Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vec C SW vraagje + pic's
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 augustus 2009 om 11:57 #17211696
Hey, vakantie weer achter de rug. Tijd om weer eens over een mod na te denken.
Hoor graag jullie mening, Ik vind de voorbumper van mijn auto nog al saai, gewoon. Ik heb na wat onderzoek meerder opties blijkt. Ik kan er een Irmscher onderlip onder plakken, maar die vind ik eigenlijk nog al lomp staan. Ik kan een complete Irmscher voorbumper plaatsen, maar die is schreeuwend duur en heeft geen rubber onderlip dus vrees ik dat ik die zo aan puin rijd. Of ik kan er een Signum bumper op zetten.Hierbij de pics,
Voorts heb ik nog een vraagje,
Weet iemand waar onderstaand stekkertje voor is?
Zit links nogal diep in de motorruimte van mijn 1.9 ZDTHEn weet iemand waarom er olie ligt op dit onderdeel?? Er lopen twee koelslangen naar toe.
Tot slot nog een shot van m’n vec voor de voorbumper.
Safe driving Jurgen
27 augustus 2009 om 12:44 #17516476Voorbumper van een Gts kan ook nog:thumbup
Gr. Gts32v6
27 augustus 2009 om 16:57 #17516477origineel gepost door Gts32v6
Voorbumper van een Gts kan ook nog:thumbupGr. Gts32v6
Die is toch hetzelfde als van een Signum :hmmz:hmmz
27 augustus 2009 om 17:05 #17516478origineel gepost door ahrend
origineel gepost door Gts32v6
Voorbumper van een Gts kan ook nog:thumbupGr. Gts32v6
Die is toch hetzelfde als van een Signum :hmmz:hmmz
Hallo,
Ja is dezelfde, deze GTS bumper heb ik toen ook op mijn sedan gezet.
Alleen zijn de Gril-inzetten van de GTS en de Signum verschillend.
Maar ze passen onderling wel.
Groetjes, Joche
27 augustus 2009 om 17:09 #17516479Voorts heb ik nog een vraagje,
Weet iemand waar onderstaand stekkertje voor is?
Zit links nogal diep in de motorruimte van mijn 1.9 ZDTHEn weet iemand waarom er olie ligt op dit onderdeel?? Er lopen twee koelslangen naar toe.
Tot slot nog een shot van m’n vec voor de voorbumper.
Safe driving Jurgen [/quote]
Hallo,
Stekker is denk ik voor een standkachel, teminste daar lag die bij mij wel, op die plek.
Groetjes, Joche
27 augustus 2009 om 17:13 #17516480Je wil het denk ik niet horen (lezen) maar ik vind die bumperlip van Irmscher wel te gek staan op een C Vectra :angel
27 augustus 2009 om 17:39 #17516481Of deze opc bumper:
lijkt wel veel op de Irmscher, maar wel mooi strak.
En Rieger heeft er ook nog 1 in zijn assortiment pag 216: http://www.remcoshop.eu/catalog/index.html27 augustus 2009 om 17:52 #17516482origineel gepost door jocoma
Of deze opc bumper:lijkt wel veel op de Irmscher, maar wel mooi strak.
volgens mij is deze nergens te koop,GM tuningparts is er al erg lang naar op zoek ,geld trouwens ook voor het grilletje
27 augustus 2009 om 18:06 #17516483origineel gepost door ahrend
origineel gepost door jocoma
volgens mij is deze nergens te koop,GM tuningparts is er al erg lang naar op zoek ,geld trouwens ook voor het grilletje
Staat er wel een op de site van GM tuningparts, de afbeelding is van een C2 maar weet niet of hem ook voor de C1 hebben (kost 449 eurie, wordt nieuw geleverd in de primer compleet met mistlampen / sleepoogkapje / alle roosters )
27 augustus 2009 om 18:16 #17516484origineel gepost door ahrend
Hallo,
Daar kan die dan lang na zoeken, omdat de OPC nooit in produktie genomen is, teminste niet bij de Vectra C1.
Groetjes, Joche
27 augustus 2009 om 18:49 #17516485origineel gepost door Opel4all
origineel gepost door ahrend
Hallo,
Daar kan die dan lang na zoeken, omdat de OPC nooit in produktie genomen is, teminste niet bij de Vectra C1.
Groetjes, Joche
Geldt dit ook voor de vxr c1? (er zijn tenslotte van beide foto’s op internet te vinden)
27 augustus 2009 om 19:21 #17516486Hey jongens,
Bedankt voor de reacties. Het is idd moelijk kiezen. Lexmaul heeft ook nog een voorbumper in het assortiment mar die is wel erg opzichtig.
@ joche, thanks, dat zou een mooie optie zijn zodra de buitenkant klaar is.
@ Paashaas, ik kan het altijd waarderen als men uitkomt voor z’n mening. Tja ik vind die spoiler net iets te veel geplakt er uit zien.
Die C1 OPC uitvoering is er idd nooit gekomen, daar kun je alleen maar aan komen als je het prototype vindt. Ook in VXR niet, Heb ik mij laten vertellen door mijn Duitse contact. Die Irmscher i500 of i35 uitvoering vind ik eigenlijk de mooiste oplossing maar zoals gezegd, als je die op de stoep zet bij de C1000 wordt je niet blij. En aangezien mijn huidige rubberlip al flink plat gaat op drempels her en der vrees ik het ergste.Ik ga waarschijnlijk voor de GTS/Signum oplossing, maar dan idd met de signum mistlampen etc.
Weet iemand nog wat het onderdeel is waar die olie op ligt??
Thanks en safe driving Jurgen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.