Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vec C1 Z1.9DTH 2004 by jraaf / Kleine handige mod
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 maart 2014 om 19:22 #17784486
@jraaf wrote:
@Punch wrote:
Ben vandaag ook bij KCP geweest met Leo. :thumb
Toffe gasten trouwens daar.En Jurgen wanneer gaat die Dblas eruit dan is hij 100 procent. :jerry
.Ja, zijn niet verkeerd ‘ ingericht’ :jerry Ze hebben een goede ‘ mindset’.
Mijn dbilas luchtfilter komt eerdaags op MP :angel . Ben nog efkes mijn huis aan de binnekant aan’t saucen en dan heb ik zelf ook weer tijd om te kunnen knutselen.Groet jraaf.
Dblas eruit
Maar wat er weer in dan ??
28 maart 2014 om 19:27 #17784487@Wess1988 wrote:
Strak! Zal lekker op de weg liggen.
Remleidingen zelf gedaan?Neuh :puke Ik knutsel alleen aan de interieurdelen, verlichting, carroserie en elektrische goodies.
Onderstel, remmen en motor laat ik aan de specialisten over :agent Ik kijk wel graag mee om zo wat ‘ op te steken’ over hoe het WEL en hoe het NIET moet hahaha.@ Gerhard, Lucas en andere vec liefhebbers. Ga zeker een ‘ strakke’ zomer in :angel Ben er erg content mij.
Nogmaals een dank aan KCP om met mijn VEC bij AST langs te gaan en mij de mogelijkheid te geven om in een zo goed als ‘ maatpak’ de weg op te kunnen met deze ‘ wolf in schaaps kleren’. Want voor elke zich zelf respecterende leaserijder wordt ik toch wel een moeilijk te kloppen zo niet verdwijnend stipje aan de horizon op B weggetjes en elk willekeurig snelweg talud :jerry
Groet jraaf
28 maart 2014 om 19:31 #17784488@gwriemersma wrote:
Dblas eruit
Maar wat er weer in dan ??
Terug naar standaard met papier :angel en dan gewoon elk kwartaal een nieuwe er in :thumb
Die beloofde 7 extra PK zullen er eerder 2 zijn :vertag Dat merk je niet op 200+ PK. Ik merk bijvoorbeeld wel een groot verschil door mijn nieuwe FORGE IC. Nu blijf ik in 3 en 4 op druk en blijft de power veel langer constant :worsGroet jraaf
28 maart 2014 om 19:32 #17784489Weer een mooie strakke upgrade van je vec.. veel rijplezier :thumb
28 maart 2014 om 19:35 #17784490Logische verklaring
Gaat natuurlijk ook ten koste van sound neem ik aan:wtf Maar alle maatregelen die jij getroffen hebt om geluiden buiten te houden zul je ook dat niet meer merken denk ik :jerry :jerry
28 maart 2014 om 19:46 #17784491Mag ik vragen waarom je nu voor 225/45R18 gekozen hebt ?
vind persoonlijk de velgen nu kleiner lijken29 maart 2014 om 06:21 #17784493@vanieba wrote:
Mag ik vragen waarom je nu voor 225/45R18 gekozen hebt ?
vind persoonlijk de velgen nu kleiner lijkenHet is de originele maat en vult de wielkast net wat beter.
Ik wilde voor en achter niet lager gaan dan 30mm :afro
Ik wil graag mijn ‘neus’ vrij van schade houden. :pukeIn de winter blijf ik met 225X40X18 rijden. Dan heb ik meer ruimte voor sneeuw en ijsaanzetting als ik in scandinavie rond tour.
Groet jraaf
29 maart 2014 om 06:31 #17784492He Jurgen zal wel als een scheermes sturen nu. :thumb
Ben dinsdag aan de beurt maar laat alleen alles van whiteline er onder zetten,zit met IDS-Plus wat mij goed bevalt en nog goed werkt .
Als die de geest geven dan kijk ik wel wat er dan onder komt. :jerry29 maart 2014 om 11:12 #17784494Mooi spul weer. Ik ben gestopt met investeren.
Over en paar maanden gaat hij toch de deur uit, importeren in oostenrijk heeft weinig zin met het aantal kilometers die hij nu gelopen heeft.
En daarbij heb een hoop andere projecten waar geld in moet.
29 maart 2014 om 14:24 #17784495AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dit is zeker de ” op de i :wub :kewlpics :thumb
29 maart 2014 om 19:26 #17784496225/45 staat inderdaad wat voller , maar rijdt ook heel wat lekkerder !!
30 maart 2014 om 06:37 #17784497@speaker wrote:
225/45 staat inderdaad wat voller , maar rijdt ook heel wat lekkerder !!
Ik heb nu enkelen dagen 225/40R18 Dunlop Sportmax RT en dat rijdt lekkerder dan m’n bijna nieuwe Michelin Primacy 3 205/50R17
30 maart 2014 om 10:55 #17784498@vanieba wrote:
@speaker wrote:
225/45 staat inderdaad wat voller , maar rijdt ook heel wat lekkerder !!
Ik heb nu enkelen dagen 225/40R18 Dunlop Sportmax RT en dat rijdt lekkerder dan m’n bijna nieuwe Michelin Primacy 3 205/50R17
205/50/17 is weer een andere maat. maar 225/40/18 rijdt niet zo comfortabel als 225/45/18
30 maart 2014 om 11:15 #17784499@speaker wrote:
@vanieba wrote:
Ik heb nu enkelen dagen 225/40R18 Dunlop Sportmax RT en dat rijdt lekkerder dan m’n bijna nieuwe Michelin Primacy 3 205/50R17
205/50/17 is weer een andere maat. maar 225/40/18 rijdt niet zo comfortabel als 225/45/18
uiteraard, dat is logisch, de wanghoogte is hoger, maar het ging mij even om het verschil bij mijn auto,
een plattere 18” rijdt comfortabeler dan een hogere 17″ band3 april 2014 om 11:22 #17784500Afgelopen week de gehele bedrading aan elkaar geknoopt en in de krimpkousjes gezet. Was nog al een gepiel om die kilometer extra draad in de koplamp te verwerken maar het lijkt gelukt. Binnekort als het lekkere weer aanhoudt de voorbumper er af en dan de koplampen wisselen. Ik hoop dat ik geen aansluitfoutjes heb gemaakt en dat ze zonder kortsluiting of geflikker gaan werken. Zo ja dan ben ik zeer benieuwd naar het lichtbeeld wat ze geven. Ik zal uiteraard een pica voor en na maken :angel
Hier nog een pica van de afwerking en de ‘warzone’. :afro
Wordt vervolgd.
Groet jraaf
4 april 2014 om 09:28 #17784501Vanochtend een onderhouds beurt :afro
Krukaspoelie, riem, spanrol en volgrol. Uiteraard van Febi :thumb
Nieuwe olie en luchtfilter eens flink uitgekot :puke Kwamen een paar ‘peuken’ uit. Mijn auto rookt :jerry
Stationair nu weer een heerlijk rustig blok.
Groet jraaf
4 april 2014 om 10:24 #17784502Vers is altijd lekker!!
4 april 2014 om 15:32 #17784503Goed bezig Jraaf, :thumb ik vind het dbilas lucht filter ook wel mooi staan onder de kap ;)
Dus ik hou hem king:Groeten Jurgen
4 april 2014 om 16:34 #17784504goed bezig.. :thumb
5 april 2014 om 16:19 #17784505Vandaag mijn OPC achterbank leuning schoon gemaakt en in het vet gezet. Daarna mijn DBilas verruild voor mijn originele luchtfilter en de achterbank leuning geplaatst.
Kortom, lekker bezig geweest. Morgen de Vec wassen en een paar Pica’s. Hij staat nu na de fijnafstelling van afgelopen vrijdag bij KCP achter op 30mm en voor op 35mm verlaging.
Groet jraaf
5 april 2014 om 16:23 #17784506Weer een stap dichter bij perfectie :thumb , allen vind ik het jammer van het filter.
5 april 2014 om 17:40 #17784507AnoniemLid sinds:
1 January 1970Die sport luchtfilter heeft niet het gewenste resultaat?
complimenten met de Vec. Echt mooier en beter als nieuw :wub :thumb
6 april 2014 om 07:00 #17784508@jraaf wrote:
Vandaag mijn OPC achterbank leuning schoon gemaakt en in het vet gezet. Daarna mijn DBilas verruild voor mijn originele luchtfilter en de achterbank leuning geplaatst.
Kortom, lekker bezig geweest. Morgen de Vec wassen en een paar Pica’s. Hij staat nu na de fijnafstelling van afgelopen vrijdag bij KCP achter op 30mm en voor op 35mm verlaging.
Groet jraaf
Ziet er mooi uit,maar wat doe je met de gordels ?
6 april 2014 om 07:03 #17784509@GTS Vectra wrote:
Weer een stap dichter bij perfectie :thumb , allen vind ik het jammer van het filter.
Vroeg of laat gaat je luchtmassameter naar de kloten met die filter van Dbilas . :thumbdown
6 april 2014 om 10:53 #17784510Net in de regen een wasbeurtje gegeven en wat pica’s geschoten.
Binnelort met mooi weer verder met ‘ modden’ :agent
Groet jraaf
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.