VDO-symboolfolie zelf drukken

Forumindex Forums Modellen Corsa VDO-symboolfolie zelf drukken

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    BlackDevil

In het tellerhuis van mijn Corsa B heb ik nog 2 reserveplekken voor controlelampjes, daar waar normaliter het lampje zit voor het S-symbool (bij automatische transmissie) en de plek voor het EPS-controlelampje. Deze vrije plekken wil ik gaan gebruiken voor extra functies, waaronder een ruitewisservloeistofniveausensor. Het bestaande symbooltje wil ik vervangen door het bijbehorende symbooltje, namelijk dat van een watertankje en sproeier.

Nu de vragen: is het mogelijk deze symbolen zelf te drukken op transparante, gekleurde folie en welke folie is daarvoor nodig?

Anoniem

Je zou een overheadsheet kunnen gebruiken, en die bedrukken :)

Let op: er zijn varianten voor inktjet en voor laserjet. Wel de goeie nemen ;) Ik denk dat je het beste resultaat krijgt door een inktjetprinter te gebruiken en dan twee keer bedrukken, anders is het zwart waarschijnlijk nog niet echt dekkend. Laserjet nóóit twee keer door de printer doen !

Waarom de goede sheet nemen zo belangrijk is ?
        * Doe je een laserprinter-sheet door de inktjetprinter dan veeg je de inkt er zo weer af
        * Doe je een inktjet-sheet in een laserprinter dan smelt je het binnenwerk van je printer vol met plastic

midnight black
        Deelnemer

Is het niet eenvoudiger om deze symbooltjes uit een bestaande check info van een Kadett te slopen?

BlackDevil

@Carpento wrote:

Je zou een overheadsheet kunnen gebruiken, en die bedrukken :)

Let op: er zijn varianten voor inktjet en voor laserjet. Wel de goeie nemen ;) Ik denk dat je het beste resultaat krijgt door een inktjetprinter te gebruiken en dan twee keer bedrukken, anders is het zwart waarschijnlijk nog niet echt dekkend. Laserjet nóóit twee keer door de printer doen !

Waarom de goede sheet nemen zo belangrijk is ?
            * Doe je een laserprinter-sheet door de inktjetprinter dan veeg je de inkt er zo weer af
            * Doe je een inktjet-sheet in een laserprinter dan smelt je het binnenwerk van je printer vol met plastic

Prima idee, ga ik eens proberen.

@midnight black wrote:

Is het niet eenvoudiger om deze symbooltjes uit een bestaande check info van een Kadett te slopen?

Ook een goed idee. Maar de check controls van de Kadett GSi zijn zeldzaam. Wordt lastig er eentje te vinden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.