Vectra 1.8 1998 slaat af bij warme motor

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra 1.8 1998 slaat af bij warme motor

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Gerrit Derks

Hallo, ik heb een Vectra uit 1998 gekocht, 1.8. Na een stuk autobaan gereden te hebben en motor goed warm is slaat hij af voor ieder stoplicht. Starten is daarna geen probleem, houd ook niet in en pingelt ook niet. Voor de koop is krukas-sensor vervangen. Kan iemand mij aangeven wat er nog meer aan de hand kan zijn en wat oorzaak van probleem is.
      Misschien kan iemand mij helpen bij het oplossen van dit probleem, 2 linker handen en ben va garage afhankelijk. Wil gewoon weten wat de oplossing is, weet ook nog iemand de kosten dan zou het helemaal te gek zijn.
      Dank alvast voor jullie reacties
      Gr. Gerrit

sw_reijnders
      Deelnemer

voer dit maar eens uit, dan zal het probleem ver opgelost zijn

viewtopic.php?f=129&t=157254

RISL
        Moderator

Ja, dat zal zeer waarschijnlijk helpen!
          En anders ook nog even EGR-klep reinigen, dan komt het zeker weten goed.

Beiden zijn klusjes waarvoor je weinig technische kennis nodig hebt, alleen een gezond verstand.
          Ik maak vanavond zo’n zelfde how-to voor de x18xe1, deze heeft geen stappenmotor.

Wittmann

@RISL wrote:

Ik maak vanavond zo’n zelfde how-to voor de x18xe1, deze heeft geen stappenmotor.

:thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.