Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra B 2.5 V6 kopen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 juni 2010 om 13:17 #17681717
origineel gepost door Gupy
Automaat rijdt wel relaxed hoor. Maar idd verbruik zal iets meer zijn.mijn moeder rijd ook automaat en die neem ik soms ook wel eens even mee, vind het heerlijk rijden maar mijn auto zal geen automaat zijn hoor :) ook omdat mijn moeder er zo niet in mag rijden ;)
3 juni 2010 om 13:41 #17681718Ik zal veel binnendoor gaan rijden :-p dat dan weer wel.
Ja ik weet hoe automaat rijdt. Daarom lijkt mij het ook lekker rijden. Gewoon voetje naar beneden en gaan.
3 juni 2010 om 13:49 #17681719Ik ben blij met mijn automaat hoor,
de volgende wordt er zéker weer eentje.:thumbup3 juni 2010 om 14:29 #17681720Nee ik zweer het bij een 5 bak… lekker op toeren schakelen:D en dan luisteren naar het geluid.. heerlijk :afro
Oja ik rij een 2.6king:
nova
3 juni 2010 om 14:34 #17681721OOoo dat wil met een 4 bak automaat ook wel hoor.
Zit een knopje met een “S” op het schakelpookje.
Klinkt best wel gruwelijk als ik het gas wat dieper intrap.3 juni 2010 om 21:07 #17681722origineel gepost door Henk042
OOoo dat wil met een 4 bak automaat ook wel hoor.
Zit een knopje met een “S” op het schakelpookje.
Klinkt best wel gruwelijk als ik het gas wat dieper intrap.zat al op je reactie te wachten hahah:thumbup
3 juni 2010 om 22:51 #17681723origineel gepost door cabriobully
origineel gepost door Gupy
Ja, maar elke keer waterpomp vervangen bij distri wissel is onzin.Dit doe ik ook hoor Frank.
Beter save dan kromme koppen,zo duur zijn de waterpompjes gelukkig niet.Wat heeft dat met je koppen te maken dan ?
W.pomp gaat bij een V6 over de multi riem, niet over de d.riemEn aangaande die automaat, vind de 4 traps automaat icm de v6 een aardige tegenvaller. Afgezien van verbruik kan ik van de prestaties ook niet echt enthausiast worden. Leuk die “S” knop, maar het resulteert in een hoop toeren. en das nou jammer, want boven in toeren doet de v6 geen drol meer. Ja, brandstof verbruiken en geluid produceren.
Doe mij maar een handbak. Komt beter vooruit !
4 juni 2010 om 00:21 #17681724origineel gepost door Jerremy
origineel gepost door cabriobully
origineel gepost door Gupy
Ja, maar elke keer waterpomp vervangen bij distri wissel is onzin.Dit doe ik ook hoor Frank.
Beter save dan kromme koppen,zo duur zijn de waterpompjes gelukkig niet.Wat heeft dat met je koppen te maken dan ?
W.pomp gaat bij een V6 over de multi riem, niet over de d.riemEn aangaande die automaat, vind de 4 traps automaat icm de v6 een aardige tegenvaller. Afgezien van verbruik kan ik van de prestaties ook niet echt enthausiast worden. Leuk die “S” knop, maar het resulteert in een hoop toeren. en das nou jammer, want boven in toeren doet de v6 geen drol meer. Ja, brandstof verbruiken en geluid produceren.
Doe mij maar een handbak. Komt beter vooruit !
Is toch heel logische,als je niet goed oplet en je waterpomp is stuk,heb je ineens een paar kromme koppen,heb hier nog een combo staan met een krom koppie,omdat de bestuurder niet echt oplette onder het rijden!
Warmgelopen etcetra!4 juni 2010 om 06:46 #17681725origineel gepost door Jerremy
En aangaande die automaat, vind de 4 traps automaat icm de v6 een aardige tegenvaller. Afgezien van verbruik kan ik van de prestaties ook niet echt enthausiast worden. Leuk die “S” knop, maar het resulteert in een hoop toeren. en das nou jammer, want boven in toeren doet de v6 geen drol meer. Ja, brandstof verbruiken en geluid produceren.
Doe mij maar een handbak. Komt beter vooruit !
Oke, kan me voorstellen dat er mensen zijn die zo denken.
Volgens mij hangt dat een beetje af van de reden die je hanteerd om een vectra v6 aan te schaffen. Voor felle racerij hoef je dat echt niet te doen. Ben je echter een ouwe kerel als ik, dan is relaxed rondtoeren heel fijn in zo’n auto. Laat dat nou exact de reden voor mij zijn geweest om voor de v6 automaat te gaan!! Ben er zelfs méér dan tevreden over. Lekker lux rijden voor een relatief lage aanschafprijs, en verbruik valt ook nog eens mee.:thumbup4 juni 2010 om 07:38 #17681726origineel gepost door cabriobully
origineel gepost door Jerremy
origineel gepost door cabriobully
origineel gepost door Gupy
Ja, maar elke keer waterpomp vervangen bij distri wissel is onzin.Dit doe ik ook hoor Frank.
Beter save dan kromme koppen,zo duur zijn de waterpompjes gelukkig niet.Wat heeft dat met je koppen te maken dan ?
W.pomp gaat bij een V6 over de multi riem, niet over de d.riemEn aangaande die automaat, vind de 4 traps automaat icm de v6 een aardige tegenvaller. Afgezien van verbruik kan ik van de prestaties ook niet echt enthausiast worden. Leuk die “S” knop, maar het resulteert in een hoop toeren. en das nou jammer, want boven in toeren doet de v6 geen drol meer. Ja, brandstof verbruiken en geluid produceren.
Doe mij maar een handbak. Komt beter vooruit !
Is toch heel logische,als je niet goed oplet en je waterpomp is stuk,heb je ineens een paar kromme koppen,heb hier nog een combo staan met een krom koppie,omdat de bestuurder niet echt oplette onder het rijden!
Warmgelopen etcetra!Maar ben je dan niet half tam als je ‘t niet doorhebt ?
:jerry4 juni 2010 om 08:07 #17681727Ik ben 21 jr, heb 4 maanden mijn rijbewijs en 4 maanden mijn Corsa B GSI.. 109pk..
heb gewoon verzekering gebeld en ze moesten wel een paar dingen door de vingers zien zei hij.. overal stond een uitroeptekentje bij in ‘t systeem.uiteindelijk bij ‘Generali Schadeverzekeringen’ uitgekomen!
let wel; voor verzekering ben ik gewoon (alleen WA + inzittenden) 60 euro p/m kwijt!!
4 juni 2010 om 12:57 #17681728Ik rij met m’n automaat (ook v6) 1:10, maar nu ik wat minder ver rij naar m’n werk (stukje van 15 km) gaat het wat naar beneden (verbruik gaat dus naar boven :P ) circa 1:9
4 juni 2010 om 14:57 #17681729origineel gepost door Jerremy
origineel gepost door cabriobully
origineel gepost door Jerremy
origineel gepost door cabriobully
origineel gepost door Gupy
Ja, maar elke keer waterpomp vervangen bij distri wissel is onzin.Dit doe ik ook hoor Frank.
Beter save dan kromme koppen,zo duur zijn de waterpompjes gelukkig niet.Wat heeft dat met je koppen te maken dan ?
W.pomp gaat bij een V6 over de multi riem, niet over de d.riemEn aangaande die automaat, vind de 4 traps automaat icm de v6 een aardige tegenvaller. Afgezien van verbruik kan ik van de prestaties ook niet echt enthausiast worden. Leuk die “S” knop, maar het resulteert in een hoop toeren. en das nou jammer, want boven in toeren doet de v6 geen drol meer. Ja, brandstof verbruiken en geluid produceren.
Doe mij maar een handbak. Komt beter vooruit !
Is toch heel logische,als je niet goed oplet en je waterpomp is stuk,heb je ineens een paar kromme koppen,heb hier nog een combo staan met een krom koppie,omdat de bestuurder niet echt oplette onder het rijden!
Warmgelopen etcetra!Maar ben je dan niet half tam als je ‘t niet doorhebt ?
:jerryHaha Tja ken genoeg die het gebeurd is waaronder een hele hoop vrouwen :)
Normaal zou je dik inderdaad merken maarja normaal4 juni 2010 om 15:21 #17681730ik reed met mijn oude vectra b 2,6 station binnen bebouwde kom 1:8 en snelweg 1:14.die vectra staat te koop bij fred janssen in naarden.hele goed oude waarvan recent heel veel vervangen is.
4 juni 2010 om 17:13 #17681731origineel gepost door Gupy
Ja, maar elke keer waterpomp vervangen bij distri wissel is onzin.Dit geld inderdaad voor de V6 motoren..
Waterpomp loopt over de Multisnaar, zit wel achter de distri kap, maar distri zelf hoeft niet los om deze te vervangen.
Lekker laten zitten bij vervangen van de distri, alleen controleren op speling.
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.