Vectra B: mistlampen Sport2 bumper op Zender bumper?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra B: mistlampen Sport2 bumper op Zender bumper?

• Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    astrawez
    Deelnemer

Hallo,

Ik heb gisteren via ebay een Zenderbumper voor mijn Vectra gekocht. Hier zitten alleen de mistlampen niet meer bij. Nu vroeg ik mij af, kan ik de mistlampen van mijn originele Sport 2 bumper rechtstreeks overzetten op de Zender bumper, of heb ik hier compleet andere mistlampen voor nodig? Even twee foto’s ter verduidelijking:

Mijn originele bumper:

De Zender bumper:

Ik hoor het graag. Alvast bedankt!

Groetjes, Wesley

sw_reijnders
      Deelnemer

Nee
        Daar horen andere mistlampen op.
        Hella Micro DE lampen

Zit er verder wel alles bij?
        Lip, grill, sproeiers, etc.

sander2.5v6
        Deelnemer

Verkoop je je sport edition 2 bumper dan? :angel Ik heb interesse :shock:
          De mistlampen die je nodig heb zijn:
          http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=300514409766&index=1&nav=SEARCH&nid=66278692431″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Je hebt trouwens mooie omega velgen! :thumb

astrawez
          Deelnemer

Tnx voor de link.

De ondergrill en lip zitten er wel bij, de sproeiers en mistlampen helaas niet. Maar de sproeiers kan je neem ik aan wel gewoon over zetten. En kwa lip wil ik er sowieso een Laguna lip onder hebben, die staan er wat netter onder vind ik.

In principe wil ik mn originele bumper behouden voor als de auto ooit weer verkocht gaat worden. Je komt er ook niet snel meer aan namelijk.. Maar als je me een goed bod doet dan is alles te koop, dus ik zou zeggen pm maar wat je ervoor wil geven. ;) Dan kan ik altijd kijken wat ik doe.
            De Zender bumper moet alleen nog wel in Duitsland opgehaald worden, alleen heeft de verkoper nog niet op mijn mailtje gereageerd. Dus ik hoop wel dat ik hem binnenkort op kan komen halen. :hmmz

astrawez
            Deelnemer

Misschien een stomme vraag, maar zijn deze ook goed (aangezien erbij staat universeel)?
              http://www.ebay.de/itm/2-Hella-Universal-Nebelscheinwerfer-H3-Micro-DE-1-Nebelscheinwerfersatz-H3-/190674806661?pt=DE_Autoteile&hash=item2c651aa785″ onclick=”window.open(this.href);return false;

sander2.5v6
              Deelnemer

Jawoor, zijn dezelfde volgens mij

sw_reijnders
                Deelnemer

@astrawez wrote:

Tnx voor de link.

De ondergrill en lip zitten er wel bij, de sproeiers en mistlampen helaas niet. Maar de sproeiers kan je neem ik aan wel gewoon over zetten. En kwa lip wil ik er sowieso een Laguna lip onder hebben, die staan er wat netter onder vind ik.

In principe wil ik mn originele bumper behouden voor als de auto ooit weer verkocht gaat worden. Je komt er ook niet snel meer aan namelijk.. Maar als je me een goed bod doet dan is alles te koop, dus ik zou zeggen pm maar wat je ervoor wil geven. ;) Dan kan ik altijd kijken wat ik doe.
                  De Zender bumper moet alleen nog wel in Duitsland opgehaald worden, alleen heeft de verkoper nog niet op mijn mailtje gereageerd. Dus ik hoop wel dat ik hem binnenkort op kan komen halen. :hmmz

jammer-de-bammer
                  koplamp sproeiers zijn niet over te zetten.
                  de sproeiers die op de zender bumper moeten zijn rond

De sproeiers worden ook gebruikt op een Omega-B2 sport . . . waar jouw velgen ook vandaan komen ;)

@astrawez wrote:

Misschien een stomme vraag, maar zijn deze ook goed (aangezien erbij staat universeel)?
                  http://www.ebay.de/itm/2-Hella-Universal-Nebelscheinwerfer-H3-Micro-DE-1-Nebelscheinwerfersatz-H3-/190674806661?pt=DE_Autoteile&hash=item2c651aa785″ onclick=”window.open(this.href);return false;

ja dat zijn dezelfde . . . gewoon de Hella Micro DE lampen.

astrawez
                  Deelnemer

Ai, tegenvallertje.. Dan gaat het me alsnog een hoop geld kosten. Ik denk ook weer eens een koopje te hebben.. :???:
                    Enig idee waar ik zoiets kan vinden? Of kan ik ze evt ook van een ander merk nemen?

sw_reijnders
                    Deelnemer

Ebay.de heb ik ze vandaan
                      Bij de vod zijn ze 50 euro ps
                      Op ebay heb ik een complete omi set voor 50 euro gekocht
                      En later de omi sproeiertank verkocht voor 40 ofzo

Dus effectief waren mijn sproeiers een tientje

astrawez
                      Deelnemer

Op ebay.de kijk ik dagelijks, dus geduld zullen we maar zeggen..
                        Ik heb gm-tuningparts ook een mailtje gestuurd, misschien dat zij ook iets kunnen leveren..

SvenVectraB
                        Deelnemer

wat heb je de voorbumper betaald als ik vragen mag? Ik ben ook op zoek naar de zender voorbumper.

sw_reijnders
                          Deelnemer

als je geluk hebt, vind je voor 100 à 150 euro een goede (nieuwe) en kale zenderbumper
                            de meesten van ebay zijn vaak beschadigd -> begin daar niet aan, want je haalt jezelf alleen een hoop ellende op je nek.

ik heb mijn zender achterbumper voor 100 euro en mn voorbumper voor 130 euro gekocht nieuw.
                            verder was ik nog zo’n 300 euro kwijt aan accesoires voor de voorbumper.

kijk anders eens wat http://www.gm-tuningparts.nl nog heeft liggen

SvenVectraB
                            Deelnemer

??? das wel héél weinig??? kga nu niet zeggen wa’k voor de achterbumper betaald heb (komt van iemand van het forum hier) maar allesinds meer als dat,.. moet wel zeggen hij is in perfecte staat en zelfs de dikke moeschen in de bumper zitten er nog bij,..
                              als iik hier zie betaal je voor een nieuwe voorbumper 599euro??? en jij nieuw 130?? waar wel?
                              misschien is die nieuwprijs van 599euro wel met mistlichten en honinggraad gaas,..
                              zal een een kijkje nemen op je link,.. merci

SvenVectraB
                              Deelnemer

ik zie daar nieuwprijs voor de zenderbumpers 299euro hoor,… waar haal jij die 100euro en 130euro dan vandaan?

sw_reijnders
                                Deelnemer

Mazzeltje hebben op marktplaats :thumb

Mn voorbumper kwam van een garage die het magazijn van een failliete dealer had opgekocht.
                                  Bij die garage wisten ze niet eens wat voor bumper het was en vroegen er 130 euro voor.
                                  De bumper was zelfs nog geheel in mijn kleur, op een fikse kras na.
                                  dus toch maar opnieuw laten spuiten.

een jaar later kwam ik op MP de achterbumper tegen, geheel nieuw en in de grondlak voor 100 euro
                                  ook maar direct laten opsturen. Maar zonder de zwarte sticker die achterop hoort.
                                  Maarja zwart op donkerblauw zie je toch niet, dus voor mij maakt dat niet uit.

maar goed, mijn bumpers waren ook KAAL
                                  dus zonder grill, zonder sproeiers, zonder mistlampen, etc.
                                  en die kosten nog een puist geld!!!!
                                  bij GM-tuningparts is de voorbumper compleet voor 575,00
                                  dat vind ik echt niet duur als je bedenkt dat je bij de VOD 1100 euro kwijt bent voor een complete bumper.

moet je wel bedenken dat die voorbumper uit Groningen kwam en ik daar ‘s morgens om 8:30 al stond vanuit Bergen op Zoom ;)

SvenVectraB
                                  Deelnemer

ha oké ;-) dan heb je wel veel geluk gehad,.. hoop dat ik ook zo’n geluk heb ;-)
                                    nja 575euro vind ik toch net iets teveel voor mijn budget ;-)
                                    och ja, blijven zoeken is de boodschap ;-)

SvenVectraB
                                    Deelnemer

@sw_reijnders wrote:

moet je wel bedenken dat die voorbumper uit Groningen kwam en ik daar ‘s morgens om 8:30 al stond vanuit Bergen op Zoom ;)

dat hebben wij opelrijders er wel voorover hé ;-)
                                      jij bent van bergen op zoom?
                                      Ben gister nog bij je in de buurt geweest ;-)
                                      Ben naar zierikzee gereden en van daar naar heerjansdam,.. om m’n achterbumper te halen ;-)
                                      Hadden we dit geweten was ik eens langs gekomen om jouw veccie te bewonderen ;-)

sw_reijnders
                                      Deelnemer

klopt
                                        ikwoon in BoZ

en he, jij wil een zenderbumper . . . die zijn nou eenmaal duur.
                                        maar reken maar als er een gave complete zender voorbumper te koop komt, dat ze niet goedkoop zijn.

SvenVectraB
                                        Deelnemer

ik weet het, vrdmme wa heb ik toch een dure smaak ;-)
                                          och ja, we zullen wel zien, ik blijf in ieder geval zoeken, hoop dat ik wat geluk heb.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.