Greetz Emiel

Robin1994
        Deelnemer

Maar gaat hij dan niet in de noodloop of heeft de egr daar geen invloed op?

Robin1994
          Deelnemer

Dankjewel TWA je bent mijn held kan weer heerlijk stottervrij rijden en weet nu wel onderdeel ik bestellen moet! Duizendmaal dank!!! :wors :wors :wors

bart-gsi
            Deelnemer

Nieuwe egr erop met een dichte pakking.. Heb je er nooit meer last van..

TWA
              Deelnemer

:thumb

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.