Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Vectra A Turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 juni 2012 om 16:42 #17875941
@GlennGSI wrote:
@Laserlite wrote:
@RISL wrote:
@GlennGSI wrote:
@2000 wrote:
Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Dat Tim in een kadett van 300eu rijd ipv zen vectra waar meer dan 10.000 eu in zit ? hmja Tim moet er maar aan wennen.. :wtf
Als die Tim dat echt zo vervelend vindt, dan reageert hij hier toch zelf wel?
Je hebt al twee keer van 2000 de vraag gekregen om te stoppen met het insinueren van bepaalde zaken. Ook zijn geduld zal een keer op zijn.Amen, ik wil me er niet mee bemoeien. Maar waarom reageert Tim niet zelf hierzo? waarom alleen jij?
Want volgens mij blijft het nog steeds Tim zijn auto ipv die van jou.Just my 2 cents :angel
Tim is zen wachtwoord kwijt van zen account.. just that simple, ene insinueren van bepaalde zaken ? Ik vraag of de injectoren gereinigd gaan worden ? Wat verlangen jullie als moderators dan van me ? Mag ik er niet achteraan zitten ofwat ? Als 2000 zijn geduld nu al binnenkort op zal zijn kan ie vast wel een beetje begrijpen hoe het geduld van Tim/mij zal zijn..
Ene Laserlite, zegt het woord vrienden iets ? Dus of het nou Tim’s auto is ofniet dat wil niet zeggen dat ik niet mag reageren ? Ik ben nou eenmaal niet iemand die zen mond houd als het om men vrienden gaat.. Zal me er vast heeuull impopulair mee maken bij sommige maar dat zal me een worst wezen.
Over die injectoren… waarom ik dat vraag ?? gewoon puur omdat ik het jammer zou vinden als het weer niet goed zal zijn of wat dan ook.. straks gebeurt toch per ongeluk weer het zelfde.. dan vraag ik mezelf af… jah sjit waarom heb ik dat niet gevraagd toen, toen ik eraan dacht. geeft misschien wat vertrouwen terug als ze toch gereinigd worden of wat dan ook..
Maakt mij verder niet uit maar als ik graag zou willen weten hoe of wat er precies gedaan werd met de auto ( zoals jij met de injectoren noemt ) zou ik niels gwn bellen en hem het vragen krijg je gelijk antwoordt
Kun je ook hier posten wat er gaat gebeuren met de auto i.p.v. afwachten tot niels tijd heeft om te antwoorden
Maar nogmaals iedereen zijn eigen manier.
27 juni 2012 om 21:31 #17875942Ik ga die jongen niet van zen werk houden. Ik denk dat ie wel wat beters te doen heeft dan met mij aan de telefoon te hangen. Hier kan hij op zen eigen tijd reageren, mocht hij dat willen. De rest waarom ik het via het forum vraag post ik maar niet, anders krijgen de moderators stoom ontwikkeling in de oren. :D
27 juni 2012 om 23:22 #17875943laten we het er maar op houden dat niemand blij is met deze situatie :( .
Ik vind ook wel dat Glenngsi er wat van mag zeggen, aangezien de periode dat het loopt.
En niet iedereen het zelf durft / kan zeggen, en is het mooi dat vrienden achter hem staan.Maar Niels zal ook de beste bedoelingen hebben en dit graag tot een goed eind willen brengen.
Sommige opmerkingen geplaats vond ik ook met een iets te sarcastische randje, dat kan beter
prive dan op het forum. Maar een forum is ook voor discussie en ook problemen bij een project
opel gerelateerd ook al is het bij een forumsponsor, moeten geplaatst kunnen worden, mits het gegrond is
en netjes blijft….Hopelijk Kan Tim snel genieten van zijn mooie auto :thumbup
28 juni 2012 om 10:34 #17875944man man wat een onzin allemaal iedereen heeft commentaar op alles en nog
auto fabrikanten hebben honderden mensen op de baan die duizenden km rijden met een bepaald type wagen om er de gebreken uit te halen voordat ze in produktie gaan en dan zijn er nog problemen
een standaart auto heeft standaard problemen een ombouw brengt altijd risico s met zich mee
2 juli 2012 om 20:21 #17875945vreemd topic, heb m net even doorgelezen.
eigenaar van de Vec, zit gewoon hier op het forum. maar reageert niet.
maar vele anderen praten wel voor hem, en voor RallyAstra.jammer hoor.
volgens mij is het gebeurde, het risico van het vak. maargoed, ik ben ook maar loodgieter :P
bij mij is er ook wel eens wat lek…ben uiteindelijk wel benieuwd hoe het inmiddels met de wagen gesteld is. rijdend.. of misschien toch nog niet?
2 juli 2012 om 20:31 #17875946Ff iets aandachtiger lezen Ghanz dan worden een paar dingen duidelijker :)
4 augustus 2012 om 17:15 #17875947Niels krijgt in de loop vam.volgende week de motor terug van t rivisie bedrijf. de laatste maand was het wachten op een nieuwe zuiger. Meer info volgt wel. En nee ik zit wijnig op de computer en dus ook wijnig op t forum, heb het daar te druk voor.
Gister nog.met glen distributie, waterpomp, v snaren, en spagethi spruitstuk aangepast bij de flens weer helemaal goed die ouwe kadett.
Gelukig dat ik bij die auto nog wel geluk heb9 augustus 2012 om 10:51 #17875948Ik heb inderdaad 1 nieuwe zuiger bij Wiseco moeten laten maken, zat 4/5 weken levertijd op. Ik kan vandaag de motor weer ophalen bij het revisiebedrijf, heb zelf op het moment teveel werk staan om hem zelf in elkaar te bouwen daarom heb ik het uitbesteed. Tis alleen op het moment bouwvak en dan draaien ze overal op halve snelheid. Moeten deze maand ook nog 4 andere auto’s klaar! Als de motor straks weer ingebouwd is ga ik hem zelf inrijden, dan weet ik ook zeker dat de auto hier goed weg gaat.
24 augustus 2012 om 19:09 #17875949nu zou de auto de 2e week van september af moeten zijn.
eerst zien dan geloven denk ik. ik bn er in iedergeval helemaal klaar mee en ben blij dat me neef er nu mee bezig is. want het duurt allemaal echt heel lang.24 augustus 2012 om 20:13 #17875950@T.I.M. wrote:
nu zou de auto de 2e week van september af moeten zijn.
eerst zien dan geloven denk ik. ik bn er in iedergeval helemaal klaar mee en ben blij dat me neef er nu mee bezig is. want het duurt allemaal echt heel lang.je hebt er veel vertrouwen in
hoop dat die snel klaar is en dat je er leker mee kan rijden :thumbup
24 augustus 2012 om 20:25 #17875951@T.I.M. wrote:
nu zou de auto de 2e week van september af moeten zijn.
eerst zien dan geloven denk ik. ik bn er in iedergeval helemaal klaar mee en ben blij dat me neef er nu mee bezig is. want het duurt allemaal echt heel lang.Zo voel ik me bijna omdat er nu al maanden niet aan mijn auto gewerkt is wegens drukte bij de spuiter :( Het scheelt dat ik de rest van het project in eigen beheer heb daardoor kan ik tenminste de aandacht een beetje afleiden door aan het restauratieverslag te werken.
27 augustus 2012 om 20:49 #17875952ja dat is echt kut ik ben zelf ook auto spuiter maar ik kan me klanten niet meer als een maand zonder auto laten zitten hoor. ben eigenlijk wel eens benieuwd naar fotos van de motor.
hoe alles er bij staat.28 augustus 2012 om 19:38 #17875953Als ze hem binnen de maand weer terug hebben zullen ze wat meer in 1 keer te besteden hebben dan in mijn situatie, bij mij is het alles tegelijk inclusief aanschaf van onderdelen plus roest weg werken/lassen nieuw plaatwerk en dat gaat nu eenmaal langzamer.
Je bedoelt foto’s van mijn motor?
28 augustus 2012 om 19:43 #17875954@InjectTheVenom wrote:
Als ze hem binnen de maand weer terug hebben zullen ze wat meer in 1 keer te besteden hebben dan in mijn situatie, bij mij is het alles tegelijk inclusief aanschaf van onderdelen plus roest weg werken/lassen nieuw plaatwerk en dat gaat nu eenmaal langzamer.
Ik neem aan dat je de afspraak hebt dat ze jouw auto in de verloren uurtjes doen om de prijs te drukken? Als je de hoofdprijs betaald, dan zou ik daar aardig wat moeite mee hebben.
28 augustus 2012 om 19:47 #17875955In de verloren/tussen uurtjes inderdaad anders zou het de klauwen uit lopen kwa kosten aan met name de laswerkzaamheden, ik mag al van geluk spreken dat ik mezelf de ballen aangemeten heb om de achterschermen zelf los te halen anders had het helemaal een dure grap geworden.
29 augustus 2012 om 09:31 #17875956@InjectTheVenom wrote:
Als ze hem binnen de maand weer terug hebben zullen ze wat meer in 1 keer te besteden hebben dan in mijn situatie, bij mij is het alles tegelijk inclusief aanschaf van onderdelen plus roest weg werken/lassen nieuw plaatwerk en dat gaat nu eenmaal langzamer.
nee bedoel mijn motor. ben me auto al weer meer als 3 maanden kwijt.
en elke keer word er wat beloofd en word de afspraak niet naar gekomen. we hebben nu een nieuwe afspraak met niels.
dus ik mag hopen dat deze nu na word gekomen.29 augustus 2012 om 16:54 #17875957jammer idd dat het allemaal zo lang moet duren en dat afspraken niet na worden gekomen. :( Hopelijk is het straks allemaal opgelost en kun je eindelijk eens gaan genieten.
Ben benieuwd wat hier door iedereen op gezegd wordt, Glenngsi werd door menigeen afgebrand hier omdat hij Niels ´aanviel´ terwijl het niet zijn auto is:???: . iedereen riep elke keer dat het wel goed komt en wat een topgozer Niels wel niet is. Echte topgozers komen gewoon hun afspraken na lijkt mij. :hmmz
31 augustus 2012 om 11:14 #17875958Zo ik ga nu mijn laatste reactie plaatsen, daarna ga stop ik met het opel forum. Ik ben alle wijsneuzen hier zat. Waarom het nu zo lang duurt? Allereerst heb ik een zuiger besteld waar ik 6 weken op het moeten wachten. Ik heb een aantal maanden problemen met mijn rug en ik heb laatst in het ziekenhuis gelegen.
En wat ik nu het vervelende van dit verhaal vind is dat Tim dacht dat ik dom was en wel even bijna 500 euro meer zou betalen voor een schade.
Verhaal is dat er laatst schade aan het voorscherm was, dit zou ik uiteraard op mijn eigen kosten vergoeden. Mijn eigen spuiter heeft de schade op 380 euro getaxeerd. Tim wou onder geen beding hebben dat er een andere spuiter aan zijn auto zat. En aangezien hij zelf spuiter is zou hij de schade wel bij hun op de zaak laten taxeren. Uiteindelijk was het schadebedrag bijna op slordige 880 euro getaxeerd. Want er moest een compleet nieuw voorscherm op, sideskirt moest vervangen worden, uitgespoten op de deur, bumper en motorkap. Ik heb zelfs nog een sms gehad toen de auto bijna klaar was dat hij de motorkap nog heeft moeten vervangen. Uiteindelijk stond de auto hier weer. Bleek er niets vervangen te zijn, zijscherm was beetje bij gedrukt en het hoekje gespoten. Geen sideskirt gerepareerd of wat dan ook. Mijn spuiter had deze reparatie wel in het taxatie bedrag zitten.
Ik heb vaak genoeg dingen onder garantie vervangen die geen garantie waren, ik heb er inmiddels zoveel uren er al in gestoken dat het hele project me inmiddels al geld heeft gekost. En ja het duurt lang, maar ik doe het er tussendoor want er is ook nog ander werk. Ik ben niet de enige tuner die problemen heeft gehad met ombouwen. Het is niet voor niets dat er zo weinig bedrijven nog over zijn die nog ombouwen. Meer zeg ik er niet over, als er mensen zijn die nog problemen hebben met mij dan kunnen ze mij beter bellen.
31 augustus 2012 om 12:34 #17875959nou, er is dus reactie van niels gekomen.
iets waar velen op hebben zitten wachten, zie hier!!!!!!!
LEES DE LAATSTE REGEL AANDACHTIG!!!!!!!!!!!!!
dan kunnen er nu weer normale reacties geplaatst worden.groeten.
31 augustus 2012 om 15:39 #17875960Sommige mensen oordelen nou een maal te snel, als ze niet eens het hele verhaal weten.. zo zie je maar.
31 augustus 2012 om 15:53 #17875961hej niels ben je niet verzekerd ? ach weet je laat ook maar. had er nog een hele tekst staan maar heeft toch geen zin. Als jij het zo ziet prima joh. :thumbup
31 augustus 2012 om 20:09 #17875843Ach, zoals ik het lees heeft Tim Niels een koekje van eigen deeg gegeven…. :hmmz
31 augustus 2012 om 22:02 #17875962gooi dit topic lekker dicht , gezeur word alleen maar erger. Idd veel wijsneuzen :wors
31 augustus 2012 om 22:48 #17875963Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal vaak worden er hier maar .1 kant verteld
1 september 2012 om 09:08 #17875964waarom topic dicht gooien ik vroeg juist om fotos van mijn motor.
gaat hier wel om 10.000euro . nee idd alles staat er niet op dat is maar goed ook.
maar we zullen zien in september. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.