VDO Oliedrukmeter

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) VDO Oliedrukmeter

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    DaveAutocross
    Deelnemer

Ik heb laatst 2 VDO metertjes gekregen, temp. en oliedruk, van iemand die ze over had.
      Nu heb ik de temp. meter aangesloten en werkend maar nu heb ik voor de oliedruk nog een drukmeter/drukgever nodig.
      Nu weet ik alleen niet zo goed wat voor een drukmeter ik moet hebben en waar ik deze kan vinden, er staat zoveel spul op de vdo site.
      En ik weet ook niet welke draad ik nodig heb, de aansluiting meen ik wel gevonden te hebben namelijk in de adapter waar je de oliefilter indraait, daar zit een bout in en ik dacht dat dat wel de juiste aansluiting was daarvoor of heb ik dat mis ?
      Of moet ik de drukgever op de zelfde plaats erin draaien in plaats van de sensor van de druklamp zal ik maar zeggen ?

Groeten,,

otdh
      Deelnemer

http://www.migweb.co.uk/forums/engines-transmission/171368-xe-let-oil-pressure-temp-senders-what-why-how-where.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Vdo druksensor kopen ( bij biesheuvel oid)
        Die monteren in 1 van de plaatsen die je over hebt, evt met n verloopstukje

DaveAutocross
        Deelnemer

Dankjewel voor de handige link,
          ik wist niet zeker op welke plaats je de meter moest plaatsen of dat het op meerdere plaatsen kon, maar nu kan ik vooruit

GSI Racer
          Deelnemer

als je een drukmetertje hebt die van 0 tot 5 bar gaat moet je ook een sensor pakken die van 0 tot 5 bar gaat :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.