Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Vectra A Turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 juni 2012 om 08:33 #17875916
Heb je misschien een foto van zo een gesmolten gesmeede zuiger?? Vraag me af hoe dat eruit ziet.
@rallyastra wrote:
Om even terug te komen op de Vectra. Voor dat er straks allemaal weer mensen beginnen dat ik geen motor kan bouwen. Na de revisie heeft de motor 2200 kilometer gelopen voor die weer stuk ging. Ik heb de kop er inmiddels afgehaald en nu is zuiger 2 weg gesmolten, veel te warm geworden dus. Ik heb de injector van cilinder 2 laten testen en deze bleek grotendeels verstopt te zitten. Weer iets waar ik dus helaas niet aan kan doen maar wat mensen mij wel aanrekenen. Ik zal eens in de brandstoftank gaan kijken om te zien of er rommel in zit. Weten jullie de stand van zaken.
15 juni 2012 om 22:14 #17875917zodan.. weer wat nieuws. Viel eigenlijk niet onder de garantie.. maar het werd toch dan wel gemaakt onder garantie.. Niels wou er OPC injectoren inzetten.. Is dat wel aan te raden op een standaard motor ? Ik weet zo de opbrengst niet van beiden ? Hoop dat die wel gereinigd worden voordat ze erin komen.
18 juni 2012 om 17:55 #17875918Injectoren van een Z20LET motor gaan prima in een C20LET motor. Er zit inderdaad een filter tussen, alleen als deze vol met rommel zit neemt hij niets meer op. Een een filter filtert nooit 100% alles er uit, brandstoftank vaak tot het laatst leeg rijden is vaak een oorzaak van snel verstopte filters en/of injectoren. Evenals tanken bij oude tankstations, al hebben we daar in Nederland gelukkig niet zoveel last meer van. Heb iig een nieuwe zuger besteld, moest alleen speciaal gemaakt worden in de 87mm boring omdat de leverancier deze niet meer op voorraad had. Tis dus ff wachten wanneer ze bij wiseco aan de slag gaan!
18 juni 2012 om 21:04 #17875919@rallyastra wrote:
Injectoren van een Z20LET motor gaan prima in een C20LET motor. Er zit inderdaad een filter tussen, alleen als deze vol met rommel zit neemt hij niets meer op. Een een filter filtert nooit 100% alles er uit, brandstoftank vaak tot het laatst leeg rijden is vaak een oorzaak van snel verstopte filters en/of injectoren. Evenals tanken bij oude tankstations, al hebben we daar in Nederland gelukkig niet zoveel last meer van. Heb iig een nieuwe zuger besteld, moest alleen speciaal gemaakt worden in de 87mm boring omdat de leverancier deze niet meer op voorraad had. Tis dus ff wachten wanneer ze bij wiseco aan de slag gaan!
En laat je die injectoren wel reinigen en testen voordat ze erin gaan ? zou lullig zijn dat die auto van die z20let vaak de tank leeg heeft gereden en altijd bij oude tankstation tankte..
18 juni 2012 om 21:11 #17875920GlennGSI,
Ik denk dat we gewoon netjes moeten afwachten tot de auto klaar is.
Het lijkt er op dat je een beetje vist naar een reactie van niels zijn kant.Laten we gewoon weer genieten van deze topic en het gewoon tussen niels en de eigenaar houden.
Hopen dat je straks lekker kan genieten van de auto:)
18 juni 2012 om 21:22 #17875921@sylvester1 wrote:
GlennGSI,
Ik denk dat we gewoon netjes moeten afwachten tot de auto klaar is.
Het lijkt er op dat je een beetje vist naar een reactie van niels zijn kant.Laten we gewoon weer genieten van deze topic en het gewoon tussen niels en de eigenaar houden.
Hopen dat je straks lekker kan genieten van de auto:)
Dat doe ik ook, en wachten is er al zat gedaan :) Ik vraag me ook af of hij het risico zou nemen om er eventueel misschien vervuilde injectoren erin te zetten.. of dat hij de gok opzich neemt.. mag toch wel gevraagd worden ?
18 juni 2012 om 21:28 #17875922Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
18 juni 2012 om 21:37 #17875923@2000 wrote:
Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Dat Tim in een kadett van 300eu rijd ipv zen vectra waar meer dan 10.000 eu in zit ? hmja Tim moet er maar aan wennen.. :wtf
18 juni 2012 om 21:55 #17875924@2000 wrote:
Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Weet je wat ik vervelend vind?
Dat er mensen vele duizenden euro’s in hun auto gepompt hebben en als er dan problemen mee zijn en dat maar door blijft slepen dat er dan niemand iets van mag zeggen. Dan beginnen er ineens allerlei anderen zich er ook mee te bemoeien en te roepen dat alles vast netjes opgelost wordt en dat er niet zo negatief moet worden gedaan en nog meer van dat soort reacties. :hmmz
Terwijl als men gewoon alleen al de verhalen leest dan is het al duidelijk dat die dingen al erg lang lopen en nog steeds niet goed zijn. Hoe praat men dat goed?
Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt en natuurlijk kan er iets fout gaan. Hoe daar vervolgens mee omgegaan wordt is erg belangrijk voor de naam van een bedrijf. Dat alles uiteindelijk goed komt is natuurlijk mooi, maar als je daar maanden op moet gaan wachten is het toch nog steeds erg zuur en de klant ontevreden. Problemen moeten z.s.m. opgelost worden in mijn ogen. Op die manier houd je ook de klanten tevreden en voorkom je dit soort verhalen en roddels…
18 juni 2012 om 22:13 #17875925Kan zijn, maar het punt is gemaakt. Om dan nog 10 vervelende reacties er achteraan de maken zet geen extra kracht achter het argument o.i.d.
Komt wel goed schatje king:
19 juni 2012 om 08:53 #17875926@GlennGSI wrote:
@2000 wrote:
Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Dat Tim in een kadett van 300eu rijd ipv zen vectra waar meer dan 10.000 eu in zit ? hmja Tim moet er maar aan wennen.. :wtf
Als die Tim dat echt zo vervelend vindt, dan reageert hij hier toch zelf wel?
Je hebt al twee keer van 2000 de vraag gekregen om te stoppen met het insinueren van bepaalde zaken. Ook zijn geduld zal een keer op zijn.19 juni 2012 om 10:01 #17875927@RISL wrote:
@GlennGSI wrote:
@2000 wrote:
Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Dat Tim in een kadett van 300eu rijd ipv zen vectra waar meer dan 10.000 eu in zit ? hmja Tim moet er maar aan wennen.. :wtf
Als die Tim dat echt zo vervelend vindt, dan reageert hij hier toch zelf wel?
Je hebt al twee keer van 2000 de vraag gekregen om te stoppen met het insinueren van bepaalde zaken. Ook zijn geduld zal een keer op zijn.Amen, ik wil me er niet mee bemoeien. Maar waarom reageert Tim niet zelf hierzo? waarom alleen jij?
Want volgens mij blijft het nog steeds Tim zijn auto ipv die van jou.Just my 2 cents :angel
19 juni 2012 om 11:25 #17875928Het punt is natuurlijk ook dat Tim de klant is en direct met Niels te maken heeft. Tim wil zijn auto graag goed en klaar terug hebben straks neem ik aan. Voor hem is het dan wat lastiger om hier over te gaan bakkeleien via het forum, dan zou Niels al een stuk minder geneigd kunnen zijn om de auto af te maken… :hmmz
GlennGSI is waarschijnlijk een goede vriend van Tim en hij zal het niet eens zijn met de manier hoe Tim hier behandeld wordt en dat laat hij dan ook horen/zien. Hij zit er dan misschien wel wat fel bovenop maar dat lijkt mij niet zo verwonderlijk als ik het topic zo doorlees…
:wtf19 juni 2012 om 12:53 #17875929Precies: Tim is de klant, hij is degene die betaalt en dus is hij de enige die DHZ Twente er op zou mogen aanspreken dat er problemen zijn met zijn wagen!
19 juni 2012 om 13:00 #17875930@giuliettaevo wrote:
Het punt is natuurlijk ook dat Tim de klant is en direct met Niels te maken heeft. Tim wil zijn auto graag goed en klaar terug hebben straks neem ik aan. Voor hem is het dan wat lastiger om hier over te gaan bakkeleien via het forum, dan zou Niels al een stuk minder geneigd kunnen zijn om de auto af te maken… :hmmz
GlennGSI is waarschijnlijk een goede vriend van Tim en hij zal het niet eens zijn met de manier hoe Tim hier behandeld wordt en dat laat hij dan ook horen/zien. Hij zit er dan misschien wel wat fel bovenop maar dat lijkt mij niet zo verwonderlijk als ik het topic zo doorlees…
:wtfIk begrijp het ook wel, maar denk je dat Niels er zin in heeft als er steeds naar hem wordt “gevist”?
I mean laat hem zijn werk doen, tuurlijk is het kl*te dat het allemaal zolang moet duren en dat het nog steeds niet goed is.
I rest my case, ik zie de updates wel komen van deze prachtige auto. :D
19 juni 2012 om 15:55 #17875931@Laserlite wrote:
@RISL wrote:
@GlennGSI wrote:
@2000 wrote:
Het begint een beetje vervelend te worden. :swear
Dat Tim in een kadett van 300eu rijd ipv zen vectra waar meer dan 10.000 eu in zit ? hmja Tim moet er maar aan wennen.. :wtf
Als die Tim dat echt zo vervelend vindt, dan reageert hij hier toch zelf wel?
Je hebt al twee keer van 2000 de vraag gekregen om te stoppen met het insinueren van bepaalde zaken. Ook zijn geduld zal een keer op zijn.Amen, ik wil me er niet mee bemoeien. Maar waarom reageert Tim niet zelf hierzo? waarom alleen jij?
Want volgens mij blijft het nog steeds Tim zijn auto ipv die van jou.Just my 2 cents :angel
Tim is zen wachtwoord kwijt van zen account.. just that simple, ene insinueren van bepaalde zaken ? Ik vraag of de injectoren gereinigd gaan worden ? Wat verlangen jullie als moderators dan van me ? Mag ik er niet achteraan zitten ofwat ? Als 2000 zijn geduld nu al binnenkort op zal zijn kan ie vast wel een beetje begrijpen hoe het geduld van Tim/mij zal zijn..
Ene Laserlite, zegt het woord vrienden iets ? Dus of het nou Tim’s auto is ofniet dat wil niet zeggen dat ik niet mag reageren ? Ik ben nou eenmaal niet iemand die zen mond houd als het om men vrienden gaat.. Zal me er vast heeuull impopulair mee maken bij sommige maar dat zal me een worst wezen.
Over die injectoren… waarom ik dat vraag ?? gewoon puur omdat ik het jammer zou vinden als het weer niet goed zal zijn of wat dan ook.. straks gebeurt toch per ongeluk weer het zelfde.. dan vraag ik mezelf af… jah sjit waarom heb ik dat niet gevraagd toen, toen ik eraan dacht. geeft misschien wat vertrouwen terug als ze toch gereinigd worden of wat dan ook..
19 juni 2012 om 15:58 #17875932@RISL wrote:
Precies: Tim is de klant, hij is degene die betaalt en dus is hij de enige die DHZ Twente er op zou mogen aanspreken dat er problemen zijn met zijn wagen!
Spreek ik Niels erop aan dan ? ik stel een vraag.. jij had net zo goed op die vraag kunnen komen..
19 juni 2012 om 16:50 #17875933respect glenn daar zijn echte vrienden voor
die komen voor elkaar op
ook ik ken tim erg goed en dat is een persoon die wat stiller is en niet echt voor zichzelf opkomt
ikzelf had er niet zolang opgewacht
en dan maar minder populair glenn
vind dat je er goed aan doet19 juni 2012 om 18:42 #17875934Dit is de laatste keer/kans. Het is bekent hoe IEDEREEN er over denkt, laten we het hier bij houden. Enig commentaar voor wat betreft de stand van zaken…..PM niels maar.
De volgende keer geen officiele waarschuwingen of iets dergelijks, maar ik begin dan met een ban van een week. (punt)
19 juni 2012 om 19:03 #17875935juist, dat is praat
19 juni 2012 om 19:33 #17875936@2000 wrote:
Dit is de laatste keer/kans. Het is bekent hoe IEDEREEN er over denkt, laten we het hier bij houden. Enig commentaar voor wat betreft de stand van zaken…..PM niels maar.
De volgende keer geen officiele waarschuwingen of iets dergelijks, maar ik begin dan met een ban van een week. (punt)
als jij een mod bent regel jij toch even een nieuw wachtwoordje voor Tim zodat hij zelf kan reageren.
Hoop voor Tim dat zijn auto asap gemaakt wordt, alleen als je leest dat er 1 zuiger opmaat gemaakt moet worden.
Weet je dat je die niet morgen in de post gaat aantreffen.Denk dat Niels wel weet wat hij moet doen om alles goed te fixen.
Voor de rest is het moeilijk een goed oordeel te vellen over een eventuele schuld vraag.
Omdat wij niet weten wat de afspraken zijn tussen klant een leverancier.Theun
19 juni 2012 om 19:42 #17875937als jij een mod bent regel jij toch even een nieuw wachtwoordje voor Tim zodat hij zelf kan reageren.
Bij mijn weten is die vraag nooit gesteld, en ik kan er als mod zowiezo niets mee, senatorman is de man ;)
19 juni 2012 om 20:02 #17875938@2000 wrote:
“theunm wrote:als jij een mod bent regel jij toch even een nieuw wachtwoordje voor Tim zodat hij zelf kan reageren.Bij mijn weten is die vraag nooit gesteld, en ik kan er als mod zowiezo niets mee, senatorman is de man ;)[/quote]
hey….
je quote is kapot
19 juni 2012 om 20:06 #17875939:agent
19 juni 2012 om 21:24 #17875940Prima joh
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.