Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Vectra A Turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 juni 2012 om 16:59 #17875891
@Corsa_GSi wrote:
Netjes geantwoord Niels :thumbup
ik ben het ook met hem eens kijk eens wat die goed gedaan heeft hierr hoor je ook geen over
maakt die een foudje hoor je iedereen en als die het oplost waar zit het probleem daner zijn ook nog mensen die geen garantie geven
en ook garage,s waar de mensen terug komen en dan word gezegt jou ken ik niet en jou auto ook niet nooit gezien hier
dus ik vint het ook wel netjes dat hij het oplost
5 juni 2012 om 17:30 #17875892Ik weet niet hoe de betaling verlopen is maar als het net als bij mij goed én goedkoop moet gebeuren waarbij er telkens haastklussen tussendoor komen dan kan ik me het tempo wel voorstellen.
5 juni 2012 om 22:27 #17875893@16v kadett c wrote:
@Corsa_GSi wrote:
ik ben het ook met hem eens kijk eens wat die goed gedaan heeft hierr hoor je ook geen over
maakt die een foudje hoor je iedereen en als die het oplost waar zit het probleem daner zijn ook nog mensen die geen garantie geven
en ook garage,s waar de mensen terug komen en dan word gezegt jou ken ik niet en jou auto ook niet nooit gezien hier
Als er wat mis gaat mag dat ook gezegd worden toch ? hoeft niet gelijk in de doofpot ? Het scheelt ook dat het niet gelijk bij het eerste kleine foutje wat word gezegd maar dat het al anderhalf jaar loopt oid ? Dat het oplost word vind ik niet netjes eerder begrijpelijk. Of zie ik dat verkeerd ? Het tempo. Er zullen vast goede redenen voor zijn. Maar toch zou ik het als autospuiter bij de meeste klanten die goed geld betalen niet in men hoofd moeten halen om een auto een half jaar te hebben staan. Ik snap dat Niels nieuw werk binnen haalt maar het stapelt zich opgeven moment wel op als je veel haast en tussendoor klussen hebt en dan ook nog garantie/probleem gevallen hebt, Tims auto is gewoonweg een probleemgeval ook uiteraard naar voor niels dat er elke keer weer wat is, sommige auto’s gaan in 1 keer goed de andere hebben nog wat nazorg nodig, herken ik ook in mijn en Tims vak, autosspuiten. Desalniettemin is het ook heel erg vervelend voor Tim die genoeg geld heeft zitten in de vec ondertussen.
6 juni 2012 om 05:41 #17875894@GlennGSI wrote:
@16v kadett c wrote:
@Corsa_GSi wrote:
Als er wat mis gaat mag dat ook gezegd worden toch ? hoeft niet gelijk in de doofpot ? Het scheelt ook dat het niet gelijk bij het eerste kleine foutje wat word gezegd maar dat het al anderhalf jaar loopt oid ? Dat het oplost word vind ik niet netjes eerder begrijpelijk. Of zie ik dat verkeerd ? Het tempo. Er zullen vast goede redenen voor zijn. Maar toch zou ik het als autospuiter bij de meeste klanten die goed geld betalen niet in men hoofd moeten halen om een auto een half jaar te hebben staan. Ik snap dat Niels nieuw werk binnen haalt maar het stapelt zich opgeven moment wel op als je veel haast en tussendoor klussen hebt en dan ook nog garantie/probleem gevallen hebt, Tims auto is gewoonweg een probleemgeval ook uiteraard naar voor niels dat er elke keer weer wat is, sommige auto’s gaan in 1 keer goed de andere hebben nog wat nazorg nodig, herken ik ook in mijn en Tims vak, autosspuiten. Desalniettemin is het ook heel erg vervelend voor Tim die genoeg geld heeft zitten in de vec ondertussen.
precies hij heeft er nooit echt van kunnen genieten
moet nou toch echt een klaar zijn en de problemen verholpen worden
blij dat het niet mijn auto is
ik had dat geduld denk ik niet gehad
hopen dat het snel opgelost wordt
en ben het met glenn eens dat niet alleen de goede dingen gepost moeten worden6 juni 2012 om 13:05 #17875895Nah, ik vind één ontevreden klant op zoveel klanten geen slecht resultaat geven. Ook ik ben vaste klant bij Niels en ik kan niets anders dan positief zijn over Niels…
Ik denk eerder dat die vectra een soort kryptonite is voor Niels…6 juni 2012 om 17:45 #17875896Vergeet ook een zekere Calibra turbo niet… Die heeft ook nog niet veel geluk gehad. :(
6 juni 2012 om 22:39 #17875897@giuliettaevo wrote:
Vergeet ook een zekere Calibra turbo niet… Die heeft ook nog niet veel geluk gehad. :(
ach, afgelopen jaren zijn er nog wel meer negatieve topics geweest, maar de meeste van deze topics worden al een geruime tijd zowel hier als op andere forums gesloten en/of verwijderd :thumb
7 juni 2012 om 05:32 #17875898en geloof ook dat de c kadett met turbo niet geheel vlekkeloos is geweest
7 juni 2012 om 07:40 #17875899En die zal ook niet vlekkeloos blijven met alleen maar stationair draaien en op en af rijden van de ambulance…. Die zal de inrijdkilometers niet zo snel halen…
7 juni 2012 om 07:49 #17875900AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Black Magic wrote:
en geloof ook dat de c kadett met turbo niet geheel vlekkeloos is geweest
Dat was bij het vorige bedrijf Verbocht Motorsport..
7 juni 2012 om 09:26 #17875901@JvV wrote:
@Black Magic wrote:
zie deze toch ieder jaar in sevenum, en heb die wagen nog nooit zonder ambulance aan zien komen.
en goed lopen was er ook niet bij.
wil niet zeggen dat het aan niels ligt, kan de eigenaar zijn geldbuidel ook niet inzien.
maar ik ken nog wel een wagen, maar daar moet de eigenaar zelf maar op reageren.groeten.
7 juni 2012 om 16:37 #17875902Dit word allemaal wel heel droevig hier je kunt beter de topic veranderen in klachten topic gaat niks meer over de Vectra. Als je klachten hebt ga dan rechtstreeks naar Niels en anders hou je mond er gewoon over.
zoals ik niels ken word alles opgelost !! en zo niet dan is daar een hele goeie grondige reden voor !Mensen laten we dit Topic over de Vectra A Turbo houden en niet van alles en nog wat.
7 juni 2012 om 16:48 #17875903idd, nou is het wel weer genoeg geweest
7 juni 2012 om 17:52 #17875904@bd. wrote:
@giuliettaevo wrote:
Vergeet ook een zekere Calibra turbo niet… Die heeft ook nog niet veel geluk gehad. :(
ach, afgelopen jaren zijn er nog wel meer negatieve topics geweest, maar de meeste van deze topics worden al een geruime tijd zowel hier als op andere forums gesloten en/of verwijderd :thumb
Dat was mij ook al opgevallen ja. :wtf Lullig ook als het om een forum-sponsor gaat. :hmmz
Maar ik ben benieuwd of al die fans van Niels gelijk gaan krijgen en alles netjes opgelost wordt… Tot nu toe heb ik er weinig vertrouwen in. :thumbdown
7 juni 2012 om 20:13 #17875905Zo, genoeg hier over. Ik zat al een tijd in dubio, de verhalen lijken duidelijk……
Nu graag gewoon weer ON TOPIC!7 juni 2012 om 21:08 #17875906Tim en blijheid !
8 juni 2012 om 05:15 #17875907is ie weer terug of is het een oude foto
8 juni 2012 om 09:19 #178759088 juni 2012 om 09:57 #17875909@kadett4x4 wrote:
@JvV wrote:
@Black Magic wrote:
zie deze toch ieder jaar in sevenum, en heb die wagen nog nooit zonder ambulance aan zien komen.
en goed lopen was er ook niet bij.
wil niet zeggen dat het aan niels ligt, kan de eigenaar zijn geldbuidel ook niet inzien.
maar ik ken nog wel een wagen, maar daar moet de eigenaar zelf maar op reageren.groeten.
Ik ga normaal niet op het forum zetten over het hoe en wat van klanten. Maar ik krijg van die kerel met die Kadett C nog 3000 euro. Hij is op de bank geweest voor een inloop programma, vervolgens is hij nooit weer gekomen. Bedrijven zoals biesheuvel krijgen ook nog centen van hem omdat hij zn rekeningen niet betaald. Prima als mensen commentaar op mij leveren, maar wees dan wel redelijk en ga niet praten in de zin van “ik heb eens gehoord” natuurlijk doe ik ook niet alles goed, maar ik ken ook mensen die een nieuwe auto bij de dealer kopen waar vanaf dag 1 problemen mee zijn. Helaas lijkt er op sommige auto’s een vloek te rusten… Er zijn genoeg bedrijven geweest die ombouwen hebben gedaan, de meeste zijn er allemaal mee gestopt omdat het teveel gezeur kan opleveren helaas. Ik ga verder geen namen noemen maar ik kan zo 2 handen vol met probleemgevallen van andere motortuners en motor ombouwers opnoemen.
En ja die Calibra heeft ook problemen, maar je moet niet vergeten dat er bijna 2x zoveel vermogen meer uit komt dan normaal dus dan kan het soms voorkomen dat er problemen zich voordoen, problemen zijn overigens ook onder garantie opgelost. Ik rij zelfs naar klanten toe die verder weg wonen zodat ze niet helemaal naar twente hoeven af te reizen. Ik laat me ook niet beinvloeden door wat mensen zeggen, ik werk te hard voor mijn bedrijf.
8 juni 2012 om 10:14 #17875910En hier laten we het offtopic gedoe bij, zoals 2000 net al zei!
De topicstarter heeft hier het laatste woord gehad over de problemen en daar laten we het verder bij.8 juni 2012 om 13:30 #17875911Om even terug te komen op de Vectra. Voor dat er straks allemaal weer mensen beginnen dat ik geen motor kan bouwen. Na de revisie heeft de motor 2200 kilometer gelopen voor die weer stuk ging. Ik heb de kop er inmiddels afgehaald en nu is zuiger 2 weg gesmolten, veel te warm geworden dus. Ik heb de injector van cilinder 2 laten testen en deze bleek grotendeels verstopt te zitten. Weer iets waar ik dus helaas niet aan kan doen maar wat mensen mij wel aanrekenen. Ik zal eens in de brandstoftank gaan kijken om te zien of er rommel in zit. Weten jullie de stand van zaken.
8 juni 2012 om 13:35 #17875912:thumb
8 juni 2012 om 17:11 #17875913@rallyastra wrote:
Om even terug te komen op de Vectra. Voor dat er straks allemaal weer mensen beginnen dat ik geen motor kan bouwen. Na de revisie heeft de motor 2200 kilometer gelopen voor die weer stuk ging. Ik heb de kop er inmiddels afgehaald en nu is zuiger 2 weg gesmolten, veel te warm geworden dus. Ik heb de injector van cilinder 2 laten testen en deze bleek grotendeels verstopt te zitten. Weer iets waar ik dus helaas niet aan kan doen maar wat mensen mij wel aanrekenen. Ik zal eens in de brandstoftank gaan kijken om te zien of er rommel in zit. Weten jullie de stand van zaken.
Zit toch een filter tussen tank ofja pomp en injectorrail ? kan het toch eigenlijk niet in de injector komen ? of denk ik te logisch..
Valt het trouwens onder garantie ? aangezien de injector geen nieuw onderdeel was… lijkt me wel toch ?
8 juni 2012 om 17:13 #178759148 juni 2012 om 20:12 #17875915:jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.